Agora S.A. - Polska spółka medialna
ZAMKNIęCIE

30 czerwca 2011 / 17:36

"Gazeta Telewizyjna" w nowej formule

Komunikat prasowy

Przyjazny przewodnik po świecie telewizyjnym z przejrzystym układem programów, dodatkowymi omówieniami audycji kulturalnych i dokumentalnych oraz wskazaniami najciekawszych propozycji z różnych kanałów - to odmieniona "Gazeta Telewizyjna". Jej nowe wydanie będzie dostępne z "Gazetą Wyborczą" w najbliższy piątek, 1 lipca br.

- Chcemy pomóc czytelnikom poruszać się w "telewizyjnym chaosie" i wskazać im to, co najwartościowsze - na co zwrócić uwagę, a co omijać szerokim łukiem. I w każdym przypadku spróbujemy powiedzieć dlaczego - mówi Wojciech Krzyżaniak, kierownik "Gazety Telewizyjnej". - W świecie coraz liczniejszych kanałów telewizyjnych widzowie poszukują wiarygodnego poradnika, który zaproponuje, jak najlepiej wykorzystać czas przeznaczony na oglądanie. Taka właśnie będzie nowa "Telewizyjna".

Zmiany odzwierciedla nowy tytuł dodatku: "Gazeta Telewizyjna, poradnik Gazety Wyborczej". Pojawią się w nim recenzje filmów i programów kulturalnych, dokumentalnych i sportowych. Nowości to rubryka "z przymrużeniem oka" omawiająca najgorsze filmy oraz informacje związane z technologią i cyfryzacją mediów. W "Gazecie Telewizyjnej" nie zabraknie też lubianych elementów, jak rozmowy Rafała Bryndala i felietony Michała Ogórka. Większy format i nowa makieta pozwolą na jeszcze czytelniejszą prezentację treści i poszerzenie oferty dla reklamodawców.

Powrót