Komunikat prasowy
Jak poznać prawdziwe oblicze Wrocławia? - Najlepiej z odpowiednimi ludźmi, którzy oprowadzą po mieście i pokażą jego najciekawsze zakątki. Takie pomysły na spędzanie czasu nad Odrą składają się na wyjątkową polsko-angielską książkę "Zrób to we Wrocławiu! Do it in Wrocław!".
Nietypowy i subiektywny przewodnik "Zrób to we Wrocławiu! Do it in Wrocław" zawiera opisy najciekawszych, niestandardowych miejsc i zakamarków Wrocławia, a także propozycje miejskich aktywności. Książka przekonuje, że Wrocław to miasto niezwykłe - dawne zagłębie neonów i obecne zagłębie murali, które nie istniałoby nie tylko bez krasnali i Hali Stulecia, lecz także bez porannych korków, sekretnych pokazów filmowych, mostów i prawie dwustuletniej synagogi.
Mieszkańcy Wrocławia radzą w przewodniku, do którego klubu wyskoczyć na imprezę, w której uliczce można znaleźć najwięcej knajpek na metr kwadratowy i gdzie napić się najlepszej kawy. Książkę, wydaną nakładem Agory, napisała Ewa Orczykowska.
Tom liczy 240 stron w formacie 165x216 mm. Przewodnik "Zrób to we Wrocławiu! Do it in Wrocław" można kupić w salonach Empik, wybranych punktach sprzedaży prasy, w sieci Media Markt i Saturn, księgarniach oraz na www.kulturalnysklep.pl lub pod numerem telefonu 801 130 000 od kwietnia br.
Patron medialny książki - "Gazeta Wyborcza".
Wydanie wspierają kampania promocyjna obejmująca Radio Złote Przeboje i nośniki reklamy zewnętrznej AMS, a także autopromocje.
Działania promocyjne przygotowała "Gazeta Wyborcza".