Godziny pracy 9:00 - 17:00
Przejdź do kontaktu
Spółka
Kurs akcji [PLN]
Zmiana[PLN]
AGORA S.A.
ul. Czerska 8/10
00-732 Warszawa
AGO 0%
mWIG40 0%
WIG-MEDIA 0%
Regon: 11559486
Numer KRS: 59944
NIP: 526-030-56-44
W 110. rocznicę śmierci Stanisława Wyspiańskiego w ośmiu największych miastach Polski (Katowice, Kraków, Łódź, Poznań, Szczecin, Gdańsk, Warszawa oraz Wrocław) pojawiły się wyjątkowe przystanki. Można było na nich nie tylko podziwiać reprodukcje prac tego twórcy, ale również „poczuć” jego sztukę innymi zmysłami – AMS zaprosiło mieszkańców miast do obejrzenia dzieł, wysłuchania przewodnika i poczucia zapachu kwiatów z dzieł Wyspiańskiego.
Specjalnie przygotowane przystanki AMS towarzyszyły wystawie „Wyspiański", którą można było oglądać w Muzeum Narodowym w Krakowie do 20 stycznia 2018 r. Wystrój wiat został zaaranżowany fragmentami dzieł Stanisława Wyspiańskiego. Dodatkowo, każda z nich była wyposażona w WiFi, po uruchomieniu którego na urządzeniach pojawiała się strona internetowa „Przystanek: Wyspiański", kierująca na stronę muzeum z materiałami dedykowanymi wystawie. Dzięki wbudowanym w wiaty urządzeniom mp3 można było też wysłuchać przewodnika po wystawie, a na przystankach w Krakowie i Poznaniu – poczuć kwiatowy zapach nawiązujący do motywów pojawiających się często w polichromiach i witrażach artysty.
Na każdym z przystanków umieszczono naklejki z informacjami o materiałach dostępnych do pobrania. Natomiast dzięki aplikacji „Szlak Stanisława Wyspiańskiego" można było poznać wiele ciekawostek z życia artysty. Aplikację można było pobrać na krakowskich przystankach AMS.
Pomysłodawcą i mecenasem projektu był AMS - partner wystawy „Wyspiański" realizowanej przez Muzeum Narodowe w Krakowie.
Kampania „Przystanek Wyspiański” dla Muzeum Narodowego w Krakowie jest przykładem zaangażowania AMS w sprawy społeczne, tak istotne dla firmy w myśleniu o biznesie. Działania pokazały też, że oferowanie klientom dobrze wkomponowanej w przestrzeń publiczną reklamy z technologicznymi rozwiązaniami wywołuje u odbiorców zainteresowanie prezentowanymi treściami, a w konsekwencji skłania ich do zaangażowanej interakcji.