Komunikat prasowy
W najbliższą sobotę w Parku Królikarnia odbędzie się otwarty piknik "Co Jest Grane w Mieście", organizowany przez stołeczną redakcję "Gazety Wyborczej". Mieszkańcy Warszawy będą mieli okazję uczestniczyć w najważniejszych wydarzeniach kulturalnych, opisywanych na łamach "Gazety Co Jest Grane".
Piknik "Co Jest Grane w Mieście" organizowany jest w Warszawie po raz drugi. Odbędzie się 14 czerwca w Parku Królikarnia przy ul. Puławskiej 113 w godzinach 12:00-23:00. Mieszkańcy Warszawy obejrzą w wersji plenerowej filmy, spektakle teatralne oraz koncerty muzyki pop, jazzowej i rockowej. Będą mogli też spróbować potraw serwowanych przez najlepsze warszawskie restauracje. Dla dzieci przygotowany jest "Dziecięcy ogród" - strefa z ogromnymi dmuchańcami, zabawami i konkursami czynna od 12.00 do 18.00. Impreza odbędzie się na dużej scenie, wokół parku i w Pałacu Królikarnia.
Program Pikniku:
SCENA GŁÓWNA
godz. 12.00 - Powitanie
godz. 13.00 - Fragmenty spektaklu dla dzieci pt. "Cuda w budzie" w wykonaniu aktorów Teatru Lalka
godz. 14.30 - Koncert jazzowy Marka Napiórkowskiego z zespołem
godz. 16.00 - Koncert zespołu Kwadrofonik
godz. 17.30 - Koncert zespołu Mitch & Mitch
godz. 19.15 - Spektakl Teatru Polonia Krystyny Jandy pt. "Darkroom" w reż. Przemysława Wojcieszka
godz. 21.00 - Koncert brytyjskiej gwiazdy wieczoru - zespołu Dub Pistols
W przerwach zagra DJ Maceo Wyro
PAŁAC KRÓLIKARNIA
godz. 12.15 - Film z cyklu Planete Doc Review pt. "Holenderska fabryka kokainy"
godz. 14.15 - Film z cyklu Planete Doc Review pt. "Obóz Jezusa"
godz. 16.15 - Film z cyklu Planete Doc Review pt. "Koszmar Darwina"
Od godziny 12.00 ofertę swoich kuchni przedstawią 4 warszawskie restauracje opisywane na łamach "Gazety Co Jest Grane": Socjete, Dziki Ryż, Smaki Warszawy i Babalu.
Na pierwszym Pikniku "Gazety Co Jest Grane" można było zobaczyć spektakl "Tiramisu" w wykonaniu Laboratorium Dramatu, spektakl "Akademia Pana Kleksa" w wykonaniu aktorów Teatru Roma, koncert Royal String Quartet, koncert Krzysztofa Ścierańskiego i zespołu z Wielkiej Brytanii Bugz In The Attic.
Organizatorem Pikniku jest dział promocji stołecznej redakcji "Gazety Wyborczej".
Patronami Pikniku są: Antyradio,
Gazeta.pl.warszawa, VH1, AMS.
Piknik "Gazety Co Jest Grane" jest promowany na nośnikach reklamy zewnętrznej AMS (billboardy, cityscroll'e i tablice w wagonach metra), w radiu (Antyradio, Radio Złote Przeboje, Radio Kampus, Radio PiN i Roxy FM), prasie (stołeczne wydanie "Gazety Wyborczej", stołeczne wydanie "Gazety Co Jest Grane") oraz w internecie (
Gazeta.pl/warszawa). Autorem kreacji kampanii jest dział promocji "Gazety Stołecznej", media zaplanowało Radiowe Doradztwo Reklamowe Agory.
Grafika i logo Pikniku - londyńskie studio projektowe STORM DESIGN