Agora S.A. - Polska spółka medialna
ZAMKNIęCIE
Tool-1

Z ostatniej chwili


Grupa Agora patronem medialnym Europejskiego Kongresu Gospodarczego 2024!

PRASA, RADIO, AGORA, STRONA GłóWNA, NAJNOWSZA AKTUALNOść (TOOLBAR)

Grupa Agora patronem medialnym Europejskiego Kongresu Gospodarczego 2024!

więcej
Tool-3
0

Schowek

(
0
)
Notowania

Notowania

Spółka

AGO

Kurs akcji [PLN]

10,60 zł

Zmiana[PLN]

-0,93%

Do pobrania

Tool-7

Dane spółki

AGORA S.A.
ul. Czerska 8/10
00-732 Warszawa

AGO -0,93%
mWIG40 -0,04%
WIG-MEDIA 0,31%

Regon: 11559486
Numer KRS: 59944
NIP: 526-030-56-44

Tool-4

8 stycznia 2020 / 09:20

Dorota Adamczyk-Mroczek odpowiedzialna za przychody cyfrowe "Gazety Wyborczej"

Dorota Adamczyk-Mroczek odpowiedzialna za przychody cyfrowe

1 stycznia 2020 r. Dorota Adamczyk-Mroczek objęła nowo utworzone stanowisko Chief Digital Revenue Officer w strukturze"Gazety Wyborczej" i Wyborcza.pl. Będzie odpowiadać za opracowanie i wdrożenie kompleksowej strategii wzrostu wpływów dziennika zarówno z reklamy online, jak i z subskrypcji. Do jej zadań będzie należała również realizacja nowych przedsięwzięć biznesowych w obszarze cyfrowym.

W nowej roli Dorota Adamczyk-Mroczek będzie nadzorować dział strategii subskrypcyjnej, którego szefową jest Danuta Breguła, oraz zespół rozwoju cyfrowego produktu reklamowego. Jej bezpośrednią przełożoną zostanie Joanna Mosiej-Sitek, zastępczyni wydawcy "Gazety Wyborczej". 

Skupienie w ramach jednego stanowiska odpowiedzialności za wzrost przychodów cyfrowych Wyborcza.pl - ze sprzedaży reklamy i treści online - wynika z realizowanej przez "Gazetę Wyborczą" strategii digital first i ma na celu jeszcze lepszą monetyzację zasobów cyfrowych dziennika. Pozwoli ono również w pełni wykorzystać wiedzę i kompetencje rozwijane dotąd niezależnie w zespołach reklamy i rozwoju subskrypcji, aby jeszcze efektywniej wdrażać strategię cyfrowego wzrostu dziennika. 

Poprzednio Dorota Adamczyk-Mroczek była szefową działu rozwoju produktu w "Gazecie Wyborczej", funkcjonującego w ramach biura reklamy dziennika. Jej obowiązki przejmie zespół sprzedaży "Gazety Wyborczej", którym jako dyrektor bez zmian kieruje Joanna Kwas. Podlegają jej zespoły sprzedaży agencyjnej i regionalnej, działy sprzedaży cyfrowej prenumeraty instytucjonalnej oraz rozwoju oferty reklamowej online, a także zespół odpowiedzialny za projekty specjalne. Zespołem agencyjnym pokieruje Marta Gądek.

Dorota Adamczyk-Mroczek pracuje w Agorze od 11 lat. W 2018 r. została szefową działu rozwoju produktu w "Gazecie Wyborczej". Wcześniej - w 2017 r. zaczęła kierować współpracą z klientami bezpośrednimi w Warszawie, odpowiadając za sprzedaż reklam i usług w serwisach internetowych „Gazety Wyborczej”. Poszerzyła kompetencje swojego zespołu o sprzedaż internetową, wprowadzając na rynek ofertę serwisów z grupy Wyborcza.pl. W 2014 r. Dorota Adamczyk-Mroczek stanęła na czele zespołu ekspertów branżowych „Gazety Wyborczej", a w 2015 roku - sprzedaży agencyjnej marki „Gazeta Wyborcza”.

"Gazeta Wyborcza" jest liderem cyfryzacji prasy w Polsce. W 2019 r. liczba prenumerat cyfrowych dziennika przekroczyła 200 tys., co zapewniło "Wyborczej" miejsce w prestiżowym gronie tytułów z największą liczbą subskrypcji treści na świecie. Zespół "Gazety Wyborczej" intensywnie rozwija swoją ofertę cyfrową dla biznesu i instytucji. Klienci mogą skorzystać z bogatego portfolio rozwiązań reklamowych biura sprzedaży dziennika – tradycyjnych i niestandardowych, a także wielomediowych stworzonych w ramach Grupy Agora. Mogą też dołączyć do powiększającego się grona prenumeratorów cyfrowych; więcej na ten temat – m.in. na Wyborcza.pl/prenumerataB2B

Powrót

NEWSLETTER

Każdego dnia dzieje się u nas coś nowego.
Chętnie o tym opowiemy.

Wybierz :

Podanie adresu e-mail oznacza wyrażenie zgody na otrzymywanie newslettera zawierającego informacje na temat działalności Agory S.A. oraz spółek z grupy kapitałowej Agora w interesującym Panią/Pana obszarze. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Agora S.A. z siedzibą w Warszawie (00-732), ul. Czerska 8/10. Będą one przetwarzane w celu dostarczania zamówionego newslettera, a także w celach statystycznych i analitycznych administratora. Zgodę można wycofać w każdym czasie poprzez kontakt z iod@agora.pl, jednak jej wycofanie nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem. Wycofując zgodę na otrzymywanie newslettera, rezygnuje Pani/Pan z otrzymywania wszystkich newsletterów korporacyjnych dotyczących działalności Agory S.A. oraz spółek z grupy kapitałowej Agora. Więcej informacji na temat przetwarzania danych osobowych, w szczególności praw przysługujących osobom, których dane przetwarzamy, znajduje się w Polityce prywatności serwisu Agora.pl oraz w naszej Polityce transparentności.