Komunikat prasowy
Od listopada br. Haps, popularny format kulinarnego wideo Gazeta.pl, wprowadza nowe wersje językowe. Użytkownicy Facebooka mogą już oglądać dwa wideo Haps w czterech językach: po angielsku, niemiecku, czesku i węgiersku.
- Po dużym sukcesie Hapsa w Polsce, postanowiliśmy przetestować ten format także na zagranicznych rynkach - takich, na których nie ma jeszcze mocnego lidera w tym segmencie. Przy wyborze zwracaliśmy uwagę przede wszystkim na to, aby zwiększać zasięg wśród użytkowników z podobnego kręgu kulturowego - mówi Anna Gumkowska, dyrektor serwisów lifestyle'owych Gazeta.pl.
Odcinki Hapsa po angielsku, niemiecku, czesku i węgiersku są publikowane na
profilu Hapsa na Facebooku, a dzięki opcjom targetowania są widoczne dla osób korzystających z serwisu w danym języku.
Haps to internetowy format kulinarny Gazeta.pl prezentujący przepisy na pyszne i proste dania, które może zrobić każdy. Wideoprzepisy Haps można oglądać na Facebooku i na stronie Haps.Gazeta.pl. Dotychczas powstało już ponad 300 odcinków, które na Facebooku wyświetlono łącznie ponad 35 mln razy, a na stronie Haps.Gazeta.pl - ponad 9 mln razy. Profil Haps na Facebooku obserwuje ponad 173 tys. osób. Z formatu chętnie korzystają reklamodawcy, dotychczas pojawił się w działaniach promocyjnych takich marek, jak m.in. Barilla, IKEA, Hilcone, Lajkonik i Ambition.