Komunikat prasowy
29 kwietnia br. rozpoczęła się ogólnopolska kampania wizerunkowa marki Sport.pl, promująca serwis oraz Sport.pl LIVE - najpopularniejszą polską aplikację sportową. Reklamy "Sport.pl to jest Twój live" w mediach internetowych, prasie, radiu, kinie oraz na nośnikach reklamy zewnętrznej promują markę Sport.pl przed turniejem Euro 2016. Ambasadorem Sport.pl został Grzegorz Krychowiak, piłkarz reprezentacji Polski i gwiazda hiszpańskiego klubu Sevilla FC.
Kampania pod hasłem "Sport.pl to jest Twój live" podkreśla pozycję lidera Sport.pl - w mediach społecznościowych i w śr ód aplikacji mobilnych. Aplikacja Sport.pl LIVE to najpopularniejsza aplikacja sportowa w Polsce, która w ostatnim czasie przekroczyła milion pobrań.
- Dołączam do drużyny Sport.pl, bo kierujemy się podobnymi wartościami: chcemy być najlepsi, stawiamy na precyzję, profesjonalizm i unikalny styl. Jestem dumny, że dołączyłem do ich zespołu - mówi Grzegorz Krychowiak .
- Grzegorz Krychowiak to dla Sport.pl ambasador idealny - charyzmatyczny lider, sportowiec z wielkimi sukcesami na boisku, nietuzinkowa osobowość z poczuciem humoru i uosobienie stylu - mówi Marlena Jezierska , dyrektor marketingu i rozwoju biznesu Sport.pl.
Pierwsza część kampanii z kreacjami i spotami z udziałem Grzegorza Krychowiaka jest prowadzona w: internecie - w serwisach grupy Gazeta.pl, na Facebooku, w serwisie YouTube i Ipla.tv, w aplikacjach mobilnych grupy Gazeta.pl, na nośnikach reklamy zewnętrznej AMS, w prasie - m.in. w "Gazecie Wyborczej" i "Metrocafe.pl", w radiu - RMF FM, Rock Radio i Złote Przeboje, w telewizji - Polsat Sport, a także w kinach sieci Helios.
Koncepcję kreatywną "Sport.pl to jest Twój live" oraz strategię komunikacji przygotowała agencja Change. Za kontrakt z Grzegorzem Krychowiakiem, przygotowanie działań promocyjnych oraz planowanie mediów odpowiadają działy marketingu Sport.pl i Gazeta.pl.
http://upload.agora.pl/fdc84f07f2e48deb093bbdc9f05d6a1e/Sport.pl_spot.mp4