Agora S.A. - Polska spółka medialna
ZAMKNIęCIE
Tool-1

Z ostatniej chwili


Światowy Kongres Mediów Informacyjnych WAN-IFRA w 2025 r. zawita do Krakowa

AGORA, STRONA GłóWNA, NAJNOWSZA AKTUALNOść (TOOLBAR)

Światowy Kongres Mediów Informacyjnych WAN-IFRA w 2025 r. zawita do Krakowa

więcej
Tool-3
0

Schowek

(
0
)
Notowania

Notowania

Spółka

AGO

Kurs akcji [PLN]

8,75 zł

Zmiana[PLN]

0%

Do pobrania

Tool-7

Dane spółki

AGORA S.A.
ul. Czerska 8/10
00-732 Warszawa

AGO 0%
mWIG40 0%
WIG-MEDIA 0%

Regon: 11559486
Numer KRS: 59944
NIP: 526-030-56-44

Tool-4

Długowieczni

Przed polską gospodarką, społeczeństwem i rodzinami stoi wiele wyzwań. Dlatego w ramach akcji społecznej „DługoWIECZNI” „Gazeta Wyborcza” poruszana najważniejsze tematy związane z seniorami i ich najbliższymi: zdrowie, społeczeństwo, aktywność fizyczna, polityka senioralna, technologia, „srebrna” gospodarka, styl życia. Działania w ramach akcji mają pomóc osobom w podeszłym wieku, schorowanym i samotnym, które często czują się niepotrzebne czy „odstawione na boczny tor”.

Twórcy akcji „DługoWIECZNI” chcą, by starość stała się ważnym i stałym tematem debaty publicznej, a ludzie w jesieni życia mieli nie tylko należytą opiekę i poczucie bezpieczeństwa, ale także - na równi z młodymi - szansę na realizację pasji i aktywności oraz możliwość korzystania z dóbr kultury, np. kina i teatru.

W 2018 r. „DługoWIECZNI” to wspólna inicjatywa „Gazety Wyborczej” i Urzędu Marszałkowskiego Województwa Śląskiego. W ramach akcji w 2018 r. zorganizowano warsztaty dla seniorów i młodszych pokoleń oraz przedstawicieli instytucji kulturalnych.

 Długowieczni na śląsku

Spotkania odbyły się w Mysłowicach, Sosnowcu, Wodzisławiu Śląskim i Katowicach. Podczas nich rozmawiano m.in. o tym, co można zrobić, żeby aktywizować seniorów i zachęcić ich do uczestniczenia w życiu swoich społeczności.

„DługoWIECZNI” Ogłoszono też zwycięzców konkursu „Miasto/gmina życzliwe Długowiecznym”. W debacie udział wzięło ponad 130 osób.

W 2017 r. akcja realizowana była m.in. poprzez: cykl redakcyjny na stronach ogólnopolskich i lokalnych oraz w magazynach „Gazety Wyborczej”, lokalny dodatek w całości poświęcony seniorom, a także specjalny serwis internetowy Wyborcza.pl/Dlugowieczni. Dzięki realizacji akcji w zasięgu ogólnopolskim „Gazety Wyborczej” i jej dodatków udało się dotrzeć do wielu osób w całej Polsce.

W opublikowanych materiałach poruszono kwestie: sytuacji seniorów w Polsce na tle innych krajów, aktywności i wolontariatu seniorów, „Koperty Życia”, integracji międzypokoleniowej, akcji „Apteka przyjazna seniorom” (a co za tym idzie - doradztwie w kupowaniu leków i minimalizacji suplementacji). Powstał też poradnik dotyczący Domów Pomocy Społecznej. Partnerem akcji w 2017 r. był m.in. Urząd Marszałkowski Województwa Śląskiego.

WIĘCEJ