Agora S.A. - Polska spółka medialna
ZAMKNIęCIE
Tool-1

Z ostatniej chwili


Światowy Kongres Mediów Informacyjnych WAN-IFRA w 2025 r. zawita do Krakowa

AGORA, STRONA GłóWNA, NAJNOWSZA AKTUALNOść (TOOLBAR)

Światowy Kongres Mediów Informacyjnych WAN-IFRA w 2025 r. zawita do Krakowa

więcej
Tool-3
0

Schowek

(
0
)
Notowania

Notowania

Spółka

AGO

Kurs akcji [PLN]

10,00 zł

Zmiana[PLN]

-0,99%

Do pobrania

Tool-7

Dane spółki

AGORA S.A.
ul. Czerska 8/10
00-732 Warszawa

AGO -0,99%
mWIG40 0%
WIG-MEDIA 0%

Regon: 11559486
Numer KRS: 59944
NIP: 526-030-56-44

Tool-4

7 marca 2016 / 16:43

Haps - nowy format kulinarnego wideo Gazeta.pl

Haps - nowy format kulinarnego wideo Gazeta.pl
Komunikat prasowy

Haps to nowy internetowy format kulinarny Gazeta.pl prezentujący przepisy na pyszne i proste dania, które może zrobić każdy. Wideoprzepisy Haps można oglądać wygodnie na dowolnym urządzeniu i na różnych platformach społecznościowych.

Każdy odcinek Haps to krótki, kilkudziesięciosekundowy materiał wideo, prezentujący proste przepisy, z którymi poradzą sobie nawet kulinarni amatorzy. W każdym odcinku widzowie znajdą pomysły i sposoby na przygotowanie prostych śniadań, szybkich przekąsek czy napojów i drinków. Haps podpowiada nieoczywiste sposoby gotowania, serwowania i łączenia łatwo dostępnych składników, także typowo polskich takich, jak krówka czy oscypek.

Aż połowa spośród 10 najczęściej oglądanych formatów wideo na Facebooku w grudniu 2015 r. to treści dotyczące kulinariów*. Haps wpisuje się w trendy w mediach społecznościowych - format jest krótki, dopasowany do urządzeń mobilnych i koncentruje się na treści przydatnej dla użytkownika. - Sposób konsumowania kulinarnych treści wideo wszedł na kolejny poziom - królują połączenia niezwykle apetycznie wyglądającego jedzenia z tzw. lifehackami, czyli pomysłami ułatwiającymi życie. Ma być pysznie i prosto, a taki właśnie jest Haps - mówi Anna Gumkowska , dyrektor biznesu lifestyle Gazeta.pl

- Podobne formaty są już wielkimi hitami w światowej sieci. Uważnie obserwujemy to, co w temacie wideo w mediach społecznościowych robią zagraniczne serwisy i korzystamy z najlepszych wzorców, dopasowując je do potrzeb polskiego odbiorcy - dodaje Iwona Spórna , dyrektor ds. produkcji multimediów w Gazeta.pl.

Haps powstał z myślą o mediach społecznościowych - posiada własny fanpage na Facebooku , profil na Instagramie i Snapchacie (@haps_food). Materiały wideo są także dostępne na Haps.Gazeta.pl .

Projekt tworzy dedykowany zespół twórców, który planuje również współpracę z blogerami kulinarnymi. Nowe odcinki Haps będą pojawiały się w kilka razy w tygodniu.

*źródło: Food and News Dominate Facebook Video Views: December 2015, http://www.reelseo.com/facebook-video-views-december-2015/#ixzz41qjeNL8O, ReelSEO.com

Powrót