Godziny pracy 9:00 - 17:00
Przejdź do kontaktu
Spółka
Kurs akcji [PLN]
Zmiana[PLN]
AGORA S.A.
ul. Czerska 8/10
00-732 Warszawa
AGO 0%
mWIG40 0%
WIG-MEDIA 0%
Regon: 11559486
Numer KRS: 59944
NIP: 526-030-56-44
AMS to lider reklamy OOH w Polsce, dysponujący najszerszym na rynku portfolio nośników
Misją spółki jest dostarczanie klientom skutecznych kampanii reklamowych z wykorzystaniem najszerszego na rynku portfolio nośników, w oparciu o nowoczesne narzędzia zgodne z ideą SMART CITY. Reklamodawcy mogą skorzystać z oferty blisko 23 tys. powierzchni reklamowych, zarówno klasycznych, jak i cyfrowych oraz video. AMS, jako jedyna firma, dysponuje systemami nośników z każdego segmentu rynku. Są to: nośniki premium – citylighty i backlighty, w tym Dynamic Backlight, a także cityscrolle, frontlighty, billboardy 12 i 18 m2; City Transport (reklama na / lub w autobusach miejskich i podmiejskich oraz tramwajach).
Spółka kładzie nacisk na rozwój rozwiązań cyfrowych oraz ekologicznych, takich jak wiaty przystankowe z zielonymi dachami, Digital Indoor, czy Digital Citylight wspierające rozwój tzw. SMART CITY, m.in. poprzez wyświetlanie autorskich treści kontentowych
AMS jest liderem w segmencie mebli miejskich – na podstawie kontraktów z największymi gminami w Polsce wyposażył w nie ponad 30 największych polskich miast. Zrealizował pionierskie na polskim rynku inwestycje w zrewitalizowanych obszarach Łodzi, Szczecina, Warszawy i Wrocławia. Spółka jest wyłącznym operatorem wiat przystankowych w Warszawie i Krakowie oraz pionierem budowy EKO wiat w Polsce realizowanych w duchu nature based solutions.
AMS jest liderem reklamy OOH, zdobywcą licznych nagród oraz pionierem rozwiązań wspierających budowę SMART CITIES. Klientom oferuje skuteczne kampanie z wykorzystaniem nowoczesnych narzędzi na blisko 23 tys. powierzchni reklamowych, dysponując, jako jedyna firma, systemami nośników z każdego segmentu rynku oraz koncentrując się na rozwoju oferty reklam cyfrowych i przyjaznym środowisku.
AMS ma też największe doświadczenie i sukcesy w realizacji projektów w segmencie mebli miejskich – na podstawie kontraktów z największymi gminami w Polsce wyposażył w nie ponad 30 największych polskich miast. Zrealizował pionierskie na polskim rynku inwestycje w zrewitalizowanych obszarach Szczecina, Warszawy i Wrocławia. Spółka jest operatorem wiat przystankowych w Warszawie oraz pionierem budowy EKO wiat w Polsce realizowanych w duchu nature based solutions.. Rozwija również rozwiązania cyfrowew sześciu kanałach Digital OOH. Jednym z nich jest oferta Digital Indoor w galeriach handlowych , któraobejmuje łącznie 415 powierzchni cyfrowych z czego 375 w wystandaryzowanym układzie pionowym, zlokalizowanych w 38 miejscowościach i obejmujących swoim zasięgiem 20 aglomeracji.
Spółka jest pionierem rozwiązań mających na celu rozwój SMART CITY. Ekologia, estetyka i design, zainteresowanie-zaangażowanie-interaktywność, funkcjonalność i użyteczność, digital, kontent i kontekst, dane, bezpieczeństwo, social media, kreacja. To słowa opisujące outdoor, który z powodzeniem wspiera budowę smart city 3.0. Miasta, które oprócz wysokiej technologii wykorzystuje twórcze zaangażowanie mieszkańców, umożliwiając im dialog i skuteczną komunikację.
AMS za swój wieloletni wkład w rozwój branży, innowacje i ogromne zaangażowanie społeczne otrzymał wiele prestiżowych nagród i wyróżnień. Są wśród nich m.in. pięć tytułów Perły Polskiej Gospodarki, Gazele Biznesu, Mecenas Kultury oraz Mecenas Kultury Krakowa, Business Superbrands.. Inwestycja „Budowa i eksploatacja wiat przystankowych w Warszawie” została nagrodzona podczas uroczystej Gali konkursu Top Inwestycje Komunalne i znalazła się w gronie dziesięciu najlepszych przedsięwzięć, które powstały dzięki współpracy PPP.
Spółka jest znana z zaangażowania w działania pro bono – m.in. na rzecz integracji i aktywizacji osób niepełnosprawnych. Jest założycielem Fundacji „Akademia Integracji. Praca. Edukacja. Sport”. W 2008 r. AMS otrzymał medal Przyjaciel Integracji za działania zmierzające do aktywizacji osób niepełnosprawnych poprzez sport i pracę. Firma prowadzi także Galerię Plakatu AMS oraz działania AMS dla miast, angażuje się też w liczne kampanie społeczne i charytatywne.
AMS realizuje dla swoich klientów skuteczne kampanie reklamowe tworzone w oparciu o nowoczesne rozwiązania, z wykorzystaniem najszerszego na rynku i stale rozwijanego portfela nośników.
W ofercie spółki są powierzchnie reklamowe ze wszystkich segmentów rynku: nośniki premium – citylighty i backlighty, w tym Dynamic Backlight, a także cityscrolle, frontlighty, billboardy 12 i 18 m2; City Transport (reklama na lub w autobusach miejskich i podmiejskich oraz tramwajach), CityINFOtv (serwis informacyjno-reklamowy emitowany na ekranach LCD). Łącznie firma dysponuje blisko 23 tys. powierzchni reklamowych.
W 2017 roku AMS wprowadził na rynek nowe, systemowe rozwiązanie – Dynamic Backlight, czyli outdoorowy gif. To sekwencja strefowego podświetlenia nośnika, która pozwala uzyskać efekt ruchu, nieosiągalny dotąd na statycznym plakacie.
Spółka szczególną uwagę przywiązuje do nośników zintegrowanych z meblami miejskimi, które są najbardziej naturalnym kierunkiem rozwoju reklamy zewnętrznej. Na rynku polskim AMS jest liderem w segmencie mebli miejskich – wyposażył w nie ponad 30 miast, instalując kilka tysięcy wiat przystankowych i realizując kontrakty z wszystkimi dużymi miastami w Polsce. Spółka realizuje koncesję warszawską – największy eksploatowany komercyjnie system w Polsce – 1580 wiat w Warszawie.
Dla swoich klientów AMS przygotował liczne narzędzia i usługi, które ułatwiają planowanie i realizację kampanii reklamowych. Są wśród nich m.in. AMS Metrics – pierwsze na rynku narzędzie do liczenia parametrów mediowych kampanii w reklamie zewnętrznej, w tym kampanii łączących nośniki stacjonarne z autobusami, AMS Plakat Test – narzędzie umożliwiające ocenę layoutu outdoorowego, a także AMS City Tracker – zaawansowane narzędzie mapowe, umożliwiające prezentację zasięgu nośników autobusowych.
Zobacz ofertę: ams.com.pl/oferta
AMS znany jest z realizacji nietypowych, oryginalnych kampanii OOH. Do tej pory zastosował szereg niestandardowych rozwiązań, m.in. grające wiaty przystankowe, pachnące plakaty czy dające efekt animacji. W ten sposób spółka dostarcza reklamodawcom skuteczne rozwiązania komunikacyjne w zakresie reklamy zewnętrznej. Dodatkowo, dzięki swojemu doświadczeniu i bogatemu portfolio nośników, spółka może wdrażać wiele oryginalnych pomysłów wzmacniających marketingowy przekaz klientów.
Prawdziwa trawa pod stopami pasażerów, podgrzewane ławki, „mówiące” wiaty przystankowe, plakaty dające efekt animacji czy nośniki „opakowane” w kreacje reklamowe – to tylko kilka przykładów oryginalnych kampanii przeprowadzonych na nośnikach AMS.
AMS podejmuje się realizacji projektów niestandardowych, nawet takich, które początkowo wydawały się bardzo trudne do wdrożenia. Firma ma na koncie ponad 300 takich realizacji, a w planach wiele rozwiązań, które jeszcze nie raz mogą zaskoczyć i zaintrygować mieszkańców polskich miast.