Agora S.A. - Polska spółka medialna
ZAMKNIęCIE
Tool-1

Z ostatniej chwili


Światowy Kongres Mediów Informacyjnych WAN-IFRA w 2025 r. zawita do Krakowa

AGORA, STRONA GłóWNA, NAJNOWSZA AKTUALNOść (TOOLBAR)

Światowy Kongres Mediów Informacyjnych WAN-IFRA w 2025 r. zawita do Krakowa

więcej
Tool-3
0

Schowek

(
0
)
Notowania

Notowania

Spółka

AGO

Kurs akcji [PLN]

9,24 zł

Zmiana[PLN]

0%

Do pobrania

Tool-7

Dane spółki

AGORA S.A.
ul. Czerska 8/10
00-732 Warszawa

AGO 0%
mWIG40 0%
WIG-MEDIA 0%

Regon: 11559486
Numer KRS: 59944
NIP: 526-030-56-44

Tool-4

25 marca 2021 / 13:38

AMS redukuje ślad węglowy dzięki nowej ofercie EKO Backlight

AMS redukuje ślad węglowy dzięki nowej ofercie EKO Backlight

Do portfolio prośrodowiskowych rozwiązań oferowanych przez AMS klientom dołączył EKO Backlight. Jego wprowadzenie pozwoli w skali roku na ograniczenie emisji CO2 o ok. 684 tony, zaś cząstek stałych nawet o 6 ton.

EKO Backlight to zestaw proekologicznych rozwiązań, na które składają się: energooszczędne oświetlenie LED, zmniejszenie smogu świetlnego poprzez możliwość wyłączania oświetlenia oraz certyfikowany ekologicznie druk materiałów reklamowych. AMS jako jedyna firma reklamy out-of-home na polskim rynku posiada w swojej ofercie system inteligentnych backlightów, sterowanych on-line. Dzięki zastosowaniu zdalnego systemu sterowania możliwe jest wyłączanie oświetlenia na ponad 800 backlightach w godzinach od 1 do 4 w nocy, co pozwoli w skali roku ograniczyć emisję CO2 o ok. 684 tony, zaś emisję cząstek stałych (pyłów) nawet o 6 ton. Ponadto kampania na EKO Backlight to druk na podlegającym recyklingowi materiale z użyciem farb lateksowych, które nie wpływają negatywnie na późniejszy recykling.

Myślenie w kategoriach eko to jedna z wartości, na której opiera się filozofia naszej firmy. Od lat aktywnie uczestniczymy w akcji „Godzina dla Ziemi”, która w tym roku przypada 27 marca. Tym bardziej cieszymy się, że kolejne rozwiązania w naszej EKO ofercie możemy zainaugurować właśnie w tej „Godzinie” – mówi Grażyna Gołębiowska, dyrektor marketingu AMS.

Nowa oferta skierowana jest szczególnie do tych klientów, którzy swoje produkty chcą reklamować w zgodzie z przesłaniem odpowiedzialnego myślenia o wykorzystywaniu zasobów naszej planety. AMS zachęca do tego, przekonując, że każdy reklamodawca ma realny wpływ na poprawę stanu środowiska, bo w kampanii na EKO Backlightach używane są materiały, które będą miały kolejne życie, a odpowiedzialne zachowanie wpłynie na zmniejszenie śladu węglowego prowadzonej działalności.

Dodatkowo - od stycznia 2021 roku - AMS posiada certyfikat EKO Biznes potwierdzający, że zakupiona od Tauron energia pochodzi z niskoemisyjnych źródeł.

Na EKO Ofertę AMS składają się ponadto: system EKO wiat z dachami rozchodnikowymi w czterech miastach, EKO słupy - największa w Polsce sieć słupów zasilanych energią słoneczną, EKO Busback - miejska reklama w ruchu na zero- i niskoemisyjnych pojazdach komunikacji publicznej. AMS realizuje też kampanie edukacyjne w ramach projektu EKO Inicjatywa AMS.

Więcej: https://ams.com.pl/smart-city/eko

Powrót