Agora S.A. - Polska spółka medialna
ZAMKNIęCIE
Tool-1

Z ostatniej chwili


Światowy Kongres Mediów Informacyjnych WAN-IFRA w 2025 r. zawita do Krakowa

AGORA, STRONA GłóWNA, NAJNOWSZA AKTUALNOść (TOOLBAR)

Światowy Kongres Mediów Informacyjnych WAN-IFRA w 2025 r. zawita do Krakowa

więcej
Tool-3
0

Schowek

(
0
)
Notowania

Notowania

Spółka

AGO

Kurs akcji [PLN]

8,46 zł

Zmiana[PLN]

0%

Do pobrania

Tool-7

Dane spółki

AGORA S.A.
ul. Czerska 8/10
00-732 Warszawa

AGO 0%
mWIG40 0%
WIG-MEDIA 0%

Regon: 11559486
Numer KRS: 59944
NIP: 526-030-56-44

Tool-4

29 kwietnia 2016 / 12:16

"Sport.pl to jest Twój live" - Grzegorz Krychowiak w kampanii Sport.pl

Komunikat prasowy

29 kwietnia br. rozpoczęła się ogólnopolska kampania wizerunkowa marki Sport.pl, promująca serwis oraz Sport.pl LIVE - najpopularniejszą polską aplikację sportową. Reklamy "Sport.pl to jest Twój live" w mediach internetowych, prasie, radiu, kinie oraz na nośnikach reklamy zewnętrznej promują markę Sport.pl przed turniejem Euro 2016. Ambasadorem Sport.pl został Grzegorz Krychowiak, piłkarz reprezentacji Polski i gwiazda hiszpańskiego klubu Sevilla FC.

Kampania pod hasłem "Sport.pl to jest Twój live" podkreśla pozycję lidera Sport.pl - w mediach społecznościowych i w śr ód aplikacji mobilnych. Aplikacja Sport.pl LIVE to najpopularniejsza aplikacja sportowa w Polsce, która w ostatnim czasie przekroczyła milion pobrań.

- Dołączam do drużyny Sport.pl, bo kierujemy się podobnymi wartościami: chcemy być najlepsi, stawiamy na precyzję, profesjonalizm i unikalny styl. Jestem dumny, że dołączyłem do ich zespołu - mówi Grzegorz Krychowiak .

- Grzegorz Krychowiak to dla Sport.pl ambasador idealny - charyzmatyczny lider, sportowiec z wielkimi sukcesami na boisku, nietuzinkowa osobowość z poczuciem humoru i uosobienie stylu - mówi Marlena Jezierska , dyrektor marketingu i rozwoju biznesu Sport.pl.

Pierwsza część kampanii z kreacjami i spotami z udziałem Grzegorza Krychowiaka jest prowadzona w: internecie - w serwisach grupy Gazeta.pl, na Facebooku, w serwisie YouTube i Ipla.tv, w aplikacjach mobilnych grupy Gazeta.pl, na nośnikach reklamy zewnętrznej AMS, w prasie - m.in. w "Gazecie Wyborczej" i "Metrocafe.pl", w radiu - RMF FM, Rock Radio i Złote Przeboje, w telewizji - Polsat Sport, a także w kinach sieci Helios.

Koncepcję kreatywną "Sport.pl to jest Twój live" oraz strategię komunikacji przygotowała agencja Change. Za kontrakt z Grzegorzem Krychowiakiem, przygotowanie działań promocyjnych oraz planowanie mediów odpowiadają działy marketingu Sport.pl i Gazeta.pl.

http://upload.agora.pl/fdc84f07f2e48deb093bbdc9f05d6a1e/Sport.pl_spot.mp4

Powrót