Agora S.A. - Polska spółka medialna
ZAMKNIęCIE

30 marca 2009 / 18:00

"Egzamin gimnazjalny 2009" z "Gazetą Wyborczą"

Komunikat prasowy

jutro wraz z "Gazetą Wyborczą" będzie można kupić płytę CD-ROM "Egzamin gimnazjalny 2009". Multimedialna płyta zawiera 16 próbnych testów dla gimnazjalistów - humanistycznych, matematyczno-przyrodniczych oraz z języków obcych, a także dwie gry - Kulki oraz Wąż ortograficzny.

Płyta pomoże uczniom w powtórce materiału przed egzaminem gimnazjalnym, który odbędzie się już za 3 tygodnie.

Cena "Gazety Wyborczej" z płytą - 4,99 zł.

Wydanie wspiera kampania promocyjna w telewizji (m.in. TVP, TVN, Polsat), radiu (RMF FM), a także autopromocja w "Gazecie Wyborczej". Kreację kampanii przygotowała agencja Jasieński / Stadnicki Advertising, za zakup mediów odpowiadał Starlink.

Powrót