Komunikat prasowy
Klienci korzystający z nowych tematycznych pakietów reklamowych obejmujących wybrane czasopisma Agory i dodatki tematyczne "Gazety Wyborczej" otrzymają dodatkowy rabat w wysokości 7% na kampanie realizowane w pakietowanych mediach. Oferty startują we wrześniu 2009 r.
Reklamodawcy będą mogli skorzystać z pakietu "dla Niej" obejmującego "Avanti", "Poradnik Domowy" i "Wysokie Obcasy" - sobotni dodatek do "Gazety Wyborczej", pakietu "dla Niego" łączącego "Cztery Kąty", "Logo" i "Świat Motocykli" oraz z dwóch pakietów dla branży spożywczej: "Mniam mniam" obejmującego "Cztery Kąty", "Kuchnię", "Poradnik Domowy" i "Gazetę Telewizyjną" ukazującą się z "Gazetą Wyborczą" w piątki oraz pakietu "Ugotuj to" obejmującego "Cztery Kąty", "Kuchnię" , "Poradnik Domowy" i "Wysokie Obcasy".
Warunkiem skorzystania z rabatu oferowanego w pakiecie jest realizacja tej samej kampanii w mediach objętych wspólną ofertą. Pakiety obejmują powierzchnie reklamowe w numerach magazynów ukazujących się do końca 2010 r.
Zapraszamy do współpracy
Pakiet "Dla Niej"
Pakiet "Dla Niego"
Pakiet "Mniam Mniam"
Pakiet "Ugotuj.to"