Godziny pracy 9:00 - 17:00
Przejdź do kontaktu
Spółka
Kurs akcji [PLN]
Zmiana[PLN]
AGORA S.A.
ul. Czerska 8/10
00-732 Warszawa
AGO 0%
mWIG40 0%
WIG-MEDIA 0%
Regon: 11559486
Numer KRS: 59944
NIP: 526-030-56-44
24 listopada 2020 / 15:08
Twórcy audiobooka „Chłopi 2050, czyli Agronauci w czasach katastrofy klimatycznej" odebrali aż 6 brązowych statuetek KTR - najbardziej prestiżowego konkursu reklamowego w Polsce. Podczas gali, która odbyła się online w poniedziałek, 23 listopada br., projekt został wyróżniony w kategorii m.in. kampanii zintegrowanych, copywritingu i materiału audio - podcastu. Gazeta.pl jest partnerem medialnym tej niezwykłej historii o mierzeniu się z katastrofą klimatyczną na polskiej wsi.
KTR to największy i najbardziej prestiżowy konkurs kreatywności w Polsce. Od 2004 r. wyłaniane są w nim najlepsze prace reklamowe i ich twórcy. W tym roku przyznano 179 nagród KTR, w tym 32 złote, 49 srebrnych i 98 brązowych. W czasie uroczystej gali KTR, transmitowanej online 23 listopada br., wręczono statuetki za najbardziej twórcze i pomysłowe idee kreatywne w kraju.
Aż 6 brązowych statuetek trafiło do twórców słuchowiska „Chłopi 2050, czyli Agronauci w czasach katastrofy klimatycznej” ze Storytel. Były to nagrody w kategoriach: Audio – podcast, Out-of-home – poster, Integrated Campaigns – Big Idea Campaigns, Branded Content & Entertainment – audio / radio, a także Copywriting i Illustration – ilustracje do reklam prasowych.
Projekt „Chłopi 2050, czyli Agronauci w czasach katastrofy klimatycznej”w warstwie literackiej nawiązuje do klasyki literatury polskiej, czyli „Chłopów” Władysława Reymonta. Inspiracją do powstania fabuły był raport WWF „2050 Polska dla pokoleń”, w którym przedstawiona została tragiczna wizja przyszłości, jaka czeka naszą planetę, jeśli społeczeństwo nie zmieni swojego sposobu życia. Temat wziął na warsztat pisarz Cezary Zbierzchowski, autor powieści fantastyczno-naukowych („Holocaust F”, „Distortion”).
Audiobook miał swoją premierę w lutym 2020 r. Partnerami projektu są McCann Worldgroup i Mastercard, a Gazeta.pl jest jego patronem medialnym.
„Chłopi 2050, czyli Agronauci w czasach katastrofy klimatycznej” zostali nagrodzeni już m.in. dwoma srebrami w konkursie Innovation 2020 w kategoriach Innowacyjny Biznes w podkategorii CSR oraz Innowacyjne Media/Inne, a także dwoma srebrnymi statuetkami Effie Awards 2020 w kategorii Branded content oraz Kultura i rozrywka.
Więcej informacji o konkursie KTR - https://ktr.org.pl/konkurs-ktr/.
Powrót