Pracownicy Grupy Agora byli w 2017 r. wielokrotnie nagradzani i doceniani w wielu konkursach i rankingach zdobyli laury indywidualnych oraz zespołowych, zarówno na szczeblu krajowym, jak i międzynarodowym. Wśród tych nagród można znaleźć:
- Kryształowe Pióra
- Grand Press
- Nagroda im. Bohdana Tomaszewskiego
- Nagroda Dziennikarstwa Ekonomicznego Press Club Polska
- Nagroda Dziennikarze dla klimatu
- Pióro Odpowiedzialności
- BZ WBK Press Foto
- Grand Press Photo
- Solidarity Award
PRZEJDŹ DO RAPORTU ODPOWIEDZIALNOŚCI GRUPY AGORA 2017
Pracownicy Grupy Agora byli w 2017 r. wielokrotnie nagradzani i doceniani w wielu konkursach i rankingach zdobyli laury indywidualnych oraz zespołowych, zarówno na szczeblu krajowym, jak i międzynarodowym. Wśród tych nagród można znaleźć:
- INMA Global Media Awards („Gazeta Wyborcza”)
- Superbrands 2018 (Helios, „Gazeta Wyborcza”, „Cztery Kąty” i Radio Złote Przeboje)
- Nagroda Europejskiego Kongresu Gospodarczego w Katowicach (AMS)
- CEE Retail Award 2016 (Helios)
- Statuetka św. Jakuba (Olsztyn Green Festival)
- Najlepszy serwis dla biegaczy według dziennikarzy (Polskabiega.pl)
- Mobile Trends Awards (Quiz & Go, Wyborcza.pl)
- GrandFront 2016 (nagrody główne: „Gazeta Wyborcza”, „Wysokie Obcasy”, wyróżnienia: „Wysokie Obcasy Extra”, „Duży Format”, „Kuchnia”)
- Yieldbird: finalista konkursu The Drum Digital Trading Awards w kategorii The Best Ad Ops Team, 21. miejsce w rankingu Deloitte Technology Fast 50 Central Europe
PRZEJDŹ DO RAPORTU ODPOWIEDZIALNOŚCI GRUPY AGORA 2017
W raporcie „Biura Reklamy 2017" przygotowanym przez branżowy magazyn „Media&Marketing Polska” zespoły sprzedaży AMS i „Gazety Wyborczej" zostały uznane za najlepsze biura reklamy w swoich kategoriach.
-
Biuro reklamy AMS wygrało w kategorii zespołów sprzedaży reklamy zewnętrznej już po raz ósmy
„AMS jest niekwestionowanym liderem w badaniu biur reklamy (…) działa bardzo dobrze nie tylko pod względem biznesowym, ale także stara się edukować swoich klientów” – napisali autorzy raportu „Media&Marketing Polska”. Respondenci wskazali zespół AMS jako wyróżniający się przede wszystkim ofertą atrakcyjnych formatów i rozwiązań technologicznych.
W opinii klientów, handlowcy AMS działają elastycznie i sprawnie w sytuacji zmiany w trakcie kampanii, potrafią doradzić i zaoferować ciekawe rozwiązania, a także są otwarci na negocjacje.
-
Zespół sprzedaży „Gazety Wyborczej” najlepszym w kategorii dzienniki
Zespół sprzedaży „Gazety Wyborczej" wyraźnie poprawił swój zeszłoroczny wynik. Jak podkreślili twórcy raportu - „prasa codzienna wchodzi w zupełnie nowy etap i wygląda na to, że Agora rozumie, na czym polegają zmiany”. W badaniu klienci „Gazety Wyborczej" docenili szczególnie to, że pracownicy zespołu sprzedaży potrafią doradzić i zaoferować ciekawe rozwiązania, można mieć do nich zaufanie, a także działają szybko, sprawnie i są elastyczni. Aż w sześciu kategoriach oceny biuro reklamy „Gazety Wyborczej" osiągnęło wynik wyższy od średniej.
-
Zespół Tandem Media wyróżniony za reklamę radiową i kinową
W tegorocznej edycji raportu „Media&Marketing Polska” Tandem Media, broker reklamy radiowej i kinowej Agory został doceniony zarówno wśród biur reklamy radiowej, jak i kinowej. Klienci „radiowi" mają zaufanie do zespołu, który działa elastycznie i sprawnie, a także wyczerpująco odpowiada na briefy. Klienci „kinowi" jako główne zalety zespołu wskazali przede wszystkim jego otwartość na negocjacje oraz szybkość odpowiedzi na zapytania.
Magazyn „Media&Marketing Polska" co roku publikuje raport „Biura Reklamy". Oceny zespołów sprzedaży mediów dokonuje w nim panel specjalistów pracowników domów mediowych. Noty przyznawane są m.in. w kategoriach: ogólna ocena biur reklamy, elastyczność i sprawność w sytuacji zmiany w trakcie kampanii, otwartość na negocjacje cenowe, oferowane atrakcyjne formaty i rozwiązania. Badanie zostało przeprowadzone metodą CATI w dniach 5-12 października 2017 r. przez Kantar Millward Brown.
PRZEJDŹ DO RAPORTU ODPOWIEDZIALNOŚCI GRUPY AGORA 2017
DIGITAL NEWS INITIATIVE
W 2017 r. następujące projekty mediów Agory uzyskały dofinansowanie w ramach Digital News Initiative firmy Google:
- „Search the Radio” – innowacyjny projekt cyfrowy Radia TOK FM, który ma umożliwić digitalizację treści radiowych za pomocą samodoskonalącego się systemu transkrypcji.
Realizowane zaś projekty, które otrzymały dofinansowanie we wcześniejszych :
- „Mikrofon TOK FM” - nowatorski projekt Grupy Radiowej Agory który wystartował 20 lutego 2017 r. jako platforma online i aplikacja pozwalająca słuchaczom na przekazywanie tematów i współtworzenie treści emitowanych w Radiu TOK FM dzięki nagraniu swoich wypowiedzi.
- SONAR.wyborcza.pl – innowacyjny projekt „Gazety Wyborczej” i BIQdata.pl, który ma pomóc Polakom zrozumieć wpływ dużej i małej polityki na ich codzienne życie, w tym budżet domowy, edukację oraz służbę zdrowia.
- NewsMavens.com – przegląd publikacji medialnych tworzony wyłącznie przez kobiety, dziennikarki ze wszystkich krajów Unii Europejskiej.