Godziny pracy 9:00 - 17:00
Przejdź do kontaktu
Spółka
Kurs akcji [PLN]
Zmiana[PLN]
AGORA S.A.
ul. Czerska 8/10
00-732 Warszawa
AGO -1,98%
mWIG40 0%
WIG-MEDIA 0%
Regon: 11559486
Numer KRS: 59944
NIP: 526-030-56-44
23 maja 2023 / 15:00
Gazeta.pl umożliwia kompleksowe działania w zakresie e-commerce w oparciu o dane i silne marki własne. Teraz portal zaprasza miłośników designu i wystroju wnętrz do marketplace’u Cztery Kąty, czyli na platformę pełną zakupowych inspiracji. Jej użytkownicy mogą skorzystać z przydatnych informacji związanych z urządzaniem mieszkań i domów, dobrym designem czy estetyką wnętrz, a dzięki intuicyjnej ścieżce zakupowej w prosty sposób kupią produkty prezentowane przez partnerów serwisu.
– Mamy doświadczenie w tworzeniu prężnie działających systemów wspierających sprzedaż naszych partnerów, które zdobyliśmy, z powodzeniem rozwijając Avanti24.pl. Teraz chcemy wykorzystać je także we współpracy z branżą wnętrzarską – mówi Artur Wygryz, dyrektor e-commerce w Gazeta.pl. – Marketplace Cztery Kąty to miejsce atrakcyjne zarówno dla użytkowników, jak i klientów. Dla tych pierwszych platforma to gwarancja jakościowych i inspirujących treści oraz prosta ścieżka zakupowa, a dla drugich – efektywne kampanie sprzedażowe i atrakcyjne przestrzenie reklamowe do pokazania produktów czy usług.
Marka Cztery Kąty od lat inspiruje i pokazuje, jak pięknie urządzić dom oraz ogród. W ramach nowopowstałego marketplace’u Cztery Kąty dostarcza czytelnikom wartościowe treści wnętrzarskie tworzone przez zespół doświadczonych autorów zajmujących się tematyką home&design, a jednocześnie w atrakcyjny sposób eksponuje produkty ze sklepów partnerów serwisu.
Nowa platforma posiada rozwiązania e‑commerce dla branży wnętrzarskiej, pozwalające na dotarcie do aktywnego zakupowego segmentu klientów w internecie. Z myślą o reklamodawcach powstały specjalne pakiety reklamowe – zawierające nie tylko usługi z zakresu e-commerce, ale także m.in. promocję w mediach społecznościowych. Dodatkowo, w marketplace Cztery Kąty znajdą się dedykowane strefy marek, w których użytkownicy będą mogli zapoznać się z produktami partnerów.
Gazeta.pl to zaufany partner w budowaniu skutecznych narzędzi reklamowych i rozwiązań dla klientów, a jej dział reklamy stanowi gwarancję innowacyjności. Gazeta.pl umożliwia kompleksowe działania w zakresie e-commerce, w oparciu o dane i silne marki własne, w tym m.in. serwisy Kobieta.Gazeta.pl, eDziecko.pl, Haps.pl, Plotek.pl czy Avanti24.pl. Więcej informacji o ofercie: Reklama.Gazeta.pl.
Powrót