Godziny pracy 9:00 - 17:00
Przejdź do kontaktu
Spółka
Kurs akcji [PLN]
Zmiana[PLN]
AGORA S.A.
ul. Czerska 8/10
00-732 Warszawa
AGO 0%
mWIG40 0%
WIG-MEDIA 0%
Regon: 11559486
Numer KRS: 59944
NIP: 526-030-56-44
27 stycznia 2025 / 15:57
Move TV, należąca do AMS platforma Video Out-of-Home o ogólnopolskim zasięgu, obecna w największych sieciach i klubach fitness z segmentu premium, świętuje wyjątkowe osiągnięcie. Oferta sieci powiększyła się do 300 lokalizacji i gwarantuje największy zasięg geograficzny z dotarciem do wymagającej grupy celowej: osób aktywnych, pracowników korporacyjnych, o zamożnym statusie. Najnowszym klubem w portfolio Move TV jest Artis Wellness Club w warszawskim Wilanowie, ekskluzywny klub fitness klasy premium.
– W 2024 roku Move TV przeszedł całkowity rebranding – zyskał odświeżone logo, wygląd strony movetv.pl i ramówkę. Dynamiczny rozwój, nowe lokalizacje i stale rosnący zasięg pokazują, że Move TV odgrywa kluczową rolę w kształtowaniu przyszłości rynku Digital Out-of-Home. Dzięki innowacyjnej ofercie video i współpracy z topowymi markami, platforma kontynuuje swoją misję łączenia reklamodawców z aktywnymi i zaangażowanymi odbiorcami – mówi Tomasz Muraszko, dyrektor ds. strategii oferty w AMS.
– Artis Wellness Club, zlokalizowany w Centrum Royal Wilanów, to miejsce stworzone z myślą o osobach ceniących filozofię wellness i fitness w wydaniu premium. Klub wyróżniają nowoczesne technologie treningowe pozwalające na precyzyjne monitorowanie postępów i personalizacje planów treningowych. Kluczową wartością z perspektywy konsumenckiej jest kompleksowe podejście do potrzeb klientów – poczynając od nowoczesnych treningów grupowych, takich jak SKILIX, Group Cycle, Virtual Cycling, po zajęcia dla dzieci. To doskonały przykład przestrzeni, w której Move TV dostarcza angażujące treści i umożliwia reklamodawcom dotarcie do odbiorców usług premium – dodaje Łukasz Pużycki, Dyrektor ds. marketingu i CX z Benefit Systems Odział Fitness.
Move TV to kanał oferujący wyjątkowo długi czas kontaktu z reklamą i możliwość dotarcia do klientów z segmentu premium. Cotygodniowa, dwugodzinna pętla programowa dostarcza widzom unikalnych treści w dynamicznej formie wideo i motion. 300 klubów z ofertą Move TV to 4 miliony wejść miesięcznie* (*dane estymowane na pierwszy kwartał 2025 r. na podstawie dynamiki z poprzednich lat w odniesieniu do 2024 r.).
Platforma Move TV jest obecna w najchętniej odwiedzanych klubach fitness w Polsce, na Słowacji, w Czechach i Bułgarii. Współpracuje z 300 klubami należącymi m.in. do takich marek jak: Zdrofit, Just Gym, Fabryka Formy, My Fitness Place, Fit Fabric oraz Well Fitness. Oferta dostępna jest w ponad 60 kluczowych miastach Polski i jest częścią systemu Digital OOH.
AMS dynamicznie rozwija segment Digital OOH. W 2024 r. spółka wprowadziła do oferty kilka nowości – model zakupu oparty o kontakty z reklamą, Digital Cityscreen z formatem video i efektem 3D, elastyczny czas emisji spotów we wszystkich rodzajach Digital OOH oraz możliwość zakupu reklamy w modelu programmatic.
Spółka znacząco rozwinęła również system cyfrowej reklamy w galeriach handlowych, potwierdzając tym samym swoją pozycję niekwestionowanego lidera tego segmentu rynku Digital OOH. W ofercie AMS znajduje się 87 galerii handlowych, zlokalizowanych w ponad 22 aglomeracjach i miastach, zamieszkanych przez 50% populacji Polski.
Według metodologii Mediapanel firmy Gemius całkowity zasięg oferty Digital OOH w AMS jest najwyższy w Polsce i wynosi 86% z dotarciem do ponad 28 milionów populacji Polski (ALL 7-75). Źródło: Mediapanel, pomiar audytorium reklamy zewnętrznej prowadzone przez GEMIUS, 1-30.11.2024 (ALL 7-75).
Powrót