Agora S.A. - Polska spółka medialna
ZAMKNIęCIE
Tool-1

Z ostatniej chwili


Światowy Kongres Mediów Informacyjnych WAN-IFRA w 2025 r. zawita do Krakowa

AGORA, STRONA GłóWNA, NAJNOWSZA AKTUALNOść (TOOLBAR)

Światowy Kongres Mediów Informacyjnych WAN-IFRA w 2025 r. zawita do Krakowa

więcej
Tool-3
0

Schowek

(
0
)
Notowania

Notowania

Spółka

AGO

Kurs akcji [PLN]

8,46 zł

Zmiana[PLN]

0%

Do pobrania

Tool-7

Dane spółki

AGORA S.A.
ul. Czerska 8/10
00-732 Warszawa

AGO 0%
mWIG40 0%
WIG-MEDIA 0%

Regon: 11559486
Numer KRS: 59944
NIP: 526-030-56-44

Tool-4

„Gazeta Wyborcza” charytatywnie z okazji Dnia Dziecka

1 czerwca 2017 r. razem z katowicko-bielskim wydaniem „Gazety Wyborczej” można było kupić specjalną lnianą torbę-kolorowankę. Lniane torby „Niosę Dobro", o których na Śląsku mówi się „tasze", to zarazem kolorowanki, które dzieci mogą pomalować mazakami. Dochód ze sprzedaży toreb wsparły działalność Domu Aniołów Stróżów – stowarzyszenia, które w Katowicach i Chorzowie prowadzi placówki dla dzieci i młodzieży z trudnych środowisk. Cały dochód ze sprzedaży toreb został przeznaczony na pomoc, edukację i opiekę nad dziećmi oraz na program „Akademia Rozwoju Talentów". Produkcję 3 tys. toreb sfinansował Urząd Miejski w Chorzowie. Partnerami akcji byli „Gazeta Wyborcza", Urząd Miejski w Chorzowie oraz Stowarzyszenie Dom Aniołów Stróżów.

Z kolei 3 czerwca 2017 r. już po raz dwunasty ogólnopolskie wydanie „Gazety Wyborczej" z okazji Dnia Dziecka ukazało się ze specjalną charytatywną okładką – reklamą Toyoty. Dochód z akcji wsparł podopiecznych Fundacji z Pompą, działającej na rzecz wsparcia Oddziału Hematologii Dziecięcej gdańskiego Uniwersyteckiego Centrum Klinicznego, jego małych podopiecznych oraz ich rodzin.

Na Oddziale Hematologii Dziecięcej Uniwersyteckiego Centrum Klinicznego leczeni są pacjenci z całego Pomorza. Oprócz wsparcia w walce z chorobą Fundacja z Pompą oferuje także pomoc psychologiczną dla dzieci z chorobą nowotworową i ich rodzin, współfinansuje rehabilitację chorych dzieci oraz dofinansowuje rodziny w trudnej sytuacji materialnej.

Partnerem akcji charytatywnej na rzecz Fundacji z Pompą była Toyota.

WIĘCEJ