Godziny pracy 9:00 - 17:00
Przejdź do kontaktu
Spółka
Kurs akcji [PLN]
Zmiana[PLN]
AGORA S.A.
ul. Czerska 8/10
00-732 Warszawa
AGO -0,99%
mWIG40 0%
WIG-MEDIA 0%
Regon: 11559486
Numer KRS: 59944
NIP: 526-030-56-44
7 czerwca 2017 / 12:49
Gazeta.pl NOW to krótkie i atrakcyjne materiały wideo, w prosty sposób pokazujące ciekawe treści poprzez dynamiczne fragmenty wideo i tekst. Od lutego ub. r. pojawiały się na profilach Gazeta.pl na Facebooku, na stronach portalu i w osobnym serwisie pod nazwą WideoNews. Między styczniem a kwietniem br. newsowe wideo Gazeta.pl obejrzano na Facebooku prawie 48 mln razy - najwięcej spośród materiałów wideo o podobnej tematyce oferowanych przez inne media informacyjne*.
Nowa nazwa formatu jest prostsza i łatwiejsza do zapamiętania, a unowocześniona identyfikacja wizualna ułatwi lepsze powiązanie formatu z marką Gazeta.pl i pozostałymi formatami social video w ofercie portalu.
- Rozwijamy niesztampową, nowoczesną ofertę socialowego i portalowego wideo, do której świetnie pasuje nowa, odświeżona oprawa jednego z naszych najpopularniejszych formatów. Będziemy jeszcze szybsi i skuteczniejsi w opowiadaniu wciągających historii, do których przyzwyczailiśmy naszych użytkowników. Teraz także na stronie głównej Gazeta.pl - mówi Paweł Stremski, dyrektor portalu Gazeta.pl.
Gazeta.pl NOW pojawi się nie tylko na Facebooku, ale także na stronie głównej Gazeta.pl. Materiały dopasowane tematycznie do najważniejszych informacji danego dnia są prezentowane w nowym, specjalnym obszarze.
Popularność cyklu, który notuje na Facebooku około 10 mln emisji miesięcznie, pozwoliła rozwinąć strategię portalu w zakresie social video. Oprócz Gazeta.pl NOW, portal ma jeszcze trzy lifestyle'owe formaty social video: kulinarny Haps, Myk! z pomysłami DIY i urodowy Ach! tworzony we współpracy z youtuberami. W każdym z nich zamiast lektora wykorzystywane są napisy, a materiały trwają ok. 1-2 minut.
- Atrakcyjne formaty tworzone specjalnie z myślą o Facebooku, którego feed przejmuje częściowo rolę newsowych platform, to dziś jeden z megatrendów w internecie, a my jesteśmy na niego gotowi jako pierwsi w Polsce - dodaje Paweł Stremski, dyrektor portalu Gazeta.pl.
Zgodnie z danymi opracowanymi przez SoTrender w okresie od stycznia do kwietnia br. Gazeta.pl zanotowała 185,1 mln odsłon wideo na Facebooku - najwięcej ze wszystkich polskich portali*.
* źródło: dane opracowane przez SoTrender, styczeń-kwiecień 2017 r.
Powrót