Godziny pracy 9:00 - 17:00
Przejdź do kontaktu
Spółka
Kurs akcji [PLN]
Zmiana[PLN]
AGORA S.A.
ul. Czerska 8/10
00-732 Warszawa
AGO 0%
mWIG40 0%
WIG-MEDIA 0%
Regon: 11559486
Numer KRS: 59944
NIP: 526-030-56-44
4 czerwca 2021 / 16:02
Projekt Gazeta.pl zajął pierwsze miejsce w kategorii Najlepsza kampania społeczna i PR prestiżowego konkursu Global Media Awards organizowanego przez Międzynarodowe Stowarzyszenie Mediów Informacyjnych INMA. Jury nagrodziło redakcję portalu za działania na rzecz społeczności LGBT+, w tym m.in. serial „Rodzina+" autorstwa Niny Cieślińskiej. W tej samej kategorii konkursowej na trzecim miejscu znalazła się „Gazeta Wyborcza” doceniona za wsparcie Ogólnopolskiego Strajku Kobiet dzięki specjalnej prenumeracie solidarnościowej. Ogłoszenie laureatów nagród INMA Global Media Awards odbyło się 3 czerwca br.
INMA Global Media Awards to jedne z najbardziej prestiżowych nagród dla wydawców na świecie. Konkurs, organizowany przez Międzynarodowe Stowarzyszenie Mediów Informacyjnych INMA, nagradza najlepsze rozwiązania marketingowe.
Gazeta.pl znalazła się na pierwszym miejscu w konkursowej kategorii Public Relations and Community Service (Najlepsza kampania społeczna i PR) za działania na rzecz społeczności LGBT+. To właśnie w Gazeta.pl ukazał się w ubiegłym roku serial dokumentalny „Rodzina+" autorstwa Niny Cieślińskiej o rodzinach jednopłciowych wychowujących w Polsce dzieci. Portal opublikował też poradnik dla mediów o tym, jak pisać o osobach LGBT+ - jego autorką jest Wiktoria Beczek.
- Wspaniale jest zdobywać pierwsze miejsca za projekty tak bliskie naszym wartościom, tak wielowymiarowe i mające taką jakość. Mam ogromną satysfakcję z tej nagrody. Gratuluję i dziękuję wszystkim, którzy się do niej przyczynili - powiedziała Agnieszka Siuzdak, dyrektorka pionu Gazeta.pl.
- To nagroda za konsekwencję w działaniach Gazeta.pl jako sojuszniczki społeczności LGBT+. Nie odpuszczamy, takich działań będzie więcej - dodała Karolina Deling-Jóźwik, p.o. dyrektorki programowej Gazeta.pl.
Trzecie miejsce w tej samej kategorii INMA Global Media Awards 2021 zajęła „Gazeta Wyborcza”. Jej zespół w 2020 r. uruchomił specjalną ofertę prenumeraty cyfrowej, z której cały przychód został przekazany Ogólnopolskiemu Strajkowi Kobiet. Akcja miała pomóc inicjatywie oraz osobom szykanowanym za udział w protestach wywołanych orzeczeniem Trybunału Konstytucyjnego w sprawie zaostrzenia prawa aborcyjnego obowiązującego w Polsce od 1993 r. W ciągu tygodnia do działań przyłączyło się 9550 osób. W efekcie „Wyborcza” zebrała i przekazała na Ogólnopolski Strajk Kobiet aż 674 288 zł – to największa darowizna w historii gazety.
- „Wyborcza” zawsze zwraca uwagę na istotne problemy społeczne, solidaryzuje się z dyskryminowanymi i wspiera wykluczanych. Poprzez naszą ubiegłoroczną akcję chcieliśmy nie tylko wyrazić podziw dla determinacji i odwagi protestujących, ale też okazać namacalną pomoc - dlatego wsparliśmy finansowo Ogólnopolski Strajk Kobiet i zaangażowaliśmy w nasze działania tysiące czytelników. Nagroda INMA dodatkowo podkreśla wagę akcji „Wyborczej” - jesteśmy z niej bardzo dumni – skomentował Jerzy Wójcik, wydawca „Wyborczej”.
International News Media Association (INMA) jest światową organizacją zrzeszającą firmy z branży mediów. W konkursie INMA Global Media Awards nagradzane są wybitne osiągnięcia w zakresie marek informacyjnych, wykorzystania platform mediowych, subskrypcji, rozwoju biznesu oraz danych i insightów.
Do tegorocznej edycji konkursu Global Media Awards zgłosiło się 212 mediów informacyjnych (gazety, magazyny, media cyfrowe, stacje telewizyjne i radiowe) z 37 krajów. Jury oceniało łącznie 644 projekty. Pełna lista laureatów konkursu - inma.org
Powrót