Agora S.A. - Polska spółka medialna
ZAMKNIęCIE
Tool-1

Z ostatniej chwili


WYNIKI FINANSOWE GRUPY AGORA  W 3. KWARTALE 2023 R.

AGORA, STRONA GłóWNA, NAJNOWSZA AKTUALNOść (TOOLBAR)

WYNIKI FINANSOWE GRUPY AGORA W 3. KWARTALE 2023 R.

więcej
Tool-3
0

Schowek

(
0
)
Notowania

Notowania

Spółka

AGO

Kurs akcji [PLN]

11,38 zł

Zmiana[PLN]

-0,7%

Do pobrania

Tool-7

Dane spółki

AGORA S.A.
ul. Czerska 8/10
00-732 Warszawa

AGO -0,7%
mWIG40 -1,94%
WIG-MEDIA 0,43%

Regon: 11559486
Numer KRS: 59944
NIP: 526-030-56-44

Tool-4

1 lutego 2023 / 13:57

Media i marki Agory zagrały z WOŚP!

Media i marki Agory zagrały z WOŚP!

W ubiegłą niedzielę w całej Polsce po raz 31. zagrała Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy. Jak zawsze akcję wsparły też Agorowe media i marki. W internetowych zbiórkach oraz na aukcjach „Gazety Wyborczej”, Gazeta.pl, Radia TOK FM, Radia Złote Przeboje, Rock Radia, Wydawnictwa Agora, NEXT FILM oraz sieci lokali Pasibus udało się zebrać łącznie ponad 333,3 tys. zł. Wciąż trwają licytacje sieci kin Helios oraz serwisu muzyczno-podcastowego Tuba.

 

Czytelniczki i czytelnicy „Wyborczej” po raz kolejny licytowali możliwość zostania bohaterką lub bohaterem pierwszej strony wybranego tygodnika lub magazynu lokalnego - w sumie z licytacji 19 lokalnych jedynek „Wyborczej” na konto WOŚP wpłynie 58 469 zł. Wraz z Wydawnictwem Agora zespół „Wyborczej” przygotował również licytację wyjątkowego spaceru po Puszczy Białowieskiej z Adamem Wajrakiem, który został wylicytowany za 23,3 tys. zł. Więcej informacji o WOŚP można znaleźć na stronie Wyborcza.pl/wosp.

Gazeta.pl już po raz piąty zagrała dla Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy w ramach akcji #JedenDzieńDłużej. To kontynuacja projektu, który narodził się po tragicznych wydarzeniach, jakie rozegrały się podczas 27. Finału WOŚP w Gdańsku – redakcja Gazeta.pl postanowiła wtedy dokończyć przerwaną zbiórkę następnego dnia, pokazując przy tym, że najważniejsze jest dobro i wzajemne wsparcie. W tym roku zespół portalu przygotował aż 39 aukcji, które zakończyły się w poniedziałek po Finale WOŚP. Czytelniczki i czytelnicy Gazeta.pl licytowali m.in. urodzinową publikację na stronie głównej Gazeta.pl, bilet z meczu polska-Węgry z autografem Roberta Lewandowskiego, unikatowe znaczki pocztowe od serwisu Ukrayina.pl, książki, płyty, rysunki i gadżety przekazane przez artystów redakcji Kultura.Gazeta.pl oraz spotkania ze znanymi osobami zorganizowane przez zespoły Plotek.pl i Kobieta.Gazeta.pl. Łącznie - na licytacjach oraz podczas zbiórki na Facebooku - Gazeta.pl zebrała ponad 138,5 tys zł.

Radio TOK FM przygotowało dla WOŚP aż 9 aukcji, na których można było wylicytować m.in. 100-letni dostęp do TOK FM Premium, uczestnictwo w popularnych audycjach TOK FM, a także zestawy unikalnych gadżetów. Zakończenie licytacji odbyło się w poniedziałek, 30 stycznia br. na żywo, w trakcie audycji „TOK360”. Aukcje stacji cieszyły się sporym zainteresowaniem i łącznie udało się na nich zebrać 36,2 tys. zł. Więcej informacji na ten temat można znaleźć na stronie tokfm.pl.

Do tegorocznego Finału WOŚP włączyły się również stacje muzyczne Grupy Radiowej Agory. Słuchacze i słuchaczki Radia Złote Przeboje licytowali udział w audycji „Piątek jak marzenie”, a fani Rock Radia walczyli o współprowadzenie porannego programu stacji oraz związane z nią limitowane gadżety. W dalszym ciągu trwa aukcja serwisu muzyczno-podcastowego Tuba, który zaprasza swoich słuchaczy do licytowania możliwości zaprezentowania swojej twórczości w podcaście TOP TUBY.     

Wydawnictwo Agora przekazało na aukcje dla WOŚP wyjątkowe przedmioty od swoich autorów i autorek. Wśród nich znalazły się m.in. mandala Natalii de Barbaro wraz z egzemplarzem sygnalnym jej nowej książki dla kobiet pt. „Przędza” z imienną dedykacją, fragment rękopisu „Katharsis” Macieja Siembiedy wraz z książką „Katharsis” z imienną dedykacją czy oryginalny rysunek Tomasza Samojlika z bohaterami jego ptasich komiksów wraz z egzemplarzem najnowszego komiksu „Detektyw Wróbel i złamane pióro” z autografem. W sumie Wydawnictwu udało się zebrać ponad 11,7 tys. zł.  

Sieć kin Helios jak co roku wystawiła na aukcję roczny karnet upoważniający do codziennych wejść na dowolnie wybrane seanse we wszystkich kinach sieci w całej Polsce. Licytacja nadal trwa! Helios prowadził również zbiórkę dla WOŚP na swoim profilu na Facebooku. 

NEXT FILM wystawił na aukcji dla WOŚP m.in. zestaw związany z filmem „Johnny”. Spółka jest także dystrybutorem filmu „Fenomen” – pierwszego kinowego filmu dokumentalnego o Jerzym Owsiaku i historii Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy, który od piątku, 20 stycznia br. jest na ekranach kin w całej Polsce.   

Tradycyjnie w działania na rzecz WOŚP włączyła się również sieć Pasibus. Fani kultowych burgerów licytowali m.in. przyjazd foodtrucka Pasibusa wraz ze 100 burgerami na prywatną lub firmową imprezę oraz wielką ucztę bez limitów dla zwycięzcy i trzech znajomych w wybranym lokalu Pasibusa. 

Powrót

NEWSLETTER

Każdego dnia dzieje się u nas coś nowego.
Chętnie o tym opowiemy.

Wybierz :

Podanie adresu e-mail oznacza wyrażenie zgody na otrzymywanie newslettera zawierającego informacje na temat działalności Agory S.A. oraz spółek z grupy kapitałowej Agora w interesującym Panią/Pana obszarze. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Agora S.A. z siedzibą w Warszawie (00-732), ul. Czerska 8/10. Będą one przetwarzane w celu dostarczania zamówionego newslettera, a także w celach statystycznych i analitycznych administratora. Zgodę można wycofać w każdym czasie poprzez kontakt z iod@agora.pl, jednak jej wycofanie nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem. Wycofując zgodę na otrzymywanie newslettera, rezygnuje Pani/Pan z otrzymywania wszystkich newsletterów korporacyjnych dotyczących działalności Agory S.A. oraz spółek z grupy kapitałowej Agora. Więcej informacji na temat przetwarzania danych osobowych, w szczególności praw przysługujących osobom, których dane przetwarzamy, znajduje się w Polityce prywatności serwisu Agora.pl oraz w naszej Polityce transparentności.