Komunikat prasowy
W najbliższy wtorek , 20 stycznia br. razem z "Gazetą Wyborczą" ukaże się kalendarz historyczny na 2015 rok. Wydanie będzie prezentem dla czytelników.
W kalendarzu znajdą się historyczne, często unikalne fotografie, a także ilustrowany wybór rocznic, wydarzeń i ciekawostek związanych z historią, polityką, kulturą i wynalazkami.
Kalendarium zostało opracowane przez zespół redakcyjny tygodnika "Ale Historia", który ukazuje się w każdy poniedziałek razem z "Gazetą Wyborczą".
Kalendarz zostanie dodany do całego nakładu "Wyborczej". Tego dnia cena dziennika z dodatkiem wyniesie 4,00 zł.
Wydanie "Gazety Wyborczej" z kalendarzem wspiera kampania reklamowa prowadzona w stacjach telewizyjnych (TVP, TVN i stacje tematyczne), w stacjach radiowych Agory (TOK FM, Rock Radio i Radio Złote Przeboje), na portalach internetowych grupy Agora (Wyborcza.pl, Gazeta.pl, kanał "Ale Historia" na YouTube), w dzienniku "Metro" oraz autopromocja w mediach Agory. Kreację kampanii przygotowała agencja Bardzo, za zakup mediów odpowiadał dom mediowy Starlink.