Agora S.A. - Polska spółka medialna
ZAMKNIęCIE
Tool-1

Z ostatniej chwili


Światowy Kongres Mediów Informacyjnych WAN-IFRA w 2025 r. zawita do Krakowa

AGORA, STRONA GłóWNA, NAJNOWSZA AKTUALNOść (TOOLBAR)

Światowy Kongres Mediów Informacyjnych WAN-IFRA w 2025 r. zawita do Krakowa

więcej
Tool-3
0

Schowek

(
0
)
Notowania

Notowania

Spółka

AGO

Kurs akcji [PLN]

8,46 zł

Zmiana[PLN]

0%

Do pobrania

Tool-7

Dane spółki

AGORA S.A.
ul. Czerska 8/10
00-732 Warszawa

AGO 0%
mWIG40 0%
WIG-MEDIA 0%

Regon: 11559486
Numer KRS: 59944
NIP: 526-030-56-44

Tool-4

29 lipca 2016 / 14:13

"Powstanie '44. Spójrz im w oczy" - projekt Gazeta.pl z okazji 72. rocznicy wybuchu Powstania Warszawskiego

Komunikat prasowy

W poniedziałek, 1 sierpnia br. Gazeta.pl uczci 72. rocznicę wybuchu Powstania Warszawskiego akcją pod hasłem "Powstanie '44. Spójrz im w oczy". Na stronie głównej portalu i na interaktywnych ekranach w miejscach publicznych w stolicy będzie można zobaczyć nagrania wideo z powstańcami w roli głównej.

Zespół Gazeta.pl wspólnie z Muzeum Powstania Warszawskiego stworzył dwa materiały wideo "Powstanie '44. Spójrz im w oczy", którymi upamiętni rocznicę wybuchu Powstania Warszawskiego.

Pierwsze nagranie zawiera zbliżenia na twarze powstańców i daje widzom wyjątkową szansę spojrzenia w oczy 25 osobom, które wzięły udział w wydarzeniach 1944 roku. Najstarszy z uczestników projektu ma 102 lata, a najmłodszy 79 - w trakcie powstania miał 7 lat. Drugie nagranie powstałe z udziałem powstańców to prawie 3-minutowe wideo, w którym mówią oni o tym, co chcieliby przekazać młodemu pokoleniu Polaków. 

Od 1 sierpnia br. na stronach Gazeta.pl będzie można również zobaczyć galerię zdjęć powstańców wraz z cytatami.

Pierwszy materiał wideo zostanie pokazany 1 sierpnia br. na stronie głównej portalu Gazeta.pl, na ekranach CityINFOtv w warszawskim metrze, w Kinie Muranów oraz na cyfrowych ekranach Screen Network przy najbardziej uczęszczanych arteriach drogowych w stolicy. Od poniedziałku do środy materiał będzie także pokazywany w kinach sieci Helios w całej Polsce.

Drugi materiał będzie można oglądać od poniedziałku na stronach Gazeta.pl. Wskazówki udzielane młodemu pokoleniu przez powstańców będzie można również usłyszeć w spotach radiowych emitowanych w TOK FM.

Wszystkie materiały związane z projektem "Powstanie '44. Spójrz im w oczy" będzie można znaleźć w powstałym na tę okazję specjalnym serwisie Powstanie44.Gazeta.pl.

Projekt jest realizowany wraz z Muzeum Powstania Warszawskiego. Jego partnerami są: AMS, CityINFOtv, Gutek Film, ogólnopolska sieć kin Helios, Screen Network oraz radio TOK FM.

Powrót