Godziny pracy 9:00 - 17:00
Przejdź do kontaktu
Spółka
Kurs akcji [PLN]
Zmiana[PLN]
AGORA S.A.
ul. Czerska 8/10
00-732 Warszawa
AGO 0%
mWIG40 0%
WIG-MEDIA 0%
Regon: 11559486
Numer KRS: 59944
NIP: 526-030-56-44
15 listopada 2017 / 15:48
Jednoodsłonowe fotostory zostało wprowadzone zarówno na mobilnych, jak i desktopowych wersjach serwisów tematycznych Gazeta.pl. Od dwóch miesięcy zespół technologiczny Gazeta.pl prowadził wśród użytkowników portalu testy A/B*, sprawdzając różne rozwiązania i optymalizując wygląd fotostory. Obecna wersja, której ponad 7,5 tys. respondentów przyznała ocenę 4,8/5, to efekt tego procesu.
- Internauci często narzekają na konieczność „przeklikiwania się” przez zdjęcia, dlatego chcieliśmy wyjść im naprzeciw i ułatwić przeglądanie naszych stron. To efekt naszego podejścia user first, myślenia strategicznego i wiary w długofalowy efekt budowania lojalności i dobrego doświadczenia naszych czytelników - mówi Krzysztof Stankiewicz, dyrektor rozwoju produktu Gazeta.pl.
Nową wersję fotostory wprowadzono na razie w serwisach tematycznych portalu - m.in. Bryla.pl, Deser.Gazeta.pl, eDziecko.pl, eDziecko.pl Junior, Kobieta.Gazeta.pl, Kultura.Gazeta.pl, Ladnydom.pl, Logo24.pl, MetroWarszawa.Gazeta.pl, Moto.pl, Plotek.pl, Podroze.Gazeta.pl, Ugotuj.to, Wiadomosci.Gazeta.pl i Zdrowie.Gazeta.pl.
- Rozwiązanie, które wypracowaliśmy nie tylko poprawia user experience, ale także zwiększa widoczność wyświetlanych na Gazeta.pl reklam. Bez niepotrzebnego klikania użytkownicy spędzają na stronie więcej czasu i mają szansę zauważyć znajdujące się na niej formaty reklamowe. Zyskują wszyscy - i nasi użytkownicy, i reklamodawcy, z którymi współpracujemy - dodaje Krzysztof Stankiewicz.
* testy A/B - metoda badawcza polegająca na porównaniu dwóch wersji strony internetowej celem wybrania tej wersji, która lepiej spełnia stawiane przed nią zadania.
Powrót