Agora S.A. - Polska spółka medialna
ZAMKNIęCIE
Tool-1

Z ostatniej chwili


WYNIKI FINANSOWE GRUPY AGORA  W 3. KWARTALE 2023 R.

AGORA, STRONA GłóWNA, NAJNOWSZA AKTUALNOść (TOOLBAR)

WYNIKI FINANSOWE GRUPY AGORA W 3. KWARTALE 2023 R.

więcej
Tool-3
0

Schowek

(
0
)
Notowania

Notowania

Spółka

AGO

Kurs akcji [PLN]

11,38 zł

Zmiana[PLN]

-0,7%

Do pobrania

Tool-7

Dane spółki

AGORA S.A.
ul. Czerska 8/10
00-732 Warszawa

AGO -0,7%
mWIG40 -1,94%
WIG-MEDIA 0,43%

Regon: 11559486
Numer KRS: 59944
NIP: 526-030-56-44

Tool-4

5 grudnia 2022 / 14:24

2 nagrody główne w konkursie Kreatura 2022 dla mediów Agory oraz wyróżnienie w konkursie Złote Spinacze

2 nagrody główne w konkursie Kreatura 2022 dla mediów Agory oraz wyróżnienie w konkursie Złote Spinacze

Projekt “Jutro w Polsce” zrealizowany przez "Gazetę Wyborczą", Gazeta.pl, "Wysokie Obcasy" i Plotek.pl z agencją MullenLowe Warsaw otrzymał główną nagrodę jako Kampania społeczna/CSR, a także 2 wyróżnienia w tegorocznym konkursie Kreatura. Jury doceniło też akcję "Szkoła bez bzdur" "Gazety Wyborczej" i agencji Publicis, która zwyciężyła w kategorii Prasa.

"Jutro w Polsce" - akcja przygotowana przez agencję MullenLowe Warsaw dla "Gazety Wyborczej", Gazety.pl, "Wysokich Obcasów" i portalu Plotek.pl - zdobyła nagrodę główną w kategorii Kampania społeczna/CSR w konkursie niezależnej kreacji Kreatura 2022. Inicjatywa została też wyróżniona w kategoriach Kampania oraz Content marketing - Branded content. 

W sobotę, 25 czerwca 2022 r., czyli w dniu Parady Równości w Warszawie Gazeta.pl, „Gazeta Wyborcza”, Wyborcza.pl i Wysokieobcasy.pl opublikowały wyjątkowe newsy, dzięki którym ich czytelniczki i czytelnicy mogli wyobrazić sobie, jak w przyszłości wyglądałaby Polska przyjazna społeczności LGBTQA+. Odbiorcy mediów Agory, dzięki specjalnym artykułom, zobaczyli m.in. relację z pierwszej wizyty prezydentki RP z żoną w Madrycie oraz materiał o miesiącu dumy w ramówce polskiej telewizji. Akcję „Jutro w Polsce” zainspirowały stowarzyszenie Miłość Nie Wyklucza i agencja MullenLowe Warsaw, a wsparli ją m.in.: Jolanta Kwaśniewska, Andrzej Seweryn, Magdalena Cielecka, Anna Mucha, Anja Rubik, Agnieszka Holland i Jacek Braciak. Więcej informacji – tutaj. 

“Szkoła bez bzdur", przygotowana przez "Gazetę Wyborczą" i agencję Publicis w odpowiedzi na skandaliczne treści w podręczniku do HiT-u, dostała główną nagrodę w konkursie Kreatura w kategorii Prasa.  

"Ideologia zamiast rzetelnej wiedzy - tak chce zmieniać polską szkołę minister edukacji Przemysław Czarnek. Pokażmy mu czerwoną kartkę" - zapowiadała we wrześniu 2022 r. tę inicjatywę "Gazeta Wyborcza". W ramach akcji redakcja wydała specjalnie przygotowaną erratę do 226 strony podręcznika do przedmiotu historia i teraźniejszość autorstwa Wojciecha Roszkowskiego. To część publikacji, w której padają słowa o metodzie in vitro i "hodowli dzieci", których nikt nie będzie kochał. W nowej wersji ideologiczne treści zastąpiły informacje napisane przez ekspertów. Więcej informacji – tutaj.  

Kreatura to ogólnopolski konkurs niezależnej kreacji - dla twórców, firm oraz podmiotów, które na zlecenie lub w ramach promocji własnej przeprowadziły kampanię marketingową lub uczestniczyły w jej realizacji. Jego jury docenia twórcze interpretacje rzeczy powszednich i niecodziennych - kreatywne obrazy, projekty i przekazy. Konkurs organizowany jest od 1996 r. przez “Media & Marketing Polska” wydawany przez VFP Communications.  Więcej informacji - https://kreatura.pl/2022-zwyciezcy/ 

Oprócz tego 2 grudnia 2022 r. poznaliśmy laureatów konkursu Złote Spinacze organizowanego przez Związek Firm Public Relations. "Jutro w Polsce" otrzymało w nim Brąz w kategorii Advocacy i Public Affairs. 

Złote Spinacze, czyli największy w Polsce konkurs braży PR organizowany jest już 20 lat. Przyznawane w nim nagrody mają na celu zwiększanie profesjonalizmu i podnoszenie standardów w branży public relations poprzez promowanie najlepszych, najbardziej kreatywnych i rzetelnie wykonanych projektów PR zrealizowanych w Polsce. Konkurs ma charakter otwarty, kierowany jest do wszystkich podmiotów realizujących kampanie PR w Polsce: agencji PR, działów PR i komunikacji, firm i instytucji, organów samorządowych i organizacji pozarządowych. Więcej informacji - https://zlotespinacze.pl/zlote-spinacze-2022-rozdane/  

„Gazeta Wyborcza” jest największym opiniotwórczym dziennikiem w Polsce. To codzienny wybór czytelników, którzy szukają informacji, opinii, analiz i komentarzy, chcą poszerzać swoją wiedzę o świecie, a także poszukują atrakcyjnej rozrywki i praktycznych porad.  
Wyborcza.pl to serwis prezentujący treści przygotowywane przez redakcję „Gazety Wyborczej" –teksty, materiały wideo, podcasty, reportaże multimedialne. Są one także dostępne w aplikacji mobilnej oraz w wersji na czytniki. Wyborcza.pl jest liderem procesu transformacji cyfrowej prasy w Polsce. Na koniec września 2022 r. społeczność prenumeratorów cyfrowego wydania „Gazety Wyborczej” liczyła ponad 293,9 tys. Więcej informacji o redakcji - Wyborcza.pl/o-nas 

Gazeta.pl jest w czołówce największych polskich portali internetowych, a jej serwisy należą do wiodących w swoich kategoriach tematycznych. Prezentują użytkownikom różnorodne treści, m.in. artykuły oraz autorskie materiały wideo – dostępne także poprzez aplikacje na urządzenia mobilne. Według badania Mediapanel w październiku 2022 r. serwisy grupy Agora odwiedziło 18,4 mln użytkowników (real users), którzy wykonali 679,7 mln odsłon. Wśród najczęściej wybieranych serwisów znalazły się Kobieta.Gazeta.pl, Plotek.pl, Sport.pl, eDziecko.pl, Wiadomosci.Gazeta.pl, Next.Gazeta.pl i Moto.pl.   

Powrót

NEWSLETTER

Każdego dnia dzieje się u nas coś nowego.
Chętnie o tym opowiemy.

Wybierz :

Podanie adresu e-mail oznacza wyrażenie zgody na otrzymywanie newslettera zawierającego informacje na temat działalności Agory S.A. oraz spółek z grupy kapitałowej Agora w interesującym Panią/Pana obszarze. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Agora S.A. z siedzibą w Warszawie (00-732), ul. Czerska 8/10. Będą one przetwarzane w celu dostarczania zamówionego newslettera, a także w celach statystycznych i analitycznych administratora. Zgodę można wycofać w każdym czasie poprzez kontakt z iod@agora.pl, jednak jej wycofanie nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem. Wycofując zgodę na otrzymywanie newslettera, rezygnuje Pani/Pan z otrzymywania wszystkich newsletterów korporacyjnych dotyczących działalności Agory S.A. oraz spółek z grupy kapitałowej Agora. Więcej informacji na temat przetwarzania danych osobowych, w szczególności praw przysługujących osobom, których dane przetwarzamy, znajduje się w Polityce prywatności serwisu Agora.pl oraz w naszej Polityce transparentności.