Godziny pracy 9:00 - 17:00
Przejdź do kontaktu
Spółka
Kurs akcji [PLN]
Zmiana[PLN]
AGORA S.A.
ul. Czerska 8/10
00-732 Warszawa
AGO 0%
mWIG40 0%
WIG-MEDIA 0%
Regon: 11559486
Numer KRS: 59944
NIP: 526-030-56-44
8 września 2017 / 13:55
Serwis Special.Gazeta.pl prezentuje starannie dobrane treści, skupione wokół konkretnych dat i związanych z nimi okazji. W serwisie będą publikowane artykuły, których partnerami są marki świętujące wybrane dni w serwisach Gazeta.pl w ramach oferty One Day Special. Każda marka może wybrać ten szczególny dzień, który chciałaby celebrować z użytkownikami Gazeta.pl. Wspólnie z partnerami portal będzie obchodzić m.in. Dzień Emocji – jak w pierwszej odsłonie serwisu – ale także Dzień Kawy, Dzień Fotografii czy Bad Hair Day.
– W Gazeta.pl intensywnie pracujemy nad rozwojem naszej oferty content marketingowej. Po dużym sukcesie partnerstwa Weekendu oraz partnerstw ofert social video takich jak Haps, Myk i Now, przyszedł czas na kolejne propozycje dla naszych klientów. W tym tygodniu premierę miał One Day Special, a w najbliższym czasie pojawią się kolejne nowości – informuje Tomasz Pudlis, dyrektor sprzedaży grupy Gazeta.pl.
Oferta premium One Day Special obejmuje stałą obecność wydarzenia na stronie głównej Gazeta.pl. W specjalnym obszarze promowane będą dwa artykuły redakcyjne oraz jeden tekst natywny, których partnerem jest marka. Oprócz tego klient ma do dyspozycji dedykowany landing page w jednym z pięciu dostępnych layoutów.
Jako pierwsza z rozwiązania skorzystała marka Delecta, która w środę, 6 września br. świętowała na Gazeta.pl Dzień Emocji.
Więcej: Reklama.Gazeta.pl
FB: Facebook.com/biuroreklamy.gazetapl
Powrót