Agora S.A. - Polska spółka medialna
ZAMKNIęCIE
Tool-1

Z ostatniej chwili


Światowy Kongres Mediów Informacyjnych WAN-IFRA w 2025 r. zawita do Krakowa

AGORA, STRONA GłóWNA, NAJNOWSZA AKTUALNOść (TOOLBAR)

Światowy Kongres Mediów Informacyjnych WAN-IFRA w 2025 r. zawita do Krakowa

więcej
Tool-3
0

Schowek

(
0
)
Notowania

Notowania

Spółka

AGO

Kurs akcji [PLN]

8,75 zł

Zmiana[PLN]

0%

Do pobrania

Tool-7

Dane spółki

AGORA S.A.
ul. Czerska 8/10
00-732 Warszawa

AGO 0%
mWIG40 0%
WIG-MEDIA 0%

Regon: 11559486
Numer KRS: 59944
NIP: 526-030-56-44

Tool-4

15 listopada 2017 / 15:48

Gazeta.pl wprowadza jednoodsłonowe fotostory

Gazeta.pl wprowadza jednoodsłonowe fotostory
W serwisach tematycznych grupy Gazeta.pl wprowadzony został nowy sposób wyświetlania fotostory - krótkich artykułów z dużą liczbą zdjęć, dotychczas publikowanych w formie tzw. slajdów. Teraz można obejrzeć wszystkie zdjęcia w ramach jednej odsłony. To rozwiązanie zwiększające zarówno komfort użytkowników, jak i widoczność reklam.

Jednoodsłonowe fotostory zostało wprowadzone zarówno na mobilnych, jak i desktopowych wersjach serwisów tematycznych Gazeta.pl. Od dwóch miesięcy zespół technologiczny Gazeta.pl prowadził wśród użytkowników portalu testy A/B*, sprawdzając różne rozwiązania i optymalizując wygląd fotostory. Obecna wersja, której ponad 7,5 tys. respondentów przyznała ocenę 4,8/5, to efekt tego procesu.
- Internauci często narzekają na konieczność „przeklikiwania się” przez zdjęcia, dlatego chcieliśmy wyjść im naprzeciw i ułatwić przeglądanie naszych stron. To efekt naszego podejścia user first, myślenia strategicznego i wiary w długofalowy efekt budowania lojalności i dobrego doświadczenia naszych czytelników - mówi Krzysztof Stankiewicz, dyrektor rozwoju produktu Gazeta.pl.

Nową wersję fotostory wprowadzono na razie w serwisach tematycznych portalu - m.in. Bryla.pl, Deser.Gazeta.pl, eDziecko.pl, eDziecko.pl Junior, Kobieta.Gazeta.pl, Kultura.Gazeta.pl, Ladnydom.pl, Logo24.pl, MetroWarszawa.Gazeta.pl, Moto.pl, Plotek.pl, Podroze.Gazeta.pl, Ugotuj.to, Wiadomosci.Gazeta.pl i Zdrowie.Gazeta.pl.

- Rozwiązanie, które wypracowaliśmy nie tylko poprawia user experience, ale także zwiększa widoczność wyświetlanych na Gazeta.pl reklam. Bez niepotrzebnego klikania użytkownicy spędzają na stronie więcej czasu i mają szansę zauważyć znajdujące się na niej formaty reklamowe. Zyskują wszyscy - i nasi użytkownicy, i reklamodawcy, z którymi współpracujemy - dodaje Krzysztof Stankiewicz.


* testy A/B - metoda badawcza polegająca na porównaniu dwóch wersji strony internetowej celem wybrania tej wersji, która lepiej spełnia stawiane przed nią zadania.

Powrót