Godziny pracy 9:00 - 17:00
Przejdź do kontaktu
Spółka
Kurs akcji [PLN]
Zmiana[PLN]
AGORA S.A.
ul. Czerska 8/10
00-732 Warszawa
AGO 0%
mWIG40 0%
WIG-MEDIA 0%
Regon: 11559486
Numer KRS: 59944
NIP: 526-030-56-44
7 marca 2019 / 09:56
Od piątku, 8 marca br. w kioskach oraz na stronie internetowej Twojweekend.pl dostępny będzie ostatni w historii numer najbardziej znanego polskiego pisma erotycznego „Twój Weekend”. Wydanie będzie zupełnym przeciwieństwem tego, czym magazyn był przez ostatnie 27 lat.
Gazeta.pl wraz z partnerami wyda specjalny ostatni numer magazynu „Twój Weekend”, który poświęci m.in. niezwykłym kobietom. Zamknięcie najdłużej wydawanego polskiego pisma erotycznego, które przez 27 lat sprowadzało kobiety do roli wyłącznie obiektów seksualnych, to symboliczny sprzeciw wobec uprzedmiotowieniu.
– W ostatnim numerze „Twojego Weekendu” nie będzie roznegliżowanych zdjęć i seksistowskich tekstów. Będą za to materiały o sile, mądrości i pięknie. Zadbały o to utalentowane redaktorki, autorki i fotografki oraz równie zdolni redaktorzy i autorzy. Mamy nadzieję, że właśnie taki „Twój Weekend” będzie głosem w ważnej dyskusji o potrzebie równości. To symboliczny koniec pewnej epoki – mówi Agnieszka Siuzdak, dyrektor pionu Gazeta.pl.
Ostatnie wydanie „Twojego Weekendu” to ciekawe historie kobiet i mężczyzn, przedstawione w artykułach, wywiadach i felietonach. Magazyn składa się z 48 stron autentycznych, poruszających treści, które powinien przeczytać każdy, bez względu na płeć. Wśród autorów znaleźli się m.in. Rikha Sharma Rani, dziennikarka współpracująca m.in. z „New York Times”, Maria Rotkiel, terapeutka i psycholożka oraz Rafał i Tymek Bryndalowie, Miłosz Brzeziński czy Rafał Madajczak.
W ostatnim wydaniu „Twojego Weekendu” zachowane zostały znane dotychczasowym czytelnikom sekcje i rubryki, takie jak: Dossier, Pozycje, Plakat czy Komiks, by w przewrotny sposób nadać im zupełnie nowe znaczenie. W wyjątkowej sesji okładkowej autorstwa Weroniki Ławniczak z Papaya Films wzięły udział Ewa Kasprzyk, Orina Krajewska i Joanna Jędrzejczyk.
Redaktorkami prowadzącymi ostatni „Twój Weekend” zostały Marzena Szkolak i Magda Karpińska z Gazeta.pl.
Od piątku, 8 marca ostatni „Twój Weekend” w nakładzie 20 tysięcy sztuk dostępny będzie przez 3 miesiące w salonikach prasowych oraz w salonach sieci Empik. Jego wersję elektroniczną można kupić poprzez stronę Twojweekend.pl. Cena wydania to 9,99 zł.
Akcji towarzyszy kampania reklamowa, która swoim zasięgiem obejmuje nośniki reklamy zewnętrznej, kina, radio, prasę i Internet (serwisy internetowe i media społecznościowe, m.in. Facebook, Instagram). Na potrzeby akcji przebudowano także dotychczasowy serwis Twojweekend.pl. Działania reklamowe wspierają również influencerzy, a akcja promowana jest pod hasztagiem #ostatniTW – organizatorzy zachęcają internautów do wsparcia inicjatywy poprzez podzielenie się w mediach społecznościowych zdjęciem okładki ostatniego „Twojego Weekendu” wraz z hasztagiem.
Zysk ze sprzedaży wydania drukowanego lub elektronicznego wydania magazynu zostanie przeznaczony na wspieranie edukacji równościowej w szkołach.
Inicjatorami i pomysłodawcami akcji są Gazeta.pl i VMLY&R Poland, a jej głównymi partnerami firmy Mastercard i Bank BGŻ BNP Paribas. Wavemaker odpowiada za media, współpracę z influencerami oraz wsparcie kreatywne projektu. Produkcję wizualną contentu realizuje Papaya Films. Fundacja Sukcesu Pisanego Szminką wspiera projekt merytorycznie.
Powrót