Godziny pracy 9:00 - 17:00
Przejdź do kontaktu
Spółka
Kurs akcji [PLN]
Zmiana[PLN]
AGORA S.A.
ul. Czerska 8/10
00-732 Warszawa
AGO -0,99%
mWIG40 0%
WIG-MEDIA 0%
Regon: 11559486
Numer KRS: 59944
NIP: 526-030-56-44
26 kwietnia 2017 / 11:44
Każdy kilkudziesięciosekundowy odcinek Ach! przedstawia tricki na makijaż, fryzurę, porady pielęgnacyjne i kosmetyczne lub inspiracje dotyczące manikiuru. Użytkownicy dowiedzą się m.in. jak zrobić idealną kreskę na powiece albo makijaż typu smokey eye, jak samodzielnie wykonać manikiur hybrydowy albo fryzurę na studniówkę lub siłownię.
Ach! to pierwszy lifestyle’owy format social video, przy którym współpracują youtuberzy. W tworzeniu części odcinków redakcję lifestyle’ową Gazeta.pl wesprą vlogerzy należący do sieci Epic Makers, którzy zajmują się tematyką urodową.
- Ach! będzie przede wszystkim inspiracją dla młodych dziewczyn, poradnikiem zakupowym i źródłem informacji o najnowszych trendach urodowych w przystępnej i estetycznej formie. To również kolejny produkt w naszym portfolio formatów wideo, który wpisuje się w zapotrzebowania użytkowników i klientów w dobie zmieniającego się sposobu konsumowania treści za pośrednictwem mediów społecznościowych i urządzeń mobilnych - mówi Marzena Szkolak, Lifestyle Content Director w Gazeta.pl.
Ach! nawiązuje formą do innych popularnych serii wideo Gazeta.pl. Od ponad roku zespół Lifestyle portalu tworzy internetowe wideo kulinarne Haps, a od grudnia ub.r. - Myk!, czyli materiały wideo z prostymi pomysłami ułatwiającymi życie. Przy obu projektach redakcja współpracowała już z wieloma markami, m.in. Wedlem, Lajkonikiem, Barillą, Królewskim, Ikeą czy Modeco.
Ach! posiada własny fanpage na Facebooku, a materiały można oglądać również na Ach.Gazeta.pl.
Nowe odcinki Ach! będą pojawiały się kilka razy w tygodniu.
Powrót