Agora S.A. - Polska spółka medialna
ZAMKNIęCIE

25 stycznia 2016 / 13:27

Premiera książki ASZdziennik.pl " Nowa Polska. Przewodnik dla Polaków "

Komunikat prasowy

Już w czwartek , 28 stycznia br. razem z "Gazetą Wyborczą" będzie można kupić książkę "Nowa Polska. Przewodnik dla Polaków", którą firmują AszDziennik i Andrzej Rysuje.

Książka "Nowa Polska. Przewodnik dla Polaków" to pierwszy satyryczny przewodnik po nowej Polsce - Rafał Madajczak, twórca AszDziennika, przedstawia w niej główne atrakcje i najważniejsze osoby współczesnej Polski, wyjaśnia na nowo podstawowe pojęcia, udziela rad.

- To właśnie dla Polaków zaskoczonych niespodziewanie darowaną wolnością powstał ten przewodnik. Żeby objaśniać, żeby kierować i żeby wychowywać - pisze o książce autor. Wydanie zostało zilustrowane przez Andrzeja "Rysuje" Milewskiego.

Cena "Gazety Wyborczej" z książką to 14,99 zł. Od piątku, 29 stycznia br. będzie ją można też kupić jako e-book w Publio.pl oraz w wydaniu papierowym na Kulturalnysklep.pl.Więcej o wydaniu można znaleźć na http://wyborcza.pl/0,149525,19502585.html .

Premierze książki towarzyszy cykl "Cała Polska dziś się śmieje" publikowany w "Gazecie Wyborczej". W sobotę, 23 stycznia br. na łamach dziennika ukazała się rozmowa z Rafałem Madajczakiem, a dziś - w poniedziałek , 25 stycznia br. wywiad z satyrykiem Jackiem Fedorowiczem. We wtorek , 26 stycznia w "Gazecie Wyborczej" pojawi się wywiad z rysownikiem Markiem Raczkowskim, a w środę, 27 stycznia br. - z Andrzejem "Rysuje" Milewskim.

Wydanie "Gazety Wyborczej" z książką "Nowa Polska. Przewodnik dla Polaków" wspiera kampania promocyjna w stacjach telewizyjnych (TVP, TVN, Polsat oraz stacje tematyczne), w dzienniku "Metrocafe.pl", w internecie (serwisy Wyborcza.pl, Natemat.pl i Aszdziennik.pl), w radi u (Radio TOK FM, RMF FM), na nośnikach reklamy zewnętrznej (CityINFOtv) oraz autopromocja. Kreację kampanii przygotowała agencja Bardzo, za zakup mediów odpowiadał Starlink.

Powrót