Agora S.A. - Polska spółka medialna
ZAMKNIęCIE
Tool-1

Z ostatniej chwili


Światowy Kongres Mediów Informacyjnych WAN-IFRA w 2025 r. zawita do Krakowa

AGORA, STRONA GłóWNA, NAJNOWSZA AKTUALNOść (TOOLBAR)

Światowy Kongres Mediów Informacyjnych WAN-IFRA w 2025 r. zawita do Krakowa

więcej
Tool-3
0

Schowek

(
0
)
Notowania

Notowania

Spółka

AGO

Kurs akcji [PLN]

8,75 zł

Zmiana[PLN]

0%

Do pobrania

Tool-7

Dane spółki

AGORA S.A.
ul. Czerska 8/10
00-732 Warszawa

AGO 0%
mWIG40 0%
WIG-MEDIA 0%

Regon: 11559486
Numer KRS: 59944
NIP: 526-030-56-44

Tool-4

17 stycznia 2017 / 14:16

Dynamic Backlight od AMS dla AUDI Q5

Dynamic Backlight od AMS dla AUDI Q5
Komunikat prasowy

AMS wprowadza nowe systemowe rozwiązanie Dynamic Backlight, które polega na dynamicznej prezentacji obrazu na nośnikach typu backlight 6x3m, dającej efekt "gifowej animacji". W styczniu br. z tego rozwiązania skorzystał Audi reklamując swój najnowszy model Q5.

Nowe rozwiązanie umożliwia zdynamizowanie przekazu reklamowego z użyciem statycznego plakatu winylowego na nośnikach typu backlight 6x3 m. Korzyścią dla klienta jest to, że używając standardowego layoutu uzyskuje dodatkowe efekty wizualne. Umożliwia to zastosowanie najnowszej generacji technologii oświetleniowej LED i inteligentnych narzędzi do zdalnego sterowania ekspozycją plakatu. Przyjęte rozwiązanie ułatwia kreację, ponieważ pozwala projektować i testować layouty online, bez konieczności wykonywania czasochłonnych prób i kosztownych prototypów. Dodatkowo, rozwiązanie spełnia wymagania ustawy krajobrazowej dotyczącej reklam zmiennoobrazowych. Nowość dostępna jest w wybranych lokalizacjach w Warszawie.

W najnowszej kampanii outdoorowej Audi Q5 w ten sposób wyeksponowane zostały wybrane elementy plakatu - świecą się reflektory samochodu, błyszczy karoseria, a w tle świeci miasto. Dzięki dynamicznej prezentacji obrazu uzyskano efekt ruchu, dotąd nieosiągalny na statycznym plakacie. Sekwencja obrazów tworzy "outdoorowy gif" , który przyciąga uwagę, szczególnie po zmierzchu.

Kampania Audi Q5 potrwa do 31 stycznia br. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy PHD Rocket.

Powrót