Agora S.A. - Polska spółka medialna
ZAMKNIęCIE
Tool-1

Z ostatniej chwili


Światowy Kongres Mediów Informacyjnych WAN-IFRA w 2025 r. zawita do Krakowa

AGORA, STRONA GłóWNA, NAJNOWSZA AKTUALNOść (TOOLBAR)

Światowy Kongres Mediów Informacyjnych WAN-IFRA w 2025 r. zawita do Krakowa

więcej
Tool-3
0

Schowek

(
0
)
Notowania

Notowania

Spółka

AGO

Kurs akcji [PLN]

9,24 zł

Zmiana[PLN]

0%

Do pobrania

Tool-7

Dane spółki

AGORA S.A.
ul. Czerska 8/10
00-732 Warszawa

AGO 0%
mWIG40 0%
WIG-MEDIA 0%

Regon: 11559486
Numer KRS: 59944
NIP: 526-030-56-44

Tool-4

Odpowiedzialny „Next Time” – czyli ludzie sukcesu o swojej drodze na szczyt

Polskie firmy potrzebują silnych wzorców, z których mogą czerpać idee przywództwa, odpowiedzialności, sprawnego zarządzania. Na portalu Gazeta.pl – jednym z największych w Polsce – cyklicznie, co tydzień pokazywane są i promowane dobre praktyki w biznesie. Do każdego odcinka „Next Time” przygotowanego przez zespół działu wideo i redakcję serwisu Next zapraszani są praktycy biznesu, którzy opowiadają m.in. o tym, jak zaczynali swoją działalność biznesową, jak zarządzają ludźmi, jak inwestują i czym jest dla nich odpowiedzialność.

 

„Next Time” to format wideo przygotowywany przez redakcje serwisu biznesowego Next.Gazeta.pl oraz dział wideo Gazeta.pl.


W cyklu „Next Time” przedstawiani są ludzie sukcesu, którzy opowiadają, jakie rady napisaliby na karteczce i przykleili na biurku samym sobie sprzed lat - jakich błędów mogliby dzięki temu uniknąć, co zrobiliby lepiej, czego się nauczyli i teraz mogą podzielić się doświadczeniem z innymi. Dzięki pasjonującym rozmowom internauci dowiadują się nie tylko smaczków z ich historii biznesowej, ale także mogą lepiej poznać bohaterów wideo jako ludzi. Do tej pory zespół „Next Time” o prowadzeniu biznesu w sposób odpowiedzialny rozmawiał m.in. z Andrzejem Bliklem, Zbigniewem Grycanem, Piotrem Voelkelem, Martą Dymek i Emilianem Kamińskim. Każdy odcinek w wyjątkowy sposób pokazuje, jak pasja oraz zaangażowanie, a przede wszystkim - podejście do prowadzenia biznesu, ukształtowały firmy zakładane przez te osoby. Goście dzielą się swoimi sukcesami i porażkami, mówią o pierwszych doświadczeniach, obawach oraz swojej wizji biznesu, są zaangażowani w powstawanie odcinków.


Cykl „Next Time” cieszy się bardzo dobrym odbiorem społecznym, pozytywnymi komentarzami, poleceniami oraz wierną grupę odbiorców. Rośnie jego opiniotwórczość, coraz częściej media powołują się na wypowiedzi gości.
Równolegle do każdego odcinka przygotowywane są dodatkowe publikacje redakcji Gazeta.pl, które rozwijają poruszane w materiałach wideo zagadnienia (w ramach Next Plus).

Więcej