Godziny pracy 9:00 - 17:00
Przejdź do kontaktu
Spółka
Kurs akcji [PLN]
Zmiana[PLN]
AGORA S.A.
ul. Czerska 8/10
00-732 Warszawa
AGO -1,83%
mWIG40 0%
WIG-MEDIA 0%
Regon: 11559486
Numer KRS: 59944
NIP: 526-030-56-44
Marki radiowe Agory oferują informacje, rozrywkę i muzykę – w eterze i w internecie
Działalność radiowa Agory pod szyldem Grupa Eurozet powstała dzięki połączeniu sił Grupy Radiowej Agory i Eurozetu, którego Agora jest większościowym wspólnikiem. Obejmuje 9 rozgłośni z TOP20 najczęściej słuchanych stacji w Polsce, serwisy informacyjne tokfm.pl, radiozet.pl i planeta.pl, a także serwis muzyczno-podcastowy Tuba. W eterze program nadają ogólnopolskie Radio ZET, ponadregionalne Radio TOK FM i Radio Plus oraz lokalne stacje Złote Przeboje, Radio Pogoda, Meloradio, Chillizet, Antyradio i Rock Radio. Rozgłośni Agory można słuchać nie tylko w największych polskich miejscowościach, m.in. w Warszawie, Krakowie, Wrocławiu, Poznaniu, Gdańsku oraz aglomeracji śląskiej, ale dzięki aplikacjom mobilnym poszczególnych stacji, również tam, gdzie nie mają one zasięgu technicznego.
Szerokie portfolio daje wiele możliwości reklamodawcom, którzy mogą skorzystać z działań reklamowych oferowanych przez marki Grupy Eurozet w eterze i w internecie oraz z pakietów reklamowych tworzonych wspólnie z mediami Agory oraz z innymi nadawcami radiowymi. Za sprzedaż reklam w stacjach radiowych i serwisach internetowych odpowiada dział sprzedaży Grupy Eurozet oraz Doradztwo Mediowe i zespół Tandem Audio Broker.
Radio ZET i już! Jedna z największych i najpopularniejszych ogólnopolskich stacji radiowych. Każdego dnia towarzyszy milionom słuchaczy. Można tu usłyszeć różnorodną muzykę i rzetelne informacje z kraju i ze świata. Inspiruje, dostarcza rozrywki i daje do myślenia, kierując program do dorosłych Polaków. Od początku istnienia stacja stawia na profesjonalizm i osobowości.
Radio ZET to medium silnie opiniotwórcze, cieszące się bardzo dobrym wizerunkiem biznesowym. Swoje programy mają tu takie osobowości radiowe jak: Szymon Majewski, Robert Motyka, Marek Starybrat, Kamil Nosel, Marcin Sońta, Agnieszka Kołodziejska, Ewelina Pacyna czy Beata Lubecka.
Od 2005 r. z inicjatywy rozgłośni wręczana jest Nagroda Radia ZET im. Andrzeja Woyciechowskiego za najlepszy materiał dziennikarski łamiący stereotypy, wykraczający poza schematy i zaglądający za kulisy otaczającej nas rzeczywistości. To obecnie jedna z najbardziej prestiżowych nagród dziennikarskich w Polsce.
Pomysłodawcą i twórcą Radia ZET był Andrzej Woyciechowski. Wspierali go Janusz Weiss i Leszek Stafiej. Stacja zaczęła nadawanie 28 września 1990 roku jako pierwsza komercyjna rozgłośnia w Warszawie - początkowo pod nazwą Radio Gazeta, którą szybko przemianowano na Radio ZET. Od 1994 roku Radio ZET jest rozgłośnią ogólnopolską.
Stacja jako pierwsza w Polsce wprowadziła formułę wywiadów na żywo z politykami, a jej program "Gość Radia ZET" do dziś możemy usłyszeć w niezmienionej formule. "Czuj mózg”, „Dynastia”, „Od Zetki do Gazetki”, "Dzwonię do Pana/Pani w bardzo nietypowej sprawie", „Do 3 razy sztuka”, „Parszywa trzynastka”, „Powiedz tylko Marzenie”, „Nautilus” to tylko niektóre z kultowych autorskich audycji rozgłośni.
Radiozet.pl to nowoczesny serwis, w którym użytkownicy znajdą najnowsze informacje społeczne i polityczne z kraju i świata, newsy sportowe, rzetelne artykuły z obszaru zdrowia, biznesu, podróży i technologii. W serwisie nie brakuje też wiadomości ze świata muzyki, a sekcja radiowa i wygodny w obsłudze player pozwalają słuchać audycji radiowych na żywo lub odsłuchać ulubionych programów w dowolnej chwili. Radiozet.pl jest dostępne także w formie aplikacji Radia ZET.
Radio TOK FM – „Pierwsze Radio Informacyjne” – jest stacją w formacie „news & talk”, czyli „mówionym” radiem opiniotwórczym, w którym słowo stanowi około 90% programu. Obecnie Radio TOK FM nadaje w 23 obszarach miejskich – w Białymstoku, Bydgoszczy, Częstochowie, Elblągu, Gdańsku, Gdyni, Gorzowie Wielkopolskim, Katowicach, Kielcach, Krakowie, Lublinie, Łodzi, Opolu, Poznaniu, Płocku, Radomiu, Rzeszowie, Sieradzu / Zduńskiej Woli, Szczecinie, Tarnowskich Górach, Toruniu, Warszawie i Wrocławiu oraz na całym świecie – za pośrednictwem portalu internetowego tokfm.pl oraz aplikacji mobilnej TOK FM (aplikacja dostępna w systemach Android i iOS), gdzie można słuchać streamingu Radia TOK FM na żywo oraz podcastów TOK FM.
Na antenie stacji można usłyszeć co 20 minut informacje Radia TOK FM, a w ciągu dnia programy publicystyczne i magazyny tematyczne, m.in. „Poranek Radia TOK FM”, „EKG - ekonomia, kapitał, gospodarka”, „A teraz na poważnie”, „Wywiad polityczny”, „TOK 360”, „Off Czarek”, „Połączenie”, „Światopodgląd”, „Codzienny magazyn motoryzacyjny”, „Kultura osobista”, „Kwadrans filozofa”, „Andymateria”, „Przy niedzieli o sporcie” i „Pierwsze śniadanie w TOK-u”. To co najmniej 19 godzin programu premierowego nadawanego w dni powszednie i 17 godzin w weekendy. W ramach ponad 100 cyklicznych audycji i podcastów stacja podejmuje ważne i ciekawe tematy, m.in. mówi o zdrowiu, ekologii, motoryzacji, prawach kobiet, przemocy, historii, ekonomii, HR, a także filozofii, sztuce, zwierzętach i nowych technologiach.
Audycje i podcasty prowadzą znani i lubiani polscy dziennikarze i specjaliści z różnych dziedzin. Głosami TOK FM są m.in. Karolina Lewicka, Agnieszka Lichnerowicz, Maciej Głogowski, Jakub Janiszewski, Jacek Żakowski, Dominika Wielowieyska, Anda Rottenberg, Jan Wróbel, Tomasz Stawiszyński, Anna Wacławik-Orpik, Karolina Głowacka, Anna Piekutowska, Przemysław Iwańczyk, Piotr Maślak, Marta Perchuć-Burzyńska, Cezary Łasiczka, Mikołaj Lizut, Paweł Sulik i Maciej Zakrocki. Muzyka grana na antenie jest tylko tłem dla słowa – to głównie utwory z gatunków: mainstream jazz, funky, soul i folk.
Program stacji adresowany jest do słuchaczy szukających rzetelnej, wyczerpującej informacji o Polsce i świecie oraz zainteresowanych pogłębianiem tej wiedzy poprzez publicystykę najwyższej próby. Odbiorcy TOK FM to w większości mieszkańcy dużych miast, z wyższym i średnim wykształceniem, aktywnie uczestniczący w życiu politycznym, społecznym, gospodarczym i kulturalnym kraju.
Stacja istnieje na polskim rynku od 1998 r., a od 2003 r. działa w formule „Pierwsze Radio Informacyjne”.
Od 2011 Radio TOK FM przyznaje Nagrodę Radia TOK FM im. Anny Laszuk za wyjątkowy wpływ na rzeczywistość. Do tej pory nagrodzeni zostali m.in.: Michał Boni, Danuta Wałęsa, Katarzyna Szymielewicz oraz Fundacja Panoptykon, Adam Bodnar i Koalicja Organizacji Pozarządowych, Czarny Protest / Ogólnopolski Strajk Kobiet, Obrońcy Puszczy Białowieskiej oraz Inicjatywa Wolne Sądy.
Od 2010 r. dostępny jest portal informacyjny tokfm.pl. Portal oferuje własne tekstowe materiały informacyjne: polityczne, biznesowe, sportowe, kulturalne i rozrywkowe, a także podcasty i materiały wideo, w tym również wideorelacje na żywo z wybranych audycji. Dzięki Archiwum Radia TOK FM można odszukać audycje z bogatego zbioru autorskich programów stacji i odsłuchiwać je w formie podcastów.
Radio TOK FM oferuje również swoim słuchaczom Dostęp Premium TOK FM, w ramach którego można korzystać z całej bazy audycji i podcastów oraz tworzyć spersonalizowane playlisty. Użytkownicy Premium TOK FM mogą słuchać swoich ulubionych audycji i podcastów w wybranym przez siebie czasie i w dowolnym miejscu.
Zespół Radia TOK FM przygotował też dwie aplikacje mobilne: aplikację Radio TOK FM, która pozwala słuchać programu stacji na żywo oraz korzystać z dostępu Premium TOK FM, a także Mikrofon TOK FM – aplikację dla słuchaczy i komentatorów Radia TOK FM, która umożliwia im nagrywanie własnych wypowiedzi, komentarzy i zgłoszeń, a następnie przesyłanie ich ze swojego smartfona wprost do redakcji radia. Aplikacja Mikrofon TOK FM została opracowana w ramach dofinansowania Projektów Prototypowych, pozyskanego w pierwszej edycji programu Google Digital News Initiative (DNI).
Radio Złote Przeboje to nowoczesna rozgłośnia, która prezentuje energetyczną, cieszącą się uznaniem muzykę oraz tylko sprawdzone wiadomości, w tym najbliższe słuchaczom i słuchaczkom - lokalne serwisy informacyjne. Programy Radia Złote Przeboje każdego dnia poprawiają humor i dają energię do działania przez cały dzień. Prowadzą je m.in.: Marzena Rogalska, Odeta Moro, Tomek Florkiewicz i Jerzy Telesiński.
Sieć tworzą 24 lokalne stacje, które nadają w największych polskich miastach - m.in. w Warszawie, Krakowie, Łodzi, Poznaniu, Trójmieście, Wrocławiu, Szczecinie i miastach Aglomeracji Śląskiej, a także w mniejszych ośrodkach - m.in. Legnica, Krynica Górska czy Zamość. Radio Złote Przeboje stawia na rozwój w eterze, ale też w świecie cyfrowym, rozbudowując ofertę podcastową i serwis Zloteprzeboje.pl oraz rozwijając zaangażowaną społeczność wokół swoich kanałów w mediach społecznościowych - na Facebooku, Instagramie i TikToku oraz na platformie YouTube.
Meloradio to grupa 20 stacji lokalnych, nadających w 23 polskich miastach. Rozgłośnia powstała z myślą o tych, którzy każdego dnia poszukują odprężenia i wytchnienia od natłoku codziennych zajęć. To stacja dla lubiących zwolnić tempo, aby poczuć się dobrze.
Meloradio rozpoczęło nadawanie 4 września 2017 r., zastępując Radio ZET Gold. Muzyka stacji to połączenie przebojów z ostatnich pięciu dekad ze współczesnymi utworami, idealnie pasującymi do różnych momentów dnia i nastroju. Utrzymanych w przyjaznym, średnim tempie, prezentowanych na antenie w nienachalny i ciepły sposób. To pierwszy tego typu profil muzyczny radia w Polsce, określany jako easy listening. Meloradio harmonijnie łączy warstwę muzyczną i programową: antena nie jest przeładowana zbędnymi elementami i nieistotnymi wypowiedziami, pozostawiając miejsce najważniejszemu składnikowi - muzyce i przyjemności z jej słuchania.
Meloradio.pl to serwis internetowy, który powstał we wrześniu 2017 r. wraz ze startem nowej rozgłośni radiowej. Jest dedykowany tematom muzycznym i wydarzeniom z życia radia. Na stronie znajdują się aktualności ze świata muzyki, w tym: informacje o nowościach płytowych, koncertach, teledyskach czy muzyczne ciekawostki. Słuchacze Meloradia mogą tu także posłuchać swoich ulubionych audycji.
Chillizet to sieć stacji radiowych kierująca swój program do wszystkich, którzy szukają własnej strefy komfortu i relaksu. Swoim słuchaczom oferuje starannie wyselekcjonowaną muzykę w klimacie chilloutowo-jazzowym. To wyjątkowy przewodnik po światowych trendach, wielkomiejskim stylu, najważniejszych wydarzeniach kulturalnych i poczucie humoru na najwyższym poziomie. Stanowi alternatywę dla codziennej oferty rozgłośni mainstreamowych.
Stacja rozpoczęła nadawanie 6 grudnia 2008 r. Jej grupą docelową są wykształceni, dobrze sytuowani mieszkańcy największych polskich aglomeracji w wieku 25-44 lat. Na jej antenie można usłyszeć utwory z gatunków chill out, soul, jazz oraz pop najwyższej jakości utrzymany w relaksującym klimacie. Częstymi gośćmi stacji są muzycy, pisarze, aktorzy i inne osoby związane z szeroko pojętą kulturą. Tematy polityczne są poza sferą zainteresowań redakcji. Chillizet patronuje inspirującym wydarzeniom związanym z muzyką i kulturą. Promuje warte polecenia płyty znanych wykonawców sceny chilloutu, soulu i jazzu oraz odkrywa produkcje niekomercyjnych artystów.
Serwis internetowy stacji to Chillizet.pl. Użytkownicy znajdą tu najważniejsze informacje z życia radia: prowadzących, programy, akcje, konkursy czy aktualną ramówkę. Tu również można odtworzyć audycje, których nie udało się posłuchać w radiu i włączyć kanały muzyczne w relaksujących klimatach rozgłośni.
Radio Pogoda to muzyczna stacja Agory, nadająca już w ośmiu miastach: Bydgoszczy, Gdańsku, Katowicach, Krakowie, Poznaniu, Opolu, Warszawie i Wrocławiu. Dołączyła do portfolio Grupy Radiowej Agory w 2015 r.
To idealna propozycja dla tych, którzy cenią przeboje sprzed lat - zarówno dobre aranże, jak i świetne teksty, tworzące ponadczasową muzyczną klasykę. Na antenie Radia Pogoda można usłyszeć utwory z kilku dekad XX wieku – od lat 30. do 70.; od Adolfa Dymszy, przez Beatlesów po Zbigniewa Wodeckiego.
Audycje stacji firmują mocne nazwiska - Zygmunt Chajzer czy Robert Janowski.
Hasłem przewodnim stacji jest "Najpiękniejsze melodie". Program Radia Pogoda skierowany jest w szczególności do dojrzalszych osób.
Na stronie Radiopogoda.pl słuchacze znajdą dodatkowe treści powiązane ze stacją - takie jak podcasty oraz teksty i zdjęcia, a także najważniejsze informacje z życia radia: prowadzących, programy, akcje, konkursy czy aktualną ramówkę. Serwis zapewnia interakcję z odbiorcami, którzy m.in. głosują na hity w liście przebojów i tworzą społeczność wokół stacji.
Antyradio to największa i najdłużej istniejąca rockowa sieć radiowa w Polsce. Korzysta z 16 nadajników, obejmujących zasięgiem największe miasta Polski. Słynie z bezkompromisowego spojrzenia na rzeczywistość i silnych osobowości antenowych. Program kieruje do wszystkich chodzących własnymi ścieżkami, niepoddających się masowej popkulturze i lubiących odważnie patrzeć prawdzie w oczy.
Rozgłośnia powstała w 2005 r. w wyniku połączenia Radia 94 (Warszawa) z Radiem Flash (Katowice). Słuchacz znajdzie tu cały przekrój najlepszej polskiej i zagranicznej muzyki rockowej – od klasyki po nowości godne uwagi, od reggae po hard rock. Oprócz tematów muzycznych Antyradio dużo miejsca poświęca motoryzacji i piętnowaniu absurdów otaczającej nas rzeczywistości. Od 2007 r. stacja wchodzi w skład Grupy Eurozet.
Co roku organizuje „Antyfest Antyradia”, czyli konkurs dla młodych, utalentowanych rockowych zespołów, które dotąd nie miały szansy zaprezentowania się szerszej publiczności. Jego celem jest pomoc w estradowym starcie. Pierwsza edycja konkursu odbyła się w 2009 r. Od 2005 r. wręcza również „Płytę Ro(c)ku Antyradia” dla najlepszych polskich i zagranicznych artystów rządzących rockową sceną.
We współpracy z Antyradiem powstaje Antyradio.pl – największy serwis internetowy poświęcony muzyce i kulturze rockowej w Polsce. Użytkownicy znajdą tu newsy o muzyce rockowej i metalowej, premiery teledysków oraz ciekawostki o artystach i rynku muzycznym. Antyradio.pl to jednak nie tylko muzyka. To także szeroko pojęta popkultura, dlatego w serwisie nie brakuje również informacji o filmach i serialach, recenzji najnowszych produkcji zarówno zagranicznych, jak i polskich, nowinek ze świata internetu, komputerów i telefonów, gier wideo i gadżetów czy wywołujących dreszczyk opowieści o nierozwiązanych zagadkach ludzkości i przerażających historiach. Z działu Radio dedykowanemu wszystkim fanom Antyradia można m.in. dowiedzieć się o bieżących aktywnościach stacji i konkursach oraz sprawdzić najnowsze notowanie popularnej listy przebojów Turbo Top.
Radio Plus to ponadregionalna sieć rozgłośni lokalnych kierująca program do wszystkich, którzy oczekują sprawdzonych i znanych przebojów, potwierdzenia tradycyjnych wartości, a oprócz ważnych informacji politycznych i sportowych liczą na wieści ze swojego miasta i okolicy. Chcą poznać plany lokalnych władz, dowiedzieć się o działaniach parafii i miejscowego biskupa, czy usłyszeć, jakie ma dla nich propozycje ich dom kultury.
Historia Radia Plus sięga 1992 r. Wtedy swoje nadawanie rozpoczęła gdańska rozgłośnia o tej nazwie. Była to jedna z pierwszych stacji prywatnych w Polsce. W 1997 r. powstała sieć kilkudziesięciu lokalnych rozgłośni radiowych, które przyjęły nazwę Radio Plus. W obecnym kształcie nadaje od 2010 r. Jest to efekt zawartego porozumienia między Grupą Eurozet a Grupą Radiową Time. W jej skład wchodzi 18 stacji lokalnych nadających w największych miastach Polski. W kwietniu 2016 r. Radio Plus zmieniło liner sieci na „Radio Plus. Przeboje z nutą nostalgii”, niezmiennie kierując swój program do dojrzałego, pozytywnie nastawionego do życia odbiorcy.
Rock Radio to 4 lokalne stacje radiowe nadające w Warszawie, Krakowie, Poznaniu i Opolu.
Prezentują one na antenie wyłącznie rocka w najlepszym wydaniu: od utworów Led Zeppelin, The Doors i The Beatles, przez piosenki Queen, Perfect, Pink Floyd, AD/DC, aż po muzykę Bon Jovi i U2.
Rockowy charakter stacji podkreślają też audycje prowadzone przez popularne i wyraziste osobowości.
Słuchacze stacji mogą zacząć dzień z poranną audycją "Powstanie Rock Radia", zaś popołudnia to czas na program "Przystanek Klasyka Rocka" - z najlepszą rockową muzyką i informacjami m.in. o największych skandalach rocka. W ramówce jest też miejsce na rockowe klasyki w sam raz na koniec dnia i prezentację najlepszych płyt w historii rocka.
Rock Radio to stacja z charakterem, oferująca atrakcyjną treść w dynamicznej formie. Dociera przede wszystkim do odbiorców w wieku 30-50 lat z dużych aglomeracji.
Na stronie Rockradio.pl słuchacze znajdą dodatkowe treści powiązane ze stacją - takie jak podcasty oraz teksty i zdjęcia, a także najważniejsze informacje z życia radia: prowadzących, programy, akcje, konkursy czy aktualną ramówkę. Serwis zapewnia interakcję z odbiorcami, którzy m.in. głosują na hity w liście przebojów i tworzą społeczność wokół stacji.
Dzięki synergii radia i internetu Grupa Eurozet dociera do różnorodnych odbiorców, wykorzystując nie tylko serwisy internetowe, ale też nowoczesne aplikacje mobilne. Internet to także interakcja z odbiorcami i większe możliwości reklamowe dla klientów Grupy Eurozet.
Oprócz serwisów poszczególnych stacji radiowych do Grupy Eurozet należy Planeta.pl – serwis informacyjny, w którym użytkownicy codziennie znajdą najnowsze wiadomości na temat bieżących wydarzeń politycznych i społecznych, a także informacje ze świata rozrywki i show-biznesu oraz prawdziwe ludzkie historie.
Grupa Eurozet ma także atrakcyjną muzyczną ofertę dla internautów. Jej częścią jest serwis muzyczno-podcastowy Tuba skierowany do młodych odbiorców. Najważniejszym atutem Tuby są autorskie podcasty poświęcone różnorodnej muzyce, które prowadzą artyści, dziennikarze i eksperci z branży muzycznej. Nowe odcinki serii są dostępne na stronie Tuby – tuba.fm, ale także na najważniejszych platformach podcastowych – na Spotify, Apple Podcasts czy Google Podcasts. Oprócz tego użytkownicy Tuby znajdą w serwisie 20 wyjątkowych streamów z muzyką – m.in. stacje z polskim i zagranicznym hip-hopem, popem, polską muzyką rozrywkową, świeżą muzyką elektroniczną czy alternatywną. Szeroki wybór list do słuchania – gatunkowych i tematycznych – pozwala młodym odbiorcom nie tylko odszukać ulubionych wykonawców czy ulubione utwory, ale też poszerzać swoje muzyczne zainteresowania.
Multimedialne działania poszerzają ofertę Grupy Eurozet dla reklamodawców. Szerokie portfolio marek daje dodatkowe możliwości wykorzystania potencjału reklamowego marek Grupy Eurozet w eterze i w internecie.
Zespół Doradztwa Mediowego, działający w strukturach Grupy Radiowej Agory, oferuje klientom bezpośrednim usługi związane z zakupem reklamy w radiostacjach Agory i rozgłośniach zewnętrznych, na stronach internetowych radiostacji, przede wszystkim w serwisie www.tokfm.pl, który stwarza okazję do kreowania wielu niestandardowych rozwiązań. Dodatkowo, zespół ten zapewnia kompleksową obsługę każdej kampanii, począwszy od dokładnego poznania potrzeb klienta, zbadania rynku, zaplanowania kampanii, przez dobór odpowiednich mediów, kreację i produkcję reklamy, skończywszy na analizie posprzedażowej.
W portfolio Doradztwa Mediowego znajdują się również dodatkowe usługi reklamowe, obejmujące np. reklamę w mediach społecznościowych oraz szereg działań audiomarketingowych, m.in. sprzedaż reklam audio w sklepach i sieciach handlowych, czyli ISR (in store radio).
Działy sprzedaży Doradztwa Medialnego znajdują się w całej Polsce - w 22 miejscowościach, a pracujący w nich doradcy mogą zaplanować kampanie zarówno lokalnie, jak i sieciowo, docierając z reklamą klientów do mieszkańców całego kraju.
Tandem Audio Broker (TAB) to zespół działający w strukturach Doradztwa Mediowego, który obsługuje klientów z domów mediowych i agencji reklamowych.
Oferuje zarówno ogólnopolskie, jak i lokalne działania reklamowe w stacjach radiowych Agory oraz innych nadawców, przygotowane przez doświadczonych plannerów w oparciu o specjalistyczny dedykowany software – pakiety TAB pozwalają reklamodawcom docierać do wybranych grup odbiorców, np. mieszkańców dużych miast czy osób o różnych preferencjach muzycznych. W ofercie TAB są również kreatywne akcje specjalne wykraczające poza typowe kampanie spotowe w blokach reklamowych oraz reklama w streamingu audio w serwisach internetowych.
Tandem Audio Broker proponuje swoim klientom także usługi związane z tworzeniem strategii i produkcją komercyjnych treści audio – w stacjach radiowych lub w formie podcastów. W ofercie TAB znajdują się zarówno partnerstwa podcastów czy lokowanie marki lub produktu w seriach audio tworzonych przez stacje Grupy Radiowej Agory oraz przez niezależnych twórców, jak i wsparcie w wykreowaniu własnego branded podcastu.
Zespół Tandem Audio Broker prowadzi pogłębioną analitykę świata reklamy audio, która jest dla jego klientów punktem wyjścia do zdobywania przewag konkurencyjnych w komunikacji kierowanej do słuchaczy.
SOUND VIDEO GRAPHICS STUDIO, czyli SVG Studio powstało jako projekt Doradztwa Mediowego działającego w ramach Grupy Radiowej Agory. Zajmuje się tworzeniem wszelkiego rodzaju produkcji dźwiękowych, wizualnych i graficznych. Współpracuje z agencjami reklamowymi i innymi producentami, a także - dzięki swojemu działowi obsługi klienta - bezpośrednio z firmami na terenie całego kraju. Służy fachowym doradztwem i tworzy skuteczne przekazy reklamowe oparte o własne koncepcje kreatywne.
Dostępność najnowocześniejszego sprzętu, doświadczony i nieustannie podnoszący swoje kompetencje zespół oraz silne ukierunkowanie na właściwe zdefiniowanie potrzeb klienta to gwarancja trafności, najwyższej staranności oraz jakości każdej produkcji powstałej w SVG Studio.
Dodatkowo, w 2015 roku SVG Studio pierwszy raz podjęło się postprodukcji filmu (m.in. montaż i animacja materiałów archiwalnych), był to dokument "Picking Up The Pieces" (pol. "Zbierając kawałki") w reżyserii Joshuy Tebeau, opowiadający historie Dzieci Holokaustu - osób, które przeżyły Zagładę Żydów w Europie podczas II wojny światowej. Więcej informacji - Pickingupthepiecesfilm.com.
Grupa Radiowa Agory Sp. z o.o.
ul. Czerska 8/10
00-732 Warszawa
tel. 22 555 51 00
radio@radioagora.pl
Grupa Eurozet
ul. Żurawia 8
00-503 Warszawa
tel. 22 583 32 00
eurozet.pl/Kontakt
Doradztwo Mediowe
www.doradztwomediowe.pl
Tandem Audio Broker
radio@tandemaudio.pl
www.tandemaudio.pl
Oferta reklamowa Grupy Eurozet
eurozet.pl/Reklama