Agora S.A. - Polska spółka medialna
ZAMKNIęCIE
Tool-1

Z ostatniej chwili


Światowy Kongres Mediów Informacyjnych WAN-IFRA w 2025 r. zawita do Krakowa

AGORA, STRONA GłóWNA, NAJNOWSZA AKTUALNOść (TOOLBAR)

Światowy Kongres Mediów Informacyjnych WAN-IFRA w 2025 r. zawita do Krakowa

więcej
Tool-3
0

Schowek

(
0
)
Notowania

Notowania

Spółka

AGO

Kurs akcji [PLN]

9,80 zł

Zmiana[PLN]

0,51%

Do pobrania

Tool-7

Dane spółki

AGORA S.A.
ul. Czerska 8/10
00-732 Warszawa

AGO 0,51%
mWIG40 0%
WIG-MEDIA 0%

Regon: 11559486
Numer KRS: 59944
NIP: 526-030-56-44

Tool-4

30 maja 2023 / 12:34

Gazeta.pl, „Gazeta Wyborcza” i Wyborcza.pl w gronie laureatów INMA Global Media Awards 2023

Gazeta.pl, „Gazeta Wyborcza” i Wyborcza.pl w gronie laureatów INMA Global Media Awards 2023

Nagroda i dwa wyróżnienia - w ten sposób jury tegorocznych, prestiżowych INMA Global Media Awards 2023 doceniło 3 projekty mediów Agory: „Gazety Wyborczej”, Wyborcza.pl i Gazeta.pl. Listę laureatów branżowego konkursu poznaliśmy w piątek, 26 maja br.

INMA Global Media Awards, przyznawane przez Międzynarodowe Stowarzyszenie Mediów Informacyjnych INMA, to jedne z najbardziej prestiżowych nagród dla wydawców na świecie. Do tegorocznej edycji konkursu zgłoszono 775 projektów z 40 krajów. Międzynarodowe jury złożone z 54 dyrektorów mediów z 19 pastwa wybrało na początku tego roku 198 finalistów. Wśród nich znalazły się aż 3 projekty mediów Agory – Gazeta.pl, „Gazety Wyborczej” i Wyborcza.pl.

W miniony piątek w Nowy Jorku odbyła się gala wręczenia nagród. Statuetki INMA Global Media Awards 2023 trafiły do laureatów w 20 kategoriach.

„Gazeta Wyborcza” otrzymała 2. nagrodę w kategorii „Najlepsze wykorzystanie druku” za akcję „Szkoła bez bzdur”, w ramach której zachęcała swoich czytelników do protestu przeciwko fałszywym, szkodliwym i nierzetelnym treściom ze szkolnych podręczników. Zespół „Wyborczej” wraz z ekspertami przygotował m.in. nową wersję strony z podręcznika o metodzie in vitro z kontrowersyjnej książki do przedmiotu Historia i Teraźniejszość. Więcej informacji na temat akcji – tutaj.

Wyborcza.pl została też wyróżniona w kategorii „Najlepsza inicjatywa do pozyskiwania subskrybentów” - za ofertę prenumeraty w formie benefitu pracowniczego. To oferta subskrypcji treści Wyborcza.pl dostępna od lipca 2022 r. pod hasłem „Odblokuj potencjał pracownika”. Więcej informacji na jej temat można znaleźć tutaj.

Z kolei Gazeta.pl uzyskała wyróżnienie w kategorii „Najlepsze wykorzystanie narzędzi dziennikarstwa wizualnego i storytellingu” za projekt „Jeden dzień w...” stworzony we współpracy z kolektywem reporterskim Outriders i zespołem serwisu Ukrayina.pl. Projekt pokazywał wojenną codzienność ukraińskich miast za pomocą materiałów stworzonych z wykorzystaniem technologii VR/360. Więcej informacji na jego temat można znaleźć tutaj.

 

International News Media Association (INMA) jest światową organizacją zrzeszającą firmy z branży mediów. W konkursie INMA Global Media Awards nagradzane są wybitne osiągnięcia w zakresie marek informacyjnych, wykorzystania platform mediowych, subskrypcji, rozwoju biznesu oraz danych i insightów.

Więcej informacji – inma.org

Powrót