4 listopada 2020 / 12:54
Już po raz drugi zespół Agory opracował wyjątkową, interaktywną książkę kucharską „Gotuję z Lewiatanem”, którą aż do świąt Bożego Narodzenia można otrzymać w programie lojalnościowym Polskiej Sieci Handlowej Lewiatan. Tym razem wydanie poświęcone jest lokalnym smakom prezentowanym w nowoczesnej formie - zawiera 80 przepisów z 10 kulinarnych regionów Polski, a każdy z nich wzbogacony został o krótki film kulinarny dostępny w internecie.
Od 5 listopada 2020 r. w sklepach sieci Lewiatan będzie dostępna druga edycja inspirującej książki kucharskiej „Gotuję z Lewiatanem. Wybieram lokalne smaki”. To 80 przepisów z 10 kulinarnych regionów Polski. Poszczególne rozdziały otwiera wstęp ambasadora danego regionu, wśród których są m.in. Rozalia Mancewicz, Adam Borowicz czy Koło Gospodyń Wiejskich z Luchowa Dolnego. Jak w pierwszej edycji książki, przepisy zostały wzbogacone o krótkie filmy kulinarne, które pomogą jeszcze sprawniej przygotować wybraną potrawę. Każdy przepis posiada kod QR - po zeskanowaniu przeniesie on czytelnika do filmu wideo na kanale „Gotuję z Lewiatanem”. Nowa książka to również zbiór ciekawostek, nawiązujących do polskich zwyczajów, tradycji i historii regionów.
- Dziś coraz więcej Polaków świadomie sięga po lokalne produkty. Wybiera je nie tylko ze względu na bliskość, wysoką jakość i świeżość, ale również ze względu na lokalne więzi i zaufanie do tego, co tworzą przedsiębiorcy z naszego sąsiedztwa. Lewiatan lokalność ma w DNA. Od 26 lat wspieramy lokalnych producentów i dostawców. W naszej kolejnej książce chcemy w nowej odsłonie pokazać lokalne kuchnie oraz ludzi i historie, które za nimi stoją- mówi Marcin Poniatowski, Członek Zarządu w Lewiatan Holding S.A.
Pierwsze wydanie „Gotuję z Lewiatanem” cieszyło się tak dużą popularnością, że konieczny był dodruk książki. Została ona również doceniona na arenie międzynarodowej.
- Dzięki wartościowym, edukacyjnym treściom książki oraz przemyślanemu połączeniu jej potencjału z mediami społecznościowymi pierwsza edycja książki „Gotuję z Lewiatanem” została doceniona w międzynarodowym konkursie Pearl Impact Awards 2019. Był to jedyny projekt z Polski, który znalazł się w gronie nagrodzonych i otrzymał tak prestiżowe wyróżnienie. Druga edycja wydania to odpowiedź na trendy kulinarne obserwowane wśród Polaków, którzy coraz chętniej sięgają po dobre, zdrowe i przede wszystkim smaczne produkty lokalne - mówi Paulina Kaśnikowska, koordynatorka zespołu odpowiedzialnego za przygotowanie publikacji w strukturach Agory.
Książka „Gotuję z Lewiatanem. Wybieram lokalne smaki” będzie dostępna w sklepach Lewiatan w całej Polsce od 5 listopada. Aby ją zdobyć, należy zebrać 10 naklejek. Jedna naklejka będzie wręczana klientowi za zakupy o wartości minimum 30 zł. Szczegóły promocji oraz regulamin dostępne są na stronie www.lewiatan.pl.
Akcję wspiera kampania promocyjna w mediach Agory, m.in. w tytułach prasowych oraz serwisach Wyborcza.pl, zaplanowana przez zespół rozwoju oferty reklamowej Grupy Wyborcza.
Grupa Wyborcza to zespół zajmujący się sprzedażą reklam w tradycyjnych i cyfrowych wydaniach "Gazety Wyborczej", w jej serwisach internetowych oraz magazynach. W jego portfolio znajdują się także eventy oraz działania z zakresu custom publishing. Grupa Wyborcza oferuje szeroki wachlarz rozwiązań marketingowych, dopasowywany do indywidualnych potrzeb klienta.
Powrót