Agora S.A. - Polska spółka medialna
ZAMKNIęCIE
Tool-1

Z ostatniej chwili


Światowy Kongres Mediów Informacyjnych WAN-IFRA w 2025 r. zawita do Krakowa

AGORA, STRONA GłóWNA, NAJNOWSZA AKTUALNOść (TOOLBAR)

Światowy Kongres Mediów Informacyjnych WAN-IFRA w 2025 r. zawita do Krakowa

więcej
Tool-3
0

Schowek

(
0
)
Notowania

Notowania

Spółka

AGO

Kurs akcji [PLN]

9,53 zł

Zmiana[PLN]

-1,65%

Do pobrania

Tool-7

Dane spółki

AGORA S.A.
ul. Czerska 8/10
00-732 Warszawa

AGO -1,65%
mWIG40 0%
WIG-MEDIA 0%

Regon: 11559486
Numer KRS: 59944
NIP: 526-030-56-44

Tool-4

27 kwietnia 2010 / 18:11

Nagrody dla Agory w konkursie Media Trendy 2010

Nagrody dla Agory w konkursie Media Trendy 2010
Komunikat prasowy

Media Agory otrzymały 4 nagrody i 2 wyróżnienia w konkursie Media Trendy 2010.

W Konkursie Innowacji w mediach jurorzy nagrodzili 3 projekty "Gazety Wyborczej":

- 20. urodziny "Gazety" (w kategorii: autopromocja i promocja medium) - projekt skupiony wokół obchodów jubileuszu gazety, obejmujący m.in. liczne wydarzenia kulturalne, działania w internecie i specjalne artykuły. Wspierała je kampania reklamowa ze spotami telewizyjnymi nakręconymi w konwencji sondy ulicznej z 1989 r. (więcej informacji)

- akcję "Polacy, odwagi!" (cross-medialna platforma budowy i dystrybucji treści), która od lutego 2009 r. w kolejnych odsłonach zachęca czytelników do zadbania o linię, zdrowie i prawidłowe nawyki żywieniowe. Powstała Drużyna "Gazety" (dokumentująca postępy w walce z kilogramami na łamach "Gazety Wyborczej" oraz w internecie). Działa też serwis www.odwazsie.pl, w którym można zamówić dietę i skonsultować się z dietetykiem. Do akcji przystąpiło już ponad 19 tys. Polaków.

- akcję redakcyjną "Koniec akademii" (marketing społeczny - CSR) z jesieni 2009, która opisywała stan polskiego szkolnictwa wyższego. W "Gazecie" można było przeczytać m.in. wyniki specjalnego sondażu i wypowiedzi ekspertów; powstała też strona internetowa akcji - Wyborcza.pl/koniecakademii (więcej - szybkimagister.pl).

- Bardzo cieszą nas nagrody dla "Gazety Wyborczej" - są one dowodem na to, że prasa ma się całkiem dobrze i nie brak w niej innowacyjnych pomysłów: w dziedzinie treści redakcyjnych, formy ich podania i obudowania działaniami komercyjnymi - powiedziała Katarzyna Kolanowska, dyrektor promocji "Gazety Wyborczej".

Za "Innowacyjną zmianę w mediach" jury uznało projekt Moja Tuba.Fm, przygotowany przez Grupę Radiową Agory. "Moja Tuba" to wyjątkowa, bezpłatna aplikacja, która pozwala na stworzenie własnego kanału radiowego w internecie, w serwisie Tuba.fm . To pierwsza tego rodzaju oferta na polskim rynku radiowym, uruchomiona w listopadzie 2009. Wyróżnienie za innowacje w mediach w kategorii CSR otrzymał również serwis społecznościowy dziennika "Metro" Cafeanimal.pl - za akcję "Adoptuj Zwierzaka". Działania prowadzone są równolegle w serwisie oraz na łamach "Metra". Dzięki akcji już ponad 3500 czworonogów znalazło dom, a ponad 700 schronisk aktywnie zamieszcza nowe ogłoszenia adopcyjne na Cafeanimal.pl.

Wyróżnienie w Konkursie Innowacji w planowaniu mediów trafiło do Segmentu Internet Agory za projekt "Szmatrix" - przykład oryginalnej akcji realizowanej przy niewielkim budżecie. Spotkanie "Szmatrix" z wymianą ubrań i pokazem mody, które zorganizowano na potrzeby serwisu Lula.pl, wspierała niestandardowa promocja, wykorzystująca m.in. blogi i profile w serwisach społecznościowych.

Gala wręczenia nagród Media Trendy odbyła się wczoraj, 26 kwietnia w warszawskim Teatrze Dramatycznym.

Więcej informacji o konkursie - www.mediatrendy.pl

Powrót