Agora S.A. - Polska spółka medialna
ZAMKNIęCIE
Tool-1

Z ostatniej chwili


Światowy Kongres Mediów Informacyjnych WAN-IFRA w 2025 r. zawita do Krakowa

AGORA, STRONA GłóWNA, NAJNOWSZA AKTUALNOść (TOOLBAR)

Światowy Kongres Mediów Informacyjnych WAN-IFRA w 2025 r. zawita do Krakowa

więcej
Tool-3
0

Schowek

(
0
)
Notowania

Notowania

Spółka

AGO

Kurs akcji [PLN]

10,52 zł

Zmiana[PLN]

0%

Do pobrania

Tool-7

Dane spółki

AGORA S.A.
ul. Czerska 8/10
00-732 Warszawa

AGO 0%
mWIG40 0%
WIG-MEDIA 0%

Regon: 11559486
Numer KRS: 59944
NIP: 526-030-56-44

Tool-4

7 listopada 2011 / 13:48

Numizmaty "Polskie godło narodowe - Orzeł Biały. Złota Kolekcja" z "Gazetą Wyborczą"

Numizmaty


Komunikat prasowy

Od 8 listopada co wtorek z "Gazetą Wyborczą" dostępne będą numizmaty z serii "Polskie godło narodowe - Orzeł Biały. Złota Kolekcja".

To 7 monet z wizerunkami polskiego godła państwowego - od najnowszego po najstarsze z XIII wieku. Kolekcja przypomina historię godła Rzeczypospolitej Polskiej - wizerunku orła białego w koronie w czerwonym polu. Jako oficjalny herb całego państwa polskiego zaczął być używany od 1295 roku przez Przemysła II, a współcześnie jest to chroniony prawem symbol państwowy.

Numizmaty są platerowane 24-karatowym złotem, wybite przez Mennicę Polską, a ich autentyczność potwierdzają certyfikaty.

Pierwszym z kolekcji numizmatów, wydanym na rocznicę odzyskania niepodległości i dostępnym z "Gazetą" 8 listopada, będzie Orzeł Biały z 1919 r. Kolejne to: Orzeł Polski z 1791 r. (będzie go można kupić z "Gazetą" 15 listopada), Orzeł Biały Jana III Sobieskiego (22 listopada), Orzeł Biały Zygmunta III Wazy (29 listopada), Orzeł Polski Zygmunta I Starego (6 grudnia), Orzeł Piastowski Kazimierza III Wielkiego (13 grudnia) i Orzeł Piastowski Przemysła II (20 grudnia).

Cena "Gazety Wyborczej" i jednego numizmatu - 19,99 zł.

Wydania "Gazety" z dodatkami będą promowane w stacjach telewizyjnych (TVP1, TVN, Polsat oraz stacje tematyczne), w dzienniku "Metro" oraz poprzez autopromocję. Kreację kampanii przygotowała agencja Bardzo, za zakup mediów odpowiadał Starlink.

Powrót