Komunikat prasowy
Firmy CD Projekt, Agora oraz CDP.pl ogłosiły nawiązanie współpracy przy sprzedaży gry "Wiedźmin 3 Dziki Gon" na terenie Polski. Dzięki talentowi twórców ze studia CD Projekt RED oraz możliwościom medialnym i marketingowym Agory możliwe będzie stworzenie wyjątkowej kampanii promocyjnej, która pozwoli na dotarcie do szerokiej grupy odbiorców. Dystrybucją gry w Polsce, także w wersji cyfrowej, zajmie się firma CDP.pl.
Agora po raz drugi została polskim współwydawcą gry z serii "Wiedźmin". Korzystając ze wspólnych doświadczeń oraz połączonych budżetów reklamowych obie firmy - CD Projekt i Agora - zamierzają przygotować kampanię reklamową, która ma szansę stać się wyznacznikiem standardów w polskiej branży gier wideo.
- Ponowna współpraca ze studiem CD Projekt pozwala nam kontynuować naszą strategię wspierania najlepszych polskich produkcji kulturalno-rozrywkowych. Pierwsze materiały związane z grą, które mogłem już zobaczyć, pozwalają mi stwierdzić, że "Wiedźmin 3" będzie wydarzeniem roku - nie tylko w świecie gier - powiedział Robert Kijak, dyrektor Pionu Projektów Specjalnych w Agorze.
- Bardzo cieszymy się z ponownej współpracy z Agorą. Przy "Wiedźminie 2" układała się ona wzorowo i przyniosła wymierne korzyści, zapewniając wyjątkowy sukces gry w Polsce. "Wiedźmin 3" jest projektem nieporównywalnie większym i z takim partnerem, jak Agora możemy mieć pewność, że kampania promująca naszą grę będzie prowadzona we właściwej skali - powiedział Adam Kiciński, prezes zarządu CD Projekt S.A.
"Wiedźmin 3", jeszcze przed zapowiadaną premierą, wygrywa lub zajmuje czołowe miejsca w plebiscytach na najbardziej oczekiwaną grę tego roku (Golden Joystick, VGX, IGN).
Producentem gry jest studio CD Projekt RED, które należy do notowanego na warszawskiej giełdzie CD PROJEKT.
Gra ukaże się w tym roku - równocześnie na komputery PC oraz konsole Xbox One oraz PlayStation4. Do tej pory na całym świecie sprzedano ponad 6 mln egzemplarzy gier z serii "Wiedźmin".