Godziny pracy 9:00 - 17:00
Przejdź do kontaktu
Spółka
Kurs akcji [PLN]
Zmiana[PLN]
AGORA S.A.
ul. Czerska 8/10
00-732 Warszawa
AGO 0%
mWIG40 0%
WIG-MEDIA 0%
Regon: 11559486
Numer KRS: 59944
NIP: 526-030-56-44
Co roku media i marki Grupy Agora angażują się w aukcje, zbiórkę pieniędzy, a przede wszystkim informowanie o działaniach WOŚP.
W 2017 r. media Agory zebrały dla WOŚP łącznie 22 327,24 zł. 25. Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy odbył się 9 stycznia 2017 r. i zbierano tego w ramach fundusze dla oddziałów pediatrycznych w polskich szpitalach i na rzecz zapewnienia godnej opieki medycznej seniorom.
„Gazeta Wyborcza" była patronem medialnym 25. Finału WOŚP, na łamach dziennika prowadzona była także kampania reklamowa WOŚP. W niektórych lokalnych redakcjach „Gazety Wyborczej oraz w dwóch rzeszowskich kinach Helios od końca grudnia do dnia Finału pracownicy Agory oraz ich goście mogli wrzucać pieniądze do skarbonek WOŚP - w ten sposób pieniądze zbierano w Łodzi, Olsztynie, Płocku, Rzeszowie, Toruniu, Gdańsku, Warszawie i Wrocławiu. 15 stycznia 2017 r. po godz. 20:00 „lokalne" komisje przeliczyły zawartość skarbonek - łącznie „Gazeta Wyborcza" zebrała 3 991,24 zł.
Radio TOK FM prowadziło trzy aukcje na rzecz Orkiestry - za 4 179 zł zlicytowano oryginalne kubki stacji z podpisami jej dziennikarzy, 1525 zł przekazała na rzecz WOŚP osoba, która wylicytowała miniaturową Nagrodę Radia TOK FM, a możliwość przygotowania z pomocą redakcji i przeczytania na antenie autorskiego radiowego serwisu informacyjnego została zlicytowana za 7 400 zł. W sumie słuchacze Radia przekazali WOŚP aż 13 644 zł.
Portal Gazeta.pl prowadził 6 aukcji, w których łącznie udało się zebrać 4 692 zł. Licytowano m.in. piłkę i plakat z autografem Grzegorza Krychowiaka (1 570 zł), warsztat w studiu programu Haps (202,50 zł), wycieczkę po warszawskiej siedzibie Agory (1 114,50 zł), trening personalny z MyFitness.pl (270 zł), reklamę na Gazeta.pl (1025 zł) oraz dzień w terenie z Tomaszem Golonko, reporterem portalu (510 zł).
Radio Złote Przeboje zorganizowało akcję na Facebooku, w której dzięki „polubieniom" internautów przekazało na rzecz WOŚP 1000 zł, a Jarek Budnik, jeden z prowadzących stacji, został morsem.
Poszczególne kina ogólnopolskiej sieci kin Helios także włączyły się do pomocy. Większość kin przekazała na licytacje całoroczne zaproszenia i pojedyncze bilety na seanse, plakaty z autografami gwiazd, gadżety filmowe, a także tak oryginalne przedmioty, jak zabytkowy telewizor marki Helios (na licytacji w Siedlcach). W niektórych kinach kwestowali wolontariusze Orkiestry (m.in. w Poznaniu i w Tczewie), a w kilku miastach kina Helios gościły w niedzielę sztaby WOŚP (m.in. w Koninie).