Agora S.A. - Polska spółka medialna
ZAMKNIęCIE

16 czerwca 2010 / 17:31

15 tys. osób wzięło udział w pikniku "Co jest Grane w mieście?"!

15 tys. osób wzięło udział w pikniku
Komunikat prasowy

Ponad 15 tysięcy osób przybyło w sobotę do Królikarni, by przekonać się "Co jest Grane w mieście?" i bawić się na czwartym Pikniku Kulturalnym "Gazety Co Jest Grane".

Atrakcje kulturalne i kulinarne, a także doskonała pogoda przyciągnęły tysiące fanów miejskiego piknikowania. Dziedziniec Królikarni szybko zapełnił się kolorowymi kocami, które można było bezpłatnie wypożyczyć w namiocie "Gazety". Oprócz koców, w tym roku można było także pożyczyć zestawy do badmintona, dostać płaszcz przeciwdeszczowi, a nawet spryskać się środkiem przeciw komarom.

Piknik rozpoczął koncert dla dzieci - zaśpiewała Ewa Konstancja Bułhak i Ple Ple Band "Bambukalambu". Dla najmłodszych został przygotowany "Dziecięcy Ogród" z kolorowymi "dmuchańcami", kącikiem plastycznym i malowaniem buziek oraz spotkanie z autorem książki "Margot. Niebezpieczna wyspa" Januszem Onufrowiczem.

Później z piknikowej sceny popłynęły reggae'owe utwory w wykonaniu formacji Dubska. Wystąpili także: indie-folkowy duet Paula i Karol, rockowy The Car is on Fire oraz klimatyczna Aga Zaryan. W przerwach grał dla publiczności DJ Maceo Wyro.

Przed wieczornymi koncertami odbył się monodram w wykonaniu Rafała Rutkowskiego pt. "Ojciec Polski" - koprodukcja Teatrów: Polonia i Montownia. Nie zabrakło także kina - na ustawionym w środku pałacu ekranie można było obejrzeć filmy Planete Doc Review. Tłumy chętnych było tak duże, że dla niektórych brakowało miejsc!

Warszawskie knajpki Sushi 77, Smaki Warszawy, Babooshka, Nameste India i Katmandu przez cały dzień serwowały przysmaki w promocyjnych cenach.

W Gazeta Café odbyło się promocyjne spotkanie z Agnieszką Kowalską i Łukaszem Kamińskim, autorami najnowszej edycji alternatywnego przewodnika "Zrób to w Warszawie! Do It in Warsaw! Edycja 2010".

Wieczorną część koncertową rozpoczął TY oraz Dj Big Ted, którzy porwali do tańca moknących w deszczu fanów. Długo oczekiwany koncert The Go! Team został odwołany z powodu burzy i ulewnego deszczu. Ale organizatorzy zapewniają, że dołożą starań, aby zespół zaprosić do Polski raz jeszcze.

Organizatorem Pikniku był dział promocji stołecznej redakcji "Gazety Wyborczej".

Patronami Pikniku byli: Warszawa.Gazeta.pl, TVP Warszawa, "Aktivist" oraz Radio Zet.

Piknik "Gazety Co Jest Grane" promowany był na nośnikach reklamy zewnętrznej AMS (billboardy, citilighty i CityInfoTv), w radiu (Radio Złote Przeboje, Radio Kampus, Roxy FM, Eska Warszawa, RFM Classic Warszawa i RMF Maxx Warszawa), prasie (stołeczne wydanie "Gazety Wyborczej", stołeczne wydanie "Gazety Co Jest Grane", Duży Format, Wysokie Obcasy, Metro) oraz w internecie (na portalu Gazeta.pl). Autorem kreacji kampanii jest dział promocji stołecznej redakcji "Gazety Wyborczej" a media zaplanowało Radiowe Doradztwo Reklamowe Agory oraz Starlink.

Grafika i logo Pikniku - londyńskie studio projektowe STORM DESIGN.

Powrót