Godziny pracy 9:00 - 17:00
Przejdź do kontaktu
Spółka
Kurs akcji [PLN]
Zmiana[PLN]
AGORA S.A.
ul. Czerska 8/10
00-732 Warszawa
AGO -0,93%
mWIG40 -0,04%
WIG-MEDIA 0,31%
Regon: 11559486
Numer KRS: 59944
NIP: 526-030-56-44
10 kwietnia 2024 / 07:46
W Polsce stale przybywa słuchaczy podcastów. Nie może więc dziwić, że coraz częściej korzystają z tego medium reklamodawcy. Wzmożoną aktywność komunikacyjną zauważają słuchacze - jednocześnie nie zniechęca to ich do słuchania internetowych publikacji dźwiękowych. Co więcej, akceptacja dla reklam nadal rośnie. To kolejne wnioski płynące z piątej edycji badania „Słuchacz podcastów w Polsce”, którą przygotowała Grupa Eurozet we współpracy z Publicis Groupe.
Zaledwie 5-6 lat temu, gdy startowaliśmy z naszym podcastowym projektem badawczym skorelowanym z budową oferty reklamowej TOK FM, podcastów w Polsce słuchała wąska grupa entuzjastów. Często „przywozili” ze sobą podcasty z podróży do Stanów Zjednoczonych, czy Europy Zachodniej. W tamtym czasie, w trakcie naszych licznych prezentacji u Klientów, treści słowne na żądanie były ciekawostką. Często zupełnie nieznaną. Dzięki swojej powtarzalności, nasze badanie pozwala obserwować trendy rynkowe. Dziś widzimy, że krajobraz audio istotnie się zmienił w ciągu tych kilku lat – regularnych słuchaczy podcastów mamy już w Polsce niemal 10 milionów, a blisko 7 milionów osób miało kontakt z treściami reklamowymi w podcastach. Możemy śmiało powiedzieć, że w tym zakresie w krótkim czasie dokonała się rewolucja!
- wyjaśnia Michał Dobrzański, zastępca dyrektora działu badań i analiz ds. analityki i raportowania Grupy Eurozet, pomysłodawca badania.
Powrót
Każdego dnia dzieje się u nas coś nowego.
Chętnie o tym opowiemy.
Podanie adresu e-mail oznacza wyrażenie zgody na otrzymywanie newslettera zawierającego informacje na temat działalności Agory S.A. oraz spółek z grupy kapitałowej Agora w interesującym Panią/Pana obszarze. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Agora S.A. z siedzibą w Warszawie (00-732), ul. Czerska 8/10. Będą one przetwarzane w celu dostarczania zamówionego newslettera, a także w celach statystycznych i analitycznych administratora. Zgodę można wycofać w każdym czasie poprzez kontakt z iod@agora.pl, jednak jej wycofanie nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem. Wycofując zgodę na otrzymywanie newslettera, rezygnuje Pani/Pan z otrzymywania wszystkich newsletterów korporacyjnych dotyczących działalności Agory S.A. oraz spółek z grupy kapitałowej Agora. Więcej informacji na temat przetwarzania danych osobowych, w szczególności praw przysługujących osobom, których dane przetwarzamy, znajduje się w Polityce prywatności serwisu Agora.pl oraz w naszej Polityce transparentności.