Agora S.A. - Polska spółka medialna
ZAMKNIęCIE
Tool-1

Z ostatniej chwili


Światowy Kongres Mediów Informacyjnych WAN-IFRA w 2025 r. zawita do Krakowa

AGORA, STRONA GłóWNA, NAJNOWSZA AKTUALNOść (TOOLBAR)

Światowy Kongres Mediów Informacyjnych WAN-IFRA w 2025 r. zawita do Krakowa

więcej
Tool-3
0

Schowek

(
0
)
Notowania

Notowania

Spółka

AGO

Kurs akcji [PLN]

8,46 zł

Zmiana[PLN]

0%

Do pobrania

Tool-7

Dane spółki

AGORA S.A.
ul. Czerska 8/10
00-732 Warszawa

AGO 0%
mWIG40 0%
WIG-MEDIA 0%

Regon: 11559486
Numer KRS: 59944
NIP: 526-030-56-44

Tool-4

15 października 2024 / 11:40

„Dziś wszyscy jesteśmy twórcami cyfrowymi” AMS i Samsung ogłaszają 25. konkurs Galerii Plakatu AMS

„Dziś wszyscy jesteśmy twórcami cyfrowymi” AMS i Samsung ogłaszają 25. konkurs Galerii Plakatu AMS

Rozpoczyna się jubileuszowa edycja Galerii Plakatu AMS, najważniejszego konkursu na plakat w Polsce, wzbogacona o kategorię dodatkową – motion. Konkurs, który od dwóch dekad niezmiennie angażuje i skłania do refleksji nad istotnymi kwestiami społecznymi, tym razem stawia pytanie, co to znaczy być twórcą cyfrowym we współczesnym świecie. Partnerem głównym 25. edycji jest dywizja Memory firmy Samsung.

Zadaniem uczestników jest zastanowienie się nad wyzwaniami, możliwościami i granicami, jakie niesie ze sobą rewolucja cyfrowa oraz zaprojektowanie plakatu ilustrującego ten fenomen. W tej edycji, oprócz klasycznej formy plakatu, organizatorzy wprowadzili odrębną kategorię – motion, czyli 10-sekundową animację. Uczestnicy i uczestniczki mogą nadsyłać prace interpretujące główne hasło tegorocznej odsłony konkursu do 12 listopada 2024 r. Na zwycięzców czekają nagrody pieniężne oraz zestawy składające się z produktów marki Samsung. Wybrane prace będą prezentowane przez cały rok na nośnikach AMS.

– W Galerii Plakatu AMS już po raz 25. stawiamy pytanie. Tym razem zachęcamy do refleksji nad tym, co to znaczy być twórcą cyfrowym we współczesnym świecie – mówi Grażyna Gołębiowska, dyrektorka pionu marketingu i sprzedaży, członkini zarządu AMS. – Nasz konkurs od dwudziestu lat właśnie temu służy – zadaje pytania i zachęca do poszukiwania odpowiedzi, których wyrazem są plakaty – dodaje.

Partnerem głównym 25. edycji konkursu Galerii Plakatu AMS jest Samsung, który przyzna nagrodę specjalną dla autorki lub autora pracy, która w najpełniejszy sposób odpowie na pytanie, co to znaczy być twórcą cyfrowym we współczesnym świecie. Praca powinna odzwierciedlać rolę, jaką technologia odgrywa w codziennym życiu twórców – zarówno profesjonalnych, jak i amatorów.

– W erze cyfrowej kreatywność nie zna granic, a dostęp do zaawansowanych technologii umożliwia każdemu twórcy wyrażenie siebie w pełni. Produkty Samsung wspierają nie tylko profesjonalnych artystów, ale każdego z nas, którzy dzięki innowacjom możemy realizować swoje wizje na niewyobrażalnym do niedawna poziomie – mówi Agata Woźniak, marketing manager w dywizji Memory firmy Samsung – To nie narzędzia definiują twórcę, lecz jego pasja, a my jesteśmy dumni, że możemy być częścią tej cyfrowej rewolucji – dodaje.

Konkurs Galerii Plakatu AMS ma charakter otwarty. Prace można składać do 12 listopada 2024 r., wgrywając je na platformę galeriaplakatu.ams.com.pl.

Werdykt jury poznamy do 12 grudnia 2024 r., a zwycięskie prace będzie można oglądać na citylightach AMS w całej Polsce w 2025 r.

Wyboru laureatów/laureatek dokona jury w składzie:
▪ Małgorzata Augustyniak, doradczyni zarządu ds. CSR w AMS;
▪ Natalia Borawska, Creative Director VML;
▪ Maciej Buszewicz, artysta grafik, profesor ASP w Warszawie;
▪ Anna Frydrych, artystka, projektantka graficzna, aktywistka, absolwentka UW i ASP w Warszawie, laureatka konkursów i przeglądów graficznych;
▪ Janusz Górski, artysta grafik, profesor ASP w Gdańsku, kurator Galerii Plakatu AMS;
▪ Krzysztof Jarzębski, Well Done Kris, Art Director, ilustrator, content creator;
▪ Maciej Kamiński, dyrektor dywizji Memory w Samsung w Polsce i regionie CEE;
▪ Aleksander Małachowski, Hashtagalek, fotograf architektury, magister sztuki, współtwórca kursu fotografii ProjektFotografia.pl, autor słynnej pracy „Polska Gościnność”;
▪ Filip Tofil, artysta grafik, Creative Director Syfon Studio, członek zarządu STGU.

Nadzór nad prawidłowym przebiegiem konkursu sprawuje audytor konkursu EY Polska. Partnerem głównym 25. edycji jest firma Samsung, partnerem wspierającym Green Parrot, partnerem merytorycznym – Stowarzyszenie Twórców Grafiki Użytkowej. Dodatkowo, partnerem projektu zostało Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR, a patronami medialnymi – Gazeta.pl, Wyborcza.pl, Radio TOK FM, Chilizet, sieć kin Helios, Grupa Agora oraz Press.

Informacje o konkursie i pełny tekst regulaminu znajdują się na stronie internetowej: https://galeriaplakatu.ams.com.pl/.

Powrót