Agora S.A. - Polska spółka medialna
ZAMKNIęCIE
Tool-1

Z ostatniej chwili


Światowy Kongres Mediów Informacyjnych WAN-IFRA w 2025 r. zawita do Krakowa

AGORA, STRONA GłóWNA, NAJNOWSZA AKTUALNOść (TOOLBAR)

Światowy Kongres Mediów Informacyjnych WAN-IFRA w 2025 r. zawita do Krakowa

więcej
Tool-3
0

Schowek

(
0
)
Notowania

Notowania

Spółka

AGO

Kurs akcji [PLN]

10,70 zł

Zmiana[PLN]

0%

Do pobrania

Tool-7

Dane spółki

AGORA S.A.
ul. Czerska 8/10
00-732 Warszawa

AGO 0%
mWIG40 0%
WIG-MEDIA 0%

Regon: 11559486
Numer KRS: 59944
NIP: 526-030-56-44

Tool-4

31 stycznia 2025 / 13:40

AMS otwiera sprzedaż pakietową SMART PACK

AMS otwiera sprzedaż pakietową SMART PACK

3 lutego br. dostępny będzie SMART PACK – nowa oferta pakietowa AMS. Rozwiązanie umożliwi znacznie szybsze planowanie i obsługę kampanii zasięgowych, dostarczając gotowych modułów, które w prosty sposób można łączyć.

 

Oferta SMART PACK to opcja zakupu kampanii reklamowej, zapewniającej dotarcie do określonej widowni na odpowiednio dobranych nośnikach reklamowych zarówno klasycznego, jak i Digital OOH. Klient może zdefiniować charakter kampanii w oparciu o cztery zmienne: grupę celową, zasięg geograficzny, intensywność i format kreacji.

Wprowadzenie oferty łączy się z rozwojem narzędzi do planowania OOH. Klienci otrzymają dostęp online do platformy, dzięki której planowanie SMART PACK będzie szybkie, łatwe i wygodne. To istotne przyspieszenie technologiczne oraz ustanowienie nowego standardu obsługi zakupu kampanii Out-of-Home – zarówno w segmencie klasycznym, jak i Digital OOH.

– Konsekwentnie pracujemy nad poprawą jakości współpracy oraz dostosowaniem oferty do oczekiwań klientów, dzięki czemu otrzymują oni coraz nowocześniejsze rozwiązania w duchu SMART OOH. Chcemy działać szybciej, łatwiej i wygodniej, dlatego przygotowaliśmy SMART PACK, którego istotnym elementem jest aplikacja umożliwiająca optymalny dobór rozwiązań i elastyczne łączenie segmentu klasycznego z Digital OOH – mówi Grażyna Gołębiowska, dyrektorka pionu marketingu i sprzedaży, członkini zarządu AMS.

W 2024 r. AMS, zgodnie z trendami ogólnoświatowymi, dynamicznie rozwijał segment Digital OOH. Spółka wprowadziła do oferty kilka nowości – model zakupu oferty Digital OOH oparty o kontakty z reklamą, zgodnie ze standardem obowiązującym od 5 lat w segmencie klasycznego OOH, nośniki Digital Cityscreen z formatem wideo i efektem 3D, elastyczny czas emisji spotów we wszystkich rodzajach Digital OOH oraz efektywnościowy model rozliczeń dla retargetowanych reklam wideo. Rozwinęła także automatyzację procesów zakupowych, w tym Programmatic DOOH i integrację z globalnymi platformami zakupowymi. Ponadto, dołączyła do badania Mediapanel, rozszerzając zakres danych o oglądalności reklamy zewnętrznej w Polsce i uwzględniając perspektywę cross-mediową oraz potencjał tego medium na tle innych.

Spółka znacząco rozwinęła również system cyfrowej reklamy w galeriach handlowych, potwierdzając tym samym swoją pozycję niekwestionowanego lidera tego segmentu rynku Digital OOH. W ofercie AMS znajduje się 87 galerii handlowych, zlokalizowanych w ponad 35 aglomeracjach i funkcjonalnych obszarach miejskich.

Według metodologii Mediapanel firmy Gemius całkowity zasięg oferty Digital OOH w AMS jest najwyższy w Polsce i wynosi 86% z dotarciem do ponad 28 milionów populacji Polski (ALL 
7-75). Źródło: Mediapanel, pomiar audytorium reklamy zewnętrznej prowadzone przez GEMIUS, 1-30.11.2024 (ALL 7-75)

Powrót