Komunikat prasowy
Pierwszy z tomów kolekcji "Queen" trafi do sprzedaży w poniedziałek, 24 listopada. Seria ukazuje się w ramach Biblioteki Gazety Wyborczej.
Kolekcja "Queen" to pierwsze w Polsce kompletne wydanie dyskografii tej brytyjskiej legendy rocka. 24 płyty CD są dołączone do książek, opowiadających historię samego zespołu, a także dzieje powstawania kolejnych longplayów i największych przebojów. Wiele informacji i ciekawostek z życia muzyków nie było publikowanych nigdy wcześniej. Całość uzupełniają teksty piosenek Queen oraz liczne fotografie.
Tom pierwszy ukaże się w 17 rocznicę śmierci lidera zespołu, Freddiego Mercurego, w specjalnej cenie 9,99 zł. Kolejne części dostępne będą co wtorek (począwszy od 25.11), w cenie 24,99 zł.
Wydawcą kolekcji jest Agora SA i Planeta Marketing.
Patroni medialni: "Gazeta Wyborcza", Radio Złote Przeboje,
Tuba.fm,
Infomuzyka.pl.
Kolekcja wsparta jest promocją w telewizji (TVP, TVN, Polsat, At Media), radiu (Radio Złote Przeboje, Polskie Radio), prasie ("Gazeta Wyborcza" i jej dodatki, "Metro"), internecie (
Gazeta.pl) oraz na nośnikach reklamy zewnętrznej AMS.
Za kreację spotów odpowiada TIMECODE, za zakup mediów - Starlink.