Agora S.A. - Polska spółka medialna
ZAMKNIęCIE

24 marca 2025 / 13:52

AMS integruje kolejne cyfrowe ekrany z platformą Broadsign

AMS integruje kolejne cyfrowe ekrany z platformą Broadsign

AMS rozwija model sprzedaży programatycznej i integruje kolejne cyfrowe ekrany z platformą SSP Broadsign. Tym razem firma – jako pierwsza w Polsce – umożliwia klientom bezpośredni zakup reklamy na Digital Citylightach na przystankach komunikacji miejskiej za pośrednictwem zewnętrznej, programatycznej platformy zakupowej.

 

– Jako jedyni w Polsce wzbogaciliśmy naszą ofertę o sprzedaż programatyczną cyfrowych ekranów Digital Citylight na wiatach przystankowych. Do zeszłego roku zrealizowaliśmy 62 kampanie programatyczne w Digital OOH, a to kolejny krok naszego rozwoju. Synchronizacja Digital Citylight z platformą SSP Broadsign to działanie zgodne z naszą strategią i element budowania digitalowej przewagi konkurencyjnej – mówi Tomasz Muraszko, Dyrektor ds. strategii oferty AMS.

AMS konsekwentnie rozwija automatyzację procesów zakupowych, w tym Programmatic DOOH (pDOOH) i integrację z globalnymi platformami zakupowymi. Model pDOOH w AMS jest dostępny dla formatów typu Digital Indoor, Digital Cityscreen, Digital Citylight w 35 aglomeracjach i funkcjonalnych obszarach miejskich. Broadsign to globalna platforma programatyczna umożliwiająca reklamodawcom dostęp do popularnych ekranów reklamowych w całej Polsce za pośrednictwem 35 platform DSP.

W 2024 r. AMS, zgodnie z trendami ogólnoświatowymi, dynamicznie rozwijał segment Digital OOH. Spółka wprowadziła do oferty kilka nowości – model zakupu oferty Digital OOH oparty o kontakty z reklamą, zgodnie ze standardem obowiązującym od 5 lat w segmencie klasycznego OOH, nośniki Digital Cityscreen z formatem wideo i efektem 3D, elastyczny czas emisji spotów we wszystkich rodzajach Digital OOH oraz efektywnościowy model rozliczeń dla retargetowanych reklam wideo. Ponadto, dołączyła do badania Mediapanel, rozszerzając zakres danych o oglądalności reklamy zewnętrznej w Polsce i uwzględniając perspektywę cross-mediową oraz potencjał tego medium na tle innych.

Spółka znacząco rozwinęła również system cyfrowej reklamy w galeriach handlowych, potwierdzając tym samym swoją pozycję niekwestionowanego lidera tego segmentu rynku Digital OOH. W ofercie AMS znajduje się 87 galerii handlowych, zlokalizowanych w ponad 35 aglomeracjach i funkcjonalnych obszarach miejskich.

AMS osiągnął pozycję zasięgowego lidera Digital OOH (Źródło: Mediapanel, pomiar audytorium reklamy zewnętrznej prowadzone przez GEMIUS).

Powrót