Agora S.A. - Polska spółka medialna
ZAMKNIęCIE
Tool-1

Z ostatniej chwili


Światowy Kongres Mediów Informacyjnych WAN-IFRA w 2025 r. zawita do Krakowa

AGORA, STRONA GłóWNA, NAJNOWSZA AKTUALNOść (TOOLBAR)

Światowy Kongres Mediów Informacyjnych WAN-IFRA w 2025 r. zawita do Krakowa

więcej
Tool-3
0

Schowek

(
0
)
Notowania

Notowania

Spółka

AGO

Kurs akcji [PLN]

9,90 zł

Zmiana[PLN]

-1,98%

Do pobrania

Tool-7

Dane spółki

AGORA S.A.
ul. Czerska 8/10
00-732 Warszawa

AGO -1,98%
mWIG40 0%
WIG-MEDIA 0%

Regon: 11559486
Numer KRS: 59944
NIP: 526-030-56-44

Tool-4

23 maja 2023 / 15:00

Gazeta.pl rozwija e-commerce i otwiera marketplace Cztery Kąty dla branż home&living

Gazeta.pl rozwija e-commerce i otwiera marketplace Cztery Kąty dla branż home&living

Gazeta.pl umożliwia kompleksowe działania w zakresie e-commerce w oparciu o dane i silne marki własne. Teraz portal zaprasza miłośników designu i wystroju wnętrz do marketplace’u Cztery Kąty, czyli na platformę pełną zakupowych inspiracji. Jej użytkownicy mogą skorzystać z przydatnych informacji związanych z urządzaniem mieszkań i domów, dobrym designem czy estetyką wnętrz, a dzięki intuicyjnej ścieżce zakupowej w prosty sposób kupią produkty prezentowane przez partnerów serwisu.

Mamy doświadczenie w tworzeniu prężnie działających systemów wspierających sprzedaż naszych partnerów, które zdobyliśmy, z powodzeniem rozwijając Avanti24.pl. Teraz chcemy wykorzystać je także we współpracy z branżą wnętrzarską – mówi Artur Wygryz, dyrektor e-commerce w Gazeta.pl. – Marketplace Cztery Kąty to miejsce atrakcyjne zarówno dla użytkowników, jak i klientów. Dla tych pierwszych platforma to gwarancja jakościowych i inspirujących treści oraz prosta ścieżka zakupowa, a dla drugich – efektywne kampanie sprzedażowe i atrakcyjne przestrzenie reklamowe do pokazania produktów czy usług.

Marka Cztery Kąty od lat inspiruje i pokazuje, jak pięknie urządzić dom oraz ogród. W ramach nowopowstałego marketplace’u Cztery Kąty dostarcza czytelnikom wartościowe treści wnętrzarskie tworzone przez zespół doświadczonych autorów zajmujących się tematyką home&design, a jednocześnie w atrakcyjny sposób eksponuje produkty ze sklepów partnerów serwisu.

Nowa platforma posiada rozwiązania e‑commerce dla branży wnętrzarskiej, pozwalające na dotarcie do aktywnego zakupowego segmentu klientów w internecie. Z myślą o reklamodawcach powstały specjalne pakiety reklamowe – zawierające nie tylko usługi z zakresu e-commerce, ale także m.in. promocję w mediach społecznościowych. Dodatkowo, w marketplace Cztery Kąty znajdą się dedykowane strefy marek, w których użytkownicy będą mogli zapoznać się z produktami partnerów.

Gazeta.pl to zaufany partner w budowaniu skutecznych narzędzi reklamowych i rozwiązań dla klientów, a jej dział reklamy stanowi gwarancję innowacyjności. Gazeta.pl umożliwia kompleksowe działania w zakresie e-commerce, w oparciu o dane i silne marki własne, w tym m.in. serwisy Kobieta.Gazeta.pl, eDziecko.pl, Haps.pl, Plotek.pl czy Avanti24.pl. Więcej informacji o ofercie: Reklama.Gazeta.pl.

Powrót