Komunikat prasowy
Od początku listopada br. w zespole Epic Makers na stanowisku Head of Music pracuje Agnieszka Gos.
Na nowym stanowisku Agnieszka Gos tworzy strategię rozwoju kategorii Muzyka w Epic Makers, studiu produkującym autorskie formaty wideo z własną siecią partnerską YouTube, która skupia już ponad 350 kanałów z różnych kategorii tematycznych.
- Epic Makers stale się rozwija, proponując zarówno twórcom, jak i partnerom biznesowym coraz nowsze rozwiązania. Dołączenie do naszego zespołu Agnieszki Gos, menadżera z ogromnym doświadczeniem pozwoli nam znacznie rozszerzyć kompetencje oraz zbudować portfolio usług dla zespołów i artystów, dzięki wykorzystaniu potencjału promocyjnego naszej grupy medialnej - mówi Łukasz Grzejek, szef Epic Makers.
Agnieszka Gos wcześniej związana była przez 9 lat z firmą Independent Digital. Zajmowała się m.in. rozwojem sieci dystrybucji, współpracą z artystami i wytwórniami oraz z cyfrowymi serwisami muzycznymi, a także pozyskiwaniem klientów. Od 2012 roku jako Head of Digital Distribution odpowiadała za współtworzenie i realizację strategii firmy oraz celów finansowych związanych z cyfrową dystrybucją, jak również rozwój działu kontentu i marketingu.
Epic Makers to studio produkujące autorskie formaty wideo z własną siecią partnerską YouTube, skupiającą największą liczbę polskich twórców. Studio odpowiada za realizację internetowych formatów wideo i promowanie ich przy wsparciu vlogerów, a także skupia ponad 350 kanałów. Do Epic Makers należą m.in. Cezik, Grupa Filmowa Darwin, Ewa Chodakowska, Historia bez cenzury, a także gwiazdy znane ze szklanego ekranu - Krzysztof "Pan Yapa" Janczak oraz zespoły Coma i Chemia.