Godziny pracy 9:00 - 17:00
Przejdź do kontaktu
Spółka
Kurs akcji [PLN]
Zmiana[PLN]
AGORA S.A.
ul. Czerska 8/10
00-732 Warszawa
AGO -0,99%
mWIG40 0,24%
WIG-MEDIA -0,3%
Regon: 11559486
Numer KRS: 59944
NIP: 526-030-56-44
27 września 2023 / 14:23
Łódzka Manufaktura, największe centrum handlowe w Polsce, to kultowe miejsce spotkań mieszkańców Łodzi i atrakcja dla turystów. Od 1 października staje się jeszcze bardziej atrakcyjne dla reklamodawców. Dzięki systemowi AMS Digital Indoor zapewni markom emisję 4,7 milionów treści reklamowych miesięcznie oraz możliwość prowadzenia działań z obszaru content marketingu i ambientu.
Łódzka Manufaktura to nie tylko centrum handlowe, ale prawdziwe serce miasta, które łączy przestrzeń kulturalną, rozrywkową i handlową. Tysiące butików, restauracji i kawiarni przyciągają odwiedzających. To największe centrum handlowe w Polsce i miejsce, które konkuruje z ulicą Piotrkowską o miano wizytówki Łodzi.
AMS udostępnia w Manufakturze system Digital Indoor, który zapewnia klientom galerii ciekawy, autorski kontent, a markom możliwość elastycznej reklamy na cyfrowych nośnikach o wystandaryzowanym układzie pionowym. Łącznie cały system ma możliwość wyświetlenia 4,7 milionów treści miesięcznie, rozliczanych w modelu CPM DOOH - podobnie jak w internecie.
– Nasza obecność w łódzkiej Manufakturze to dla marek jeszcze więcej możliwości dotarcia do swoich klientów w jednym z najważniejszych miejsc w Łodzi – mówi Tomasz Muraszko, Head of Product Marketing w AMS. – Marki mogą tu skorzystać z reklamy wideo lub animacji plakatów dzięki przyciągającemu uwagę efektowi motion, a także wykorzystać content marketing i działania ambientowe. Przestrzeń Manufaktury daje szerokie możliwości na dopasowaną komunikację, jest więc znakomitym miejscem na nowoczesną, cyfrową reklamę – dodaje.
Rozszerzenie AMS-owej sieci Digital Indoor o łódzką Manufakturę to kolejny krok w zwiększaniu digitalowego zasięgu i dostarczaniu klientom najatrakcyjniejszych punktów styku marki z konsumentami. Aktualnie w ofercie firmy znajduje się 78 galerii handlowych, zlokalizowanych w 22 aglomeracjach i miastach zamieszkanych przez około 50% populacji Polski.
Digital Indoor AMS to ważny reklamowy punkt styku marki z konsumentem – ostatni moment na ścieżce zakupowej przed dokonaniem transakcji – i jednocześnie ogniwo w całym ekosystemie reklamy Out-of-Home. Dzięki tym możliwościom reklama OOH prowadzi konsumenta prosto do zakupu przez wszystkie etapy komunikacji – od inspiracji w przestrzeni miejskiej, poprzez rozbudzenie pragnienia, opowiedzenia historii przez markę w szerszej perspektywie na przykład w formie spotów video już w galerii handlowej na Digital Indoor AMS, aż do konwersji sprzedażowej.
AMS oferuje dotarcie do mobilnych odbiorców za pośrednictwem wszystkich kanałów Digital OOH – outdooru (cyfrowe Citylighty i Cityscreeny), indooru (galerie handlowe, bankomaty) i Video OOH (Traffic TV i Move TV). Według metodologii Gemiusa mierzony wskaźnikiem OTS miesięczny zasięg DOOH AMS wyniósł według testowej analizy 72,6 procent populacji Polski 7-75.
Powrót
Każdego dnia dzieje się u nas coś nowego.
Chętnie o tym opowiemy.
Podanie adresu e-mail oznacza wyrażenie zgody na otrzymywanie newslettera zawierającego informacje na temat działalności Agory S.A. oraz spółek z grupy kapitałowej Agora w interesującym Panią/Pana obszarze. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Agora S.A. z siedzibą w Warszawie (00-732), ul. Czerska 8/10. Będą one przetwarzane w celu dostarczania zamówionego newslettera, a także w celach statystycznych i analitycznych administratora. Zgodę można wycofać w każdym czasie poprzez kontakt z iod@agora.pl, jednak jej wycofanie nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem. Wycofując zgodę na otrzymywanie newslettera, rezygnuje Pani/Pan z otrzymywania wszystkich newsletterów korporacyjnych dotyczących działalności Agory S.A. oraz spółek z grupy kapitałowej Agora. Więcej informacji na temat przetwarzania danych osobowych, w szczególności praw przysługujących osobom, których dane przetwarzamy, znajduje się w Polityce prywatności serwisu Agora.pl oraz w naszej Polityce transparentności.