Komunikat prasowy
Już od najbliższego poniedziałku, 26 maja br. przez kolejne 4 dni, razem z "Gazetą Wyborczą" będzie można kupić płyty z piosenkami francuskich bardów: Jacquesa Brela oraz Georgesa Brassensa.
Jako pierwsza - w poniedziałek dostępna będzie płyta z oryginalnymi nagraniami piosenek Jacquesa Brela, natomiast we wtorek, 27 maja br. ukaże się płyta z utworami Georgesa Brassensa. 28 maja, w środę, będzie można kupić płytę z polskimi wykonaniami piosenek Brela. Wśród wykonawców znajdą się, m.in. Marian Opania, Jacek Bończyk oraz Andrzej Poniedzielski. Ostatnia płyta ukaże się w czwartek, 29 maja - "Brassens po polsku" będzie zawierał piosenki barda w wykonaniu m.in. Jacka Bończyka i Edwarda Stachury.
Cena "Gazety Wyborczej" i każdej płyty to 12,99 zł.
Wydania "Gazety Wyborczej" z płytami będą promowane: w stacjach telewizyjnych (TVP1, TVN, Polsat oraz stacje tematyczne, AT Media), w radiu, w dzienniku "Metro" oraz poprzez autopromocję. Kreację kampanii przygotowała agencja Bardzo, za zakup mediów odpowiadał Starlink.