Podejście do zarządzania
Dbamy o partnerskie relacje z klientami, dostawcami, partnerami biznesowymi, organizacjami społecznymi, instytucjami i wszystkimi interesariuszami. Prowadzimy z nimi dialog, wysłuchujemy opinii i odpowiadamy na potrzeby tych grup.
Wobec klientów
- naszym celem jest świadczenie najwyższej jakości usług, z których klient będzie czerpał satysfakcję,
- zależy nam na budowaniu dobrych i długotrwałych kontaktów z klientami,
- naszą naczelną zasadą w kontaktach z klientami jest uczciwość i postępowanie zgodne z najwyższymi standardami etyki.
Grupa Agora ma różnorodną ofertę usług i produktów. Jej poszczególne biznesy obejmują m.in. wydawanie prasy, tworzenie i prowadzenie portali internetowych, serwisów i aplikacji mobilnych, działalność radiową, kinową i telewizyjną, produkcję i dystrybucję filmów, działalność reklamową i poligraficzną.
Wewnętrzne i zewnętrzne regulacje (kodeksy, dobre praktyki, regulaminy), które obowiązują w firmie zapewniają klientom i odbiorcom wysoką jakość usług i produktów oraz odzwierciedlają podejście Grupy w tym zakresie.
Relacje z dostawcami i partnerami biznesowymi
Grupa Agora nie wypracowała jednego formalnego dokumentu określającego zasady współpracy z partnerami biznesowymi, kontrahentami oraz dostawcami ze względu na rozproszoną i różnorodną działalność biznesów i poszczególnych spółek.
Wdrożone zostały procedury przetargowe, zasady postępowania przy zawieraniu umów między Agorą a innymi podmiotami oraz inne regulacje określające zasady współpracy.
Relacje z klientami
W Agora S.A. funkcjonuje wiele dokumentów określających relacje z klientami, mają one zarówno charakter zewnętrzny, jak również wewnętrzny. Są to:
- Kodeks dobrych praktyk w obsłudze Klienta
- Zewnętrzne regulaminy, zasady ogólne zamieszczenia reklam i ogłoszeń
- Procedury pracy z klientami
- Procedury reklamacji