Agora S.A. - Polska spółka medialna
ZAMKNIęCIE

1 października 2021 / 13:51

3 tytuły Superbrands 2021 dla marek Grupy Agora

3 tytuły Superbrands 2021 dla marek Grupy Agora

Radio TOK FM, portal Gazeta.pl i AMS – to marki z Grupy Agora, które zostały laureatami Superbrands 2021. To wyróżnienie przyznawane najsilniejszym markom konsumenckim i biznesowym na polskim rynku. Wyniki badania konsumenckiego i laureatów procesu certyfikacji Superbrands ogłoszono podczas uroczystej gali w czwartek, 30 września br.

Radio TOK FM – pierwsze radio informacyjne w Polsce w formacie "news & talk" oraz Gazeta.pl – jeden z najpopularniejszych polskich portali horyzonalnych odebrały złote statuetki Superbrands w kategorii Marki konsumenckie. W gronie laureatów w kategorii Marki biznesowe po raz kolejny znalazł się AMS – lider rynku reklamy zewnętrznej w Polsce.

Badanie Superbrands, stanowiące podstawę dla przyznania tytułu, jest największym konsumenckim sondażem siły i wizerunku marek. Za jego realizację odpowiada instytut badawczy ARC Rynek i Opinia. Raz na dwa lata grupa 10 tysięcy respondentów poddaje weryfikacji 2000 marek pogrupowanych w ponad stu kategoriach. Weryfikowane są m.in. znajomość marki, odsetek osób, które korzystały z jej oferty w poprzednich dwunastu miesiącach oraz opinie o niej. Wyniki badania są następnie konfrontowane z opinią Rady Marek – stałego grona doradczego, złożonego z 36 ekspertów z wieloletnim doświadczeniem w dziedzinie marketingu, badań, strategii, brandingu, reklamy i PR.

Więcej informacji o Superbrands 2021 oraz listę laureatów można znaleźć na stronie https://superbrands.pl

Tytuły Superbrands 2021 to kolejne wyróżnienia konsumenckie dla Grupy Agora – w poprzednich latach jej marki otrzymywały m.in. tytuły Business Superbrands, Superbrands i Created in Poland Superbrands.

Powrót