Agora S.A. - Polska spółka medialna
ZAMKNIęCIE
Tool-1

Z ostatniej chwili


Światowy Kongres Mediów Informacyjnych WAN-IFRA w 2025 r. zawita do Krakowa

AGORA, STRONA GłóWNA, NAJNOWSZA AKTUALNOść (TOOLBAR)

Światowy Kongres Mediów Informacyjnych WAN-IFRA w 2025 r. zawita do Krakowa

więcej
Tool-3
0

Schowek

(
0
)
Notowania

Notowania

Spółka

AGO

Kurs akcji [PLN]

9,53 zł

Zmiana[PLN]

-1,65%

Do pobrania

Tool-7

Dane spółki

AGORA S.A.
ul. Czerska 8/10
00-732 Warszawa

AGO -1,65%
mWIG40 0%
WIG-MEDIA 0%

Regon: 11559486
Numer KRS: 59944
NIP: 526-030-56-44

Tool-4

10 maja 2024 / 13:24

Więcej muzyki na Co Jest Grane Festival!

Więcej muzyki na Co Jest Grane Festival!

Co Jest Grane Festival - wydarzenie znane z wyjątkowo swobodnej atmosfery 14 i 15 czerwca ponownie wypełni muzyką i kolorami Park przy Centrum Sztuki Współczesnej Zamek Ujazdowski w Warszawie. W tym roku, na terenie imprezy stanie nie jedna, ale dwie sceny, a to początek długiej listy atrakcji.

Piknikowy, międzypokoleniowy klimat Co Jest Grane Festival jest niewątpliwie wyróżnikiem na festiwalowej mapie Polski. Nic dziwnego, że odbywający się w przepięknym parku w samym centrum Warszawy festiwal ma rzeszę stałych fanów, którzy przychodzą z całymi rodzinami.

Tegoroczna edycja zapowiada się wspaniale: na głównej scenie zagrają między innymi Natalia Przybysz, Zalewski, The Dumplings, Król, Daria ze Śląska, Smolik//Kev Fox, Organek z projektem MTV Unplugged, Margaret, Kasia Lins i inni. Dwa ogłoszenia jeszcze przed nami.

Organizatorzy odkrywają kolejną niespodziankę, czyli to co kryje się pod tajemniczą drugą sceną, którą wspiera nowy strategiczny partner festiwalu - Hyundai Motor Poland. Będzie to scena z muzyką pełną niezwykłej energii – Hyundai POWER STAGE, na której wystąpią czołowe zespoły muzyki elektronicznej i alternatywnej: JULIA KAMIŃSKA, DZIWNA WIOSNA, KAMP!, KIM NOWAK, RAT KRU, NOVIKA, A_GIM i TACET by Wojtek Urbański.

Wydarzenia muzyczne, takie jak Co jest Grane, przyciągają świetną publiczność. Hyundai Power Stage to naturalne skojarzenie z autami elektrycznymi i dla marki Hyundai okazja do ich pokazania podczas całego wydarzenia. Cieszymy się, że w tym roku powstanie nowa scena i że możemy być jej partnerem. Życzymy wszystkim odwiedzającym jeszcze więcej muzycznych wrażeń i samych pozytywnych emocji – powiedziała Paulina Tycner, kierowniczka Marketingu i PR Hyundai Motor Poland.

Oprócz koncertów na uczestników i uczestniczki w każdym wieku czekać będzie mnóstwo atrakcji: Targi Książki Kulinarnej przygotowane przez znaną restauratorkę Martę Gessler, w strefie gastronomicznej doskonałe jedzenie z różnych stron świata, spotkania z artystami, specjalny program atrakcji dla dzieci oraz jedna z najbardziej wyczekiwanych atrakcji - występ, przygotowanego specjalnie z okazji Festiwalu, kolektywu Women’s Voices, którego dyrektorką artystyczną jest Paulina Przybysz. Niespodzianki będą systematycznie ujawniane do startu festiwalu - warto śledzić profile wydarzenia.

Festiwal zostanie również wzbogacony przez najnowsze modowe trendy od answear.LAB - autorskiej marki tworzonej przez kobiety dla kobiet, już kolejny rok będzie obecna na Co Jest Grane Festival.

Dwa dni relaksu w niezwykle klimatycznym miejscu przy dźwiękach najlepszej polskiej muzyki – lepiej się nie da nastroić na lato!

Bilety do nabycia na: eBilet.pl i kicket.com.

Dzieci do lat 5 wchodzą na teren festiwalu bezpłatnie, a od 6. do 12. roku życia - na bilet ulgowy za 50% ceny.

Aktualne informacje o festiwalu publikowane są na: https://www.facebook.com/cojestgrane24festival oraz na https://www.instagram.com/cojestgranefestival/

Organizator: Co Jest Grane Festival/Wyborcza Sp. z o.o.
Sponsor główny: Answear.Lab
Sponsorzy strategiczni: Hyundai Motor Poland, Otomoto, Perła Browary Lubelskie
Sponsorzy: Kinder Bueno, Oriflame, Lenor
Partner: Miasto St. Warszawa
Partner merytoryczny: Stowarzyszenie Autorów ZAiKS
Partner miejsca: CSW Zamek Ujazdowski
Patroni medialni: Wysokieobcasy.pl, Helios, Helios Media, Gazeta.pl, Radio Zet, Chill Zet, AMS

Powrót